Crypto - Nieuws en algemene discussie

CTSI ineens gestegen, efkes na piek omgezet naar ALGO.
Na dipje nog eens terug omzetten voor meer coins uiteindelijk :cool:

Sinds begin oktober steek ik beetje bij beetje mijn winst in UST. Volop profiteren van die 20% rente zolang het duurt.
Ben ik een tijdje geleden ook mee begonnen. Ik weet niet over welke bedragen het bij jou gaat, maar maak jij gebruik van een van die "Insurance Coverage" opties (Unslashed, Nexus Mutual, InsurAce, Bridge Mutual)? Waarom wel/niet?

Ben ik een tijdje geleden ook mee begonnen. Ik weet niet over welke bedragen het bij jou gaat, maar maak jij gebruik van een van die "Insurance Coverage" opties (Unslashed, Nexus Mutual, InsurAce, Bridge Mutual)? Waarom wel/niet?

Momenteel nog niet maar in de nabije toekomst ga ik dat waarschijnlijk wel doen. Vanaf ongeveer 100k.

FTM en ONE hoor ik veel over de laatste tijd. Zou één er van de nieuwe MATIC kunnen worden? MATIC is ook goed bezig de laatste dagen overigens.
SOL zou nog wel ADA kunnen flippen als die zo verder doen op hun elan. Maar ik zou ADA ook niet verkopen, gewoon wachten tot ze in gang schieten. Ik zou eerder wachten tot SOL nog wat verder pumpt en dan een stuk verkopen daarvan.

FTM en ONE hoor ik veel over de laatste tijd. Zou één er van de nieuwe MATIC kunnen worden? MATIC is ook goed bezig de laatste dagen overigens.
SOL zou nog wel ADA kunnen flippen als die zo verder doen op hun elan. Maar ik zou ADA ook niet verkopen, gewoon wachten tot ze in gang schieten. Ik zou eerder wachten tot SOL nog wat verder pumpt en dan een stuk verkopen daarvan.

Ik hoor ook wel veel over FTM en ONE.
MATIC toont eindelijk wat het waard is, en nu zeker met de hoge transactie fee's op het ethnetwerk is het broodnodig. Ik lees meer en meer dat er gewerkt wordt op het polygon netwerk.

Ik heb wel het gevoel dat XRP, ADA, en wat enkele jarenlange top 10 coins wat achterblijven door de fomo van de nieuwe projecten. SOL en AVAX nieuw, maar blijken wel hun mannetje te staan, LINK en consoorten komen standaard achter. Maar Shiba Inu zo hoog? Daar zit imo veel geld in wat eigenlijk in bv een ADA zou moeten zitten...

Alt season moet nog starten. Het wordt een boeiende rit!

LINK is volgens mij underrated, dat zou ik ook niet verkopen maar bijhouden.
XRP is overrated vind ik, maar het heeft zijn trouwe fans en dat mag je ook niet onderschatten. Stel dat de SEC verliest dan zullen we XRP zien vliegen, maar die rechtzaak zal wel nog even aanslepen denk ik.

LINK is volgens mij underrated, dat zou ik ook niet verkopen maar bijhouden.
XRP is overrated vind ik, maar het heeft zijn trouwe fans en dat mag je ook niet onderschatten. Stel dat de SEC verliest dan zullen we XRP zien vliegen, maar die rechtzaak zal wel nog even aanslepen denk ik.

XRP zit in een apex dat volgens mij volgende week beslist wordt.
Als je op de daily kijkt naar de vorige keren dat het vloog, is het letterlijk in 2 weken tijd wss 100% omhoog.
En telkens na lang zijwaarts gaan.
Imo is XRP nog niet eens aan de hielen van wat het effectief waard is

Zit hier iemand ook in Ore System Token?

Op aanraden van vriend paar dagen geleden aangekocht. Bijna 10 000 holders dus zit nog wat potentieel in. Misschien de nieuwe Enjin als we heeeeeeel positief en hoopvol mogen zijn? :p

Shiba gaat er alvast weer voor.

Verdomme, te bedenken ik had rijk kunnen zijn met een shitcoin had ik meer lef gehad :V

Ik wil niet meer rekenen in fietsen, maar in auto's :V

Terug
Bovenaan