Crypto - Nieuws en algemene discussie

De reden voor XRP zou de volgende zijn, een telegram groep met 120k (!) leden die maandagmiddag 14.30 een gigantische pump wil doen.

Ik heb me preventief ook maar een beetje XRP ingeslagen terug en ineens een sell ingesteld op x2 van huidige prijs.

Begint terug te neigen naar de pump&dumps van 3 jaar geleden.

De reden voor XRP zou de volgende zijn, een telegram groep met 120k (!) leden die maandagmiddag 14.30 een gigantische pump wil doen.

Ik heb me preventief ook maar een beetje XRP ingeslagen terug en ineens een sell ingesteld op x2 van huidige prijs.

Dit is toch wel heel verleidelijk ...

Wie organiseert dit? Is dit de eerste keer?

Hier gaan weer veel mensen hun handen aan verbranden. Iedereen koopt uiteraard nu al, omdat ze verwachten dat de prijs omhoog gaat gaan en tegen wanneer de eigenlijke pump zou moeten beginnen, zal die waarschijnlijk uitblijven (aangezien de meesten op voorhand gekocht hebben) en gaat het heel erg zakken in plaats van stijgen, aangezien iedereen verkoopt.

Dit is puur gokken.

is BTC Cash eigenlijk de moeite om in te investeren?
In mijn ogen waardeloze rommel die geen meerwaarde biedt tov BTC. BCH is ook zo een typische pump and dump coin.
Om te speculeren kan je dat kopen maar niet als investering op langere termijn, dan zou ik eerder ETH of DOT kopen.

Laatst bewerkt:
Iemand dat kennis heeft omtrent de StreamR DATA coin?
Tijdens de 2017/2018 bubbel had ik hier wat geld ingestoken.
Momenteel nog steeds maar aan 1/4de van mijn initiële investering waard.
Twijfel om nog te blijven holden.

Ik heb dat dus met XRP :/

Ik heb dat dus met XRP :/

Aan welk bedrag heb je destijds aangekocht? 't Is te hopen dat XRP vandaag genoeg pumpt zodat je toch een deel van je inleg er uit kan halen 😁 Staat momenteel alweer op 58c, dus wie weet waar eindigt dat.

Welke coins heb je momenteel nog vastgehouden die zo diep in het rood staan? Afhankelijk van de coins die je in je bezit hebt, zal het al dan niet toch nog lonen om vast te houden. Als je allemaal shitcoins hebt die praktisch dood zijn, doe je er misschien best aan om alles nog te converteren naar BTC/ETH.

Ik zou nu geen XRP kopen, want de prijs is al gepumpt, 't is op eigen risico als je een gokje wil wagen.
Is eigenlijk wel hilarisch. Telegram bericht verschijnt dat iedereen om exact 14:30 moet inkopen.
Uiteraard zit iedereen al dagen in te kopen in afwachting van de pump.

Ik ben benieuwd of het om 14:30 uberhaupt nog gaat doorstijgen, en hoeveel. Iedereen die de afgelopen dagen gekocht heeft gaat wss om 14:30 verkopen.

Terug
Bovenaan