Wat is de snelste manier om DUSK aan te kopen?
Binance lijkt me
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is de snelste manier om DUSK aan te kopen?
@Faun 1000 euro paypal'en.Wat is de snelste manier om DUSK aan te kopen?
"goedkoop".. staat nog altijd een pak hoger dan een maand geleden hé. ik heb gekocht op 1 USD, wel zuur nu om te zien dat we nu op 0,84 USD staan.. hopelijk een snelle recovery en dan moonDUSK neemt een dipje, ga hiervan gebruik maken om nog wat goedkoop bij te tanken.

Kunnen we stoppen met te lachen met de gemiddelde Cardano HODLer?"goedkoop".. staat nog altijd een pak hoger dan een maand geleden hé. ik heb gekocht op 1 USD, wel zuur nu om te zien dat we nu op 0,84 USD staan.. hopelijk een snelle recovery en dan moon![]()

In Australie hebben ze ook af en toe een maan.Ik ondertussen nog altijd op ADA maan aan het hopen![]()
In Australie hebben ze ook af en toe een maan.
Ik ondertussen nog altijd op ADA maan aan het hopen![]()
"Cardano is not going to make it because they have no strong developer ecosystem."
Moesten we een taal kiezen waarmee de meeste developers familiar mee zijn dat zou het in Java geprogrammeerd worden. We weten allemaal dat dat geen goed idee is. Ethereum support ook meerdere talen, op zijn EVM: Solidity en Vyper, dewelke nog minder gekend zijn dan Haskell."They use a strange programming language (Haskell) that not a lot of developers are familiar with."
Ik herinner mij nog de tijd dat er quasi geen coins compatibel waren met Metamask. Zulke zaken volgen de technologie en nemen een minder actievere rol in de sturing ervan. Hetzelfde zie je ook bij zaken zoals een Ledger, af en toe popt er een nieuwe coin app/extensie op, maar het is niet zo dat Ledger bepaalt wat de markt koopt."They are not compatible with Ethereum Virtual machine, so you can not use your Metamask wallet."
Valid point, als ze voorbij gestoken worden door de concurrenten dan gaat Cardano zijn toekomst er een pak minder goed uit zien. Over zulke zaken mag je gerust stevig bashen."Despite the launch of their smart contracts platform a few months ago, they still failed to deliver on their decentralized exchange (SundaeSwap), which has serious scalability issues and is full of bugs."
Zo slijk gooien toon je natuurlijk meer bias dan mening."It's arguable that Cardano is a bigger scam than Tether itself, simply because they're riding so much on marketing hype."
Heb de mijne op Litebit.@Faun 1000 euro paypal'en.
Serieus antwoord:
DUSK trade op:
- Binance
- Gate.io
- Bittrex
Snelste zou dus zijn een Binance accountje aanmaken, tenzij je al een account hebt op bovenstaande.
Gate.io is ook wel een leuk platformpje met veel combos. Maar hier wel wat minder gekend.
Als je het platform zelf maximaal gebruikt is er geen enkel probleem. Als investering zelf gebruikt minstens een DCA, want hij staat al relatief hoog.Zou de Crypto.com coin nog een goede investering zijn? Die beginnen echt wel alomtegenwoordig te zijn ...
Kan je hem ooit vergeven?Ik spring ook op de Dusk trein
400 euro aan 0,72 gekocht.
Tot op heden 2 maal met een BG hype meegegaan
Cumrocket: quasi op de piek gekocht
In het beurs topic meegesprongen met de FREQ trein van @Racing_Genk, quasi alle inzet kwijt toen de prijs kelderde door slechte resultaten
Hopelijk beter deze keer.
Kan je hem ooit vergeven?
Je weet nooit waar de piek is. In hindsight had ik ook wat BTC moeten verkopen op 65K, of in maart op 60K+. Mijn ADA heb ik gedeeltelijk verkocht, dus echt verlies kan ik daar niet meer op hebben, maar ik ben nu ook niet geneigd om bij te kopen, want het staat al hoog gevalueerd,dus ik hodl maar voort, ook al stel ik mij de vraag of ik dat niet beter verkoop en in een andere coin steek met meer mogelijke upside.