Crypto - Nieuws en algemene discussie

Heeft toch al boven de 1200 gestaan? Of heb ik zo scheel gekeken? :)
Kan zijn dat het kortstondig zo hoog stond. Ik kijk nu naar Coinbase Pro en daar wordt elke dag getoond en da's dan een gemiddelde natuurlijk.

Kan zijn dat het kortstondig zo hoog stond. Ik kijk nu naar Coinbase Pro en daar wordt elke dag getoond en da's dan een gemiddelde natuurlijk.
Ja, ik heb onlangs aan 1200 nog verkocht ^^ Is wel terug op weg naar daar, benieuwd of die ook daar kan stabiliseren.

IK ben nooit echt een fan van crypto currency's geweest, maar heel het gamestop debacle toont volgens mij aan dat, als er tientallen miljarden op het spel staan, de financiële instituties voor geen haar te vertrouwen zijn. Als heel deze handel op de blockchain zou staan, speelt dat probleem niet...

Ik begin fan te worden (rijkelijk laat, ik weet het :D)

vSQADjw.jpeg

:)

Oh Elon 🤣

IK ben nooit echt een fan van crypto currency's geweest, maar heel het gamestop debacle toont volgens mij aan dat, als er tientallen miljarden op het spel staan, de financiële instituties voor geen haar te vertrouwen zijn. Als heel deze handel op de blockchain zou staan, speelt dat probleem niet...

Ik begin fan te worden (rijkelijk laat, ik weet het :D)
Dit is het hele punt inderdaad. Ik weet niet of dit een kortstondig iets is of dat er echt een soort revolutie is aan het gebeuren :D

Ik geniet er allesinds elke minuut van :)

Ik had het precies al voelen aankomen dat heel die WSB gekte ook naar crypto ging overslaan. Crypto trading is toch perfect voor dat publiek, het is ook moeilijker te reguleren door 1 centrale partij, een exchange kan een bepaalde coin wel delisten maar je bent dan nog altijd vrij om ergens anders te gaan traden of om op een DEX zoals Uniswap te gaan traden.

Ik had het precies al voelen aankomen dat heel die WSB gekte ook naar crypto ging overslaan. Crypto trading is toch perfect voor dat publiek, het is ook moeilijker te reguleren door 1 centrale partij, een exchange kan een bepaalde coin wel delisten maar je bent dan nog altijd vrij om ergens anders te gaan traden of om op een DEX zoals Uniswap te gaan traden.
Eerder andersom, dit soort gekte kwam enkele jaren geleden al voor bij crypto....

Geen vragen bij stellen. Ik denk dat we de komende weken random altcoins de lucht in zien gaan, om dan weer te dumpen naar z'n huidige prijs. Hopen dat we kunnen profiteren van zo'n pump & dumps op één van m'n altcoins.

Geen vragen bij stellen. Ik denk dat we de komende weken random altcoins de lucht in zien gaan, om dan weer te dumpen naar z'n huidige prijs. Hopen dat we kunnen profiteren van zo'n pump & dumps op één van m'n altcoins.
Ripple daarstraks blijkbaar toch stukje gestegen. (Nog steeds in het rood ermee hier jammer genoeg 😂).

Ze pumpen vooral de waardeloze dingen, dus de vraag is of je daar wel met mee wil doen. :p Als je niet op tijd uitstapt blijf je met waardeloze coins/aandelen zitten. Ze willen blijkbaar ook zilver gaan pumpen, dat is iets waar ik m'n geld zonder zorgen in durf te steken. Alleen is bijkopen redelijk moeilijk, omdat de voorraden uitgeput zijn. Gelukkig heb ik al genoeg gekocht in het verleden. 😁

Ripple daarstraks blijkbaar toch stukje gestegen. (Nog steeds in het rood ermee hier jammer genoeg 😂).
Ik denk toch dat je ze dan beter verkoopt en lager inkoopt. (of toch een deel van je ripple), want anders staan ze morgen weer lager in prijs en heb je niet van de pump geprofiteerd.
Natuurlijk is dat ook gevaarlijk (als ze dan overhoopt toch nog blijven pumpen), maar ik doe dat wel wanneer ik met sommige coins lang in het rood sta.

Ze pumpen vooral de waardeloze dingen, dus de vraag is of je daar wel met mee wil doen. :p Als je niet op tijd uitstapt blijf je met waardeloze coins/aandelen zitten. Ze willen blijkbaar ook zilver gaan pumpen, dat is iets waar ik m'n geld zonder zorgen in durf te steken. Alleen is bijkopen redelijk moeilijk, omdat de voorraden uitgeput zijn. Gelukkig heb ik al genoeg gekocht in het verleden. 😁

Ik probeer ze inderdaad niet achterna te gaan. Ik heb coins waarvan ik geloof dat ze er binnen 5 jaar nog wel zullen zijn, maar als ik volgende week mijn sellorders hit omdat er één aan het pumpen is, dan zou ik er niet rouwig om zijn :)

Eens geëxperimenteerd met minen op m'n nieuwe 3060 GPU. Is eigenlijk poepsimpel en volgens mijn berekeningen zelfs rendabel met stroom van het net en mijn desktop pc 24/7 aan (levensduur hardware buiten beschouwing gelaten :D).

Nog mensen hier die thuis minen? Ik speel nl. met het idee om wat derdehands hardware aan te kopen en een kleine rig op te zetten...

Terug
Bovenaan