D
Deleted member 658
Guest
Gewoon weekje geduld hebbenLijkt me deadcat bounce te zijn. Weer goed aan het zakken
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon weekje geduld hebbenLijkt me deadcat bounce te zijn. Weer goed aan het zakken
No more money. Hopelijk is de eindejaarspremie rap gestort.Someone buying the dip?
Voor de zoveelste keer al deze maandSomeone buying the dip?

voor dan DCA te doen?Gewoon weekje geduld hebben

Misschien is dat net de reden waarom het dieper blijft gaan. Iedereen dacht dat hij/zij de dip heeft gekocht en koopt nu niet meer, want hij/zij denkt dat het toch dieper gaat gaan.Voor de zoveelste keer al deze maand![]()
It's not a bull or a bear. It's a crabGewoon weekje geduld hebben
moving sidewards. 
Indien niet, ik gun het u volledig!Ik heb een short ingezet dus zal wel omhoog gaan dadelijk.
Geen dank![]()
Hangt af van hoe hard ge uitzoomtVan 67k naar 48k is niet echt sideways.

Als ge goesting hebt ...voor dan DCA te doen?![]()
We gaan door het putje. Enkel een stevige shortsqueeze gaat soelaas brengen.
Je bedoelt waarschijnlijk staken op 1 van de grote exchanges? Je eigen private keys willen bezitten is een goede reden om niet te staken.Is er eigenlijk een goede reden om een coin niet te staken als je toch gaat HODL'en?
Tot nu toe heb ik eigenlijk gewoon altijd coins gekocht, getrade en verkocht.Je bedoelt waarschijnlijk staken op 1 van de grote exchanges? Je eigen private keys willen bezitten is een goede reden om niet te staken.
Risks
Although you can earn rewards for doing work that benefits the network, you can lose ETH for malicious actions, going offline, and failing to validate.
- taxesIs er eigenlijk een goede reden om een coin niet te staken als je toch gaat HODL'en?