Crypto - Nieuws en algemene discussie

De beurs krijgt ook lappen.
220B dollar uit marketcap gevloeid al vandaag :o

Laat ons echt hopen dat dit de laatste squeeze is om alle leverage uit de markt te halen.
En dan naar boven, al is het gestaag om de markt op zijn gemak te laten herstellen ipv pump en dump tegen feb/maart

voor dan DCA te doen? :unsure: :D
We gaan door het putje. Enkel een stevige shortsqueeze gaat soelaas brengen.
Als ge goesting hebt ...

Maar was eerder bedoeld om af te wachten of we aan de bodem zitten en duidelijker te kunnen zien wat de markt van plan is. Op macroniveau zitten we in deze cyclus in een zeer volatiele higher lows&highs trend. Zeer bipolair allemaal.

Ik zou eind januari die 70k toch echt wel eens als nieuwe top willen zien voor BTC.

De 70K zou best overtuigend gebroken worden, niet weer een nieuwe high zetten op 70-71k , want anders is het gewoon weer een wyckoff-distribution zoals begin dit jaar.

Je bedoelt waarschijnlijk staken op 1 van de grote exchanges? Je eigen private keys willen bezitten is een goede reden om niet te staken.
Tot nu toe heb ik eigenlijk gewoon altijd coins gekocht, getrade en verkocht.
Ik ben nu eens aan het uitvogelen wat je met Binance allemaal kunt doen, daarmee mijn vraag.

Een HODL met flexible stake is vrij laag risico. Maar ja, not your keys, not your coins.

Trouwens er zijn ook vormen van staking waarbij deze in je wallet blijven. Maar dan moet er wel support voor zijn vanuit de coin.

Staking zit wel in de lift dankzij de shift van proof of work naar proof of stake.

Bij proof of stake staking kan je soms geld verliezen door je stake pool die niet correct valideert of offline is.

Risks​

Although you can earn rewards for doing work that benefits the network, you can lose ETH for malicious actions, going offline, and failing to validate.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan