D
Deleted member 572
Guest
Ik hoop dat SOL terug goed zakt, dan koop ik mij terug in binnen een week of twee. Alsook GET.
Momenteel volledig in fiat.
Momenteel volledig in fiat.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wel wou het maandag kopen maar weinig tijd gehad om effectief het te kopen. Toen stond had aan 0.36$ en nu al over de 1$Iemand ADAX in z'n portfolio?
.Bij mij lagen de reële kosten een tijdje terug een pak lager dan de estimated costs. Bij crashtestdummy ook als ik het me goed herinner.ik wou een transactie doen op het ETH netwerk maar het kost me meer dan 50$. Even uitgesteld... hoe belachelijk zijn die fees tegenwoordig?
Ja zot hé. Ik zie het nog wel stijgen.U
wel wou het maandag kopen maar weinig tijd gehad om effectief het te kopen. Toen stond had aan 0.36$ en nu al over de 1$.
Ja op ExMarkets, is denk ik de enige manier momenteel. Ik hoop op nog een dipje. Straks wat ada op de exmarkets zetten.Ja zot hé. Ik zie het nog wel stijgen.
Hoe koop jij het aan? Via de exmarkets exchange of is er nog een andere manier?
Iemand al gehoord van de cryptocoin game 'Axie Infinity'?
Blijkbaar wel 'a thing' in het oosten...

ik heb men SOL verkocht op 65euro verdorie.. aan het twijfelen om nu terug te kopen op 79euro.. stiekem hoop ik ook op een dip maar jaIk heb nu al redelijk wat altcoins gehad. Nog niet heel lang geleden SOL gekocht en dat is echt wel ne mooie. Als die dipt koop ik zeker bij..
Als ik al iets geleerd heb, is het wel om af en toe te verkopen als je in bull market zit. Wel niet alles ineens tenzij miljonairik heb men SOL verkocht op 65euro verdorie.. aan het twijfelen om nu terug te kopen op 79euro.. stiekem hoop ik ook op een dip maar ja