Crypto - Nieuws en algemene discussie

Toch een deel van oa mijn ADA verkocht voor BTC, want bij een correctie gaan alts toch crashen. En dan kan ik mss terug naar alts flippen voor wanneer het weer stijgt. Mijn SOL heb ik nog niet verkocht, want in tegenstelling tot ADA kan SOL wel al gebruikt worden. Dus denk ik dat ADA een beetje overvalued is op dit moment en dat SOL eindelijk de valuatie krijgt die het verdient (uiteindelijk is het nog maar 1/2 van XRP in marketcap, waar nu eens niks achter zit). Maar crypto markten zijn nu eenmaal niet rationeel.

Laatst bewerkt:
kameraad heeft alles verkocht en gaat volledig voor LUNA, gaat volgens hem deze maand exploderen

Laatst bewerkt:
kameraad heeft alles verkocht en gaat volledig voor LUNA, gaat volgens hem deze maand exploderen
Spijtig voor uwe kameraad dat hij dat een maand geleden dat niet gedaan heeft.
Zeggen dat een coin gaat exploderen als die al 3x gedaan heeft de laatste maand, dat vind ik toch riskant. Het is altijd mogelijk dat Terra nog wat blijft gaan maar de risk om all-in te gaan is toch hoog nu vind ik. Allez, het is zoals nu all-in te gaan op ADA ofzo.

Laatst bewerkt:
fuck it, ik ga nu terug SOL kopen. geen zin meer om te wachten op een dip die er mss niet meer komt..

Hoe stel ik een auto verkooporder in op Binance en welke parameters moet ik invullen? Had enkele SOL´s gekocht en wil het zo instellen dat ik auto verkoop als ze terug naar 100 euro gaan.

Terug
Bovenaan