D
Deleted member 658
Guest
Stom dat ik niets bijgekocht heb toen het 40$ stond. Intussen SOL 118$.Als ik iets koop zal het toch eerder ADA, SOL of Aave zijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stom dat ik niets bijgekocht heb toen het 40$ stond. Intussen SOL 118$.Als ik iets koop zal het toch eerder ADA, SOL of Aave zijn.
Tja, zo blijf je bezig he. Binnen een half jaar post je hier misschien "stom dat ik niet heb bijgekocht toen het op 118$ stond".Stom dat ik niets bijgekocht heb toen het 40$ stond. Intussen SOL 118$.
Simpel, gewoon een limit sell order op 100 euro zetten (aan deze prijs is het direct weg dan). Of bedoel je een stop loss als het terug onder de 100 euro gaat?Hoe stel ik een auto verkooporder in op Binance en welke parameters moet ik invullen? Had enkele SOL´s gekocht en wil het zo instellen dat ik auto verkoop als ze terug naar 100 euro gaan.

De mijne tot eind oktober. Fingers crossedDe mijne zitten vast op Binance tot 7 september, 100 euro was anders een schone prijs om te verkopen inderdaad. Dus hopelijk geen crash voor 7 september![]()
Wat bedoel je met "zit vast". Nog niet helemaal mee met crypto's(enkel gewone buy/sell) tot nu toe.De mijne zitten vast op Binance tot 7 september, 100 euro was anders een schone prijs om te verkopen inderdaad. Dus hopelijk geen crash voor 7 september![]()
Locked staking. Wil zeggen dat je intrest krijgt door je coins een bepaalde termijn (gewoonlijk 1 of 2 maand) vast te zetten.Wat bedoel je met "zit vast". Nog niet helemaal mee met crypto's(enkel gewone buy/sell) tot nu toe.
Staking: https://www.binance.com/en/support/announcement/a5c507485f7843d8b3a3800fee3c1f84Wat bedoel je met "zit vast". Nog niet helemaal mee met crypto's(enkel gewone buy/sell) tot nu toe.

Simpel, gewoon een limit sell order op 100 euro zetten (aan deze prijs is het direct weg dan). Of bedoel je een stop loss als het terug onder de 100 euro gaat?
Zie onderstaand voorbeeld, als ik dit order zet, dan ga ik 0.1 BTC verkopen aan 39500 euro als BTC 40000 euro aantikt (of er onder gaat)Ja klopt, zodra deze onder een vastgezet cijfer zakt zou ik automatisch willen verkopen.
Daar ik niet heel de dag kan volgen en schakelen op het moment zelf.
Dus: stel dat ik instel dat ik wil verkopen aan 100 EUR en om 11:55H straks zakt de coin tot 100 EUR zou hij automatisch een sell order moeten genereren.
Ik heb al een stop-loss gezien maar dan moest ik precies meer parameters ingeven als enkel de verkoopsprijs.
Tip: Als je de beschikbare hoeveelheid wegwerkt, dan doe je dat best ook voor het schuifbalkjeZie onderstaand voorbeeld, als ik dit order zet, dan ga ik 0.1 BTC verkopen aan 39500 euro als BTC 40000 euro aantikt (of er onder gaat)
![]()

Waarom zou je verkopen aan een prijs die lager ligt dan de actuele markt prijs?
academy.binance.com
Als je er bijvoorbeeld van uit gaat dat de prijs gaat stijgen. Je wil dus niet meteen verkopen, maar meesurfen op een eventuele stijging.Waarom zou je verkopen aan een prijs die lager ligt dan de actuele markt prijs?
damn heb nog gratis coins daarvanWtf is dat met celo??