Sneeuwstorm
Well-known member
Op youtube zijn ze nu toch wel vreed bearish vandaag. Krijgen we een bounce? 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Op youtube zijn ze nu toch wel vreed bearish vandaag. Krijgen we een bounce?

Listing op Bittrex? Meestal pompt een coin stevig na een listing.Wat is de reden dat Dusk in november zo is beginnen pumpen?
Wie? Zien er voornamelijk kikkers uit die hun pillekes beter voor het opnemen van de Youtube gepakt hadden.Toevalig Kasta & Vlaunch...
Dat zijn tegelijk de 2 grootste muilentrekkers in de cryptospace![]()

Ik begrijp de haat naar MMCrypto en TheMoonCarl niet zo. Zij komen meestal redelijk snel to the point (hoewel ik zelfs daar stukken skip), terwijl vele van de voorgestelde YouTubers van die lange filmpjes maken waar je bij in slaap valt. Benjamin Cowen is bijvoorbeeld iemand waar ik soms eens een filmpje van kijk, maar ik ben al regelmatig in slaap gevallen terwijl ik zo'n filmpje keek door de langdradige uitleg en de eentonige stem met altijd hetzelfde kale kamertje op de achtergrond. Los daarvan wel goede content, maar ik heb liever to the point filmpjes om up to date te zijn en dan ben je bij MMCrypto en TheMoonCarl aan het juiste adres.
Maakt toch niet uit, het is duidelijk dat het clickbait is dus dat negeer je gewoon. Ik kijk gewoon om de paar dagen effe naar als ik een quick update wil, zijn daar de 2 beste kanalen voor imo.Omdat het pure clickbait is?
De nietzeggende titels, de thumbnails,...
Ge zijt ADA nog vergeten!Mijn voorspellingen van coins die niet gaan moven in 2022:
- USDT
- USDC
- BUSD
- DAI
- XRP