Crypto - Nieuws en algemene discussie

Wauw blindelings naar TA kijken - altijd leuk om te lezen - deze daling kwam vooral niet door COVID en nu wat meer geruststellend nieuws - maar ey leuk om overal patronen in te zien in hindsight

Hier totaal geen stress. Als het naar boven gaat, ben ik blij omdat de waarde van m'n assets stijgt. Als het naar beneden gaat, kan ik meer inkopen met hetzelfde geld. Beiden oké voor mij. :p

Idem, deadcatbounce.
Dit kan ook de vorming van de right shoulder zijn van een huge head & schoulders op de daily.
61k breken en dan ben ik er al wat geruster in
Ik weet het niet. Puur op basis van TA ziet het er niet slecht uit maar TA is ook geen absolute zekerheid. Het is te vroeg om echt bullish te worden, de kans op een head and shoulders patroon blijft bestaan. Om te beginnen moeten we boven de 54k geraken.

Je moet kijken naar het volgende:
Heb je winst of verlies? Nu verkopen met verlies vind ik niet verstandig.
Word je te nerveus? Haal er dan misschien de helft of een deel uit.

Laatst bewerkt:
Die stappen heb ik precies gemist. Was het gezaag over VPad en Vlaunch op de duur ook echt beu aan het worden dat ik de video's van MMCrypto op de duur gewoon vroeger afzette of gewoon niet meer keek. 😅

Ik zie alleszins veel klachten over hoge gas fees waardoor ze er niets aan overhouden. Ook het staken zou niet veel nut hebben door de hoge gas fees. En verkopen zal ook nog eens gas fees inhouden. Ik heb m'n lesje ondertussen geleerd van geen ETH tokens meer te kopen/verkopen, staken, claimen, ... tenzij via een centralized exchange. De gas fees hebben me al meer gekost dan dat de tokens me ooit opgebracht hebben.
Ik heb ze nu toch geclaimed, de gas fees zijn nu relatief laag omwille van kerstmis zal het rustiger zijn op het ETH netwerk. Zal me mss wel 50$ gekost hebben aan fees maar dat is nog geen tiende van de huidige prijs.

ik heb safemoon v1 dacht ik ma ik moet die omzetten naar v2?
iemand nog gedaan?

Jip ik heb het al overgezet naar V2.
Vrij simpel te doen via hun website. Wel zorgen dat je een eurotje of 5 BNB hebt staan als gasfee.
De token V2 zal je handmatig moeten toevoegen in je trustwallet bv om de token effectief te zien.
Je moet maar pmmen mocht het niet lukken.

Terug
Bovenaan