Crypto - Nieuws en algemene discussie

Ik hoop dat SOL terug goed zakt, dan koop ik mij terug in binnen een week of twee. Alsook GET.
Momenteel volledig in fiat.

ik wou een transactie doen op het ETH netwerk maar het kost me meer dan 50$. Even uitgesteld... hoe belachelijk zijn die fees tegenwoordig?

Vraagje, ik zie vaak reclame voor de bots app (https://nl.bots.io/), komt zelfs op tv dacht ik. Heb die app eens geïnstalleerd om eens te kijken en al eens een review bekeken. Transactiekosten etc zijn wel hoger dan bij de beurs, maar dit is specifiek op crypto blijkbaar.

Heeft iemand er al ervaring mee?

ik wou een transactie doen op het ETH netwerk maar het kost me meer dan 50$. Even uitgesteld... hoe belachelijk zijn die fees tegenwoordig?
Bij mij lagen de reële kosten een tijdje terug een pak lager dan de estimated costs. Bij crashtestdummy ook als ik het me goed herinner.
Dat weet je natuurlijk wel pas achteraf.

Iemand al gehoord van de cryptocoin game 'Axie Infinity'?
Blijkbaar wel 'a thing' in het oosten...

Eerst geld insteken om er geld mee te kunnen verdienen.
Lijkt me wel wat, komen nog zo'n games online (Illuvium bv). Vooral NTF's minen om te verkopen later.
Allemaal kinderschoentjes, dus ik weet niet goed wat ik er van moet denken :-)

Ik denk dat de hype rond Axie al wat gaan liggen is. In alle geval deze morgen ook nog wat geinvesteerd in een coin rond NTF's. Er gaat daar momenteel ongelofelijk veel geld in rond. Het is echt te zot!

Hmm toen ik mijn XTZ had gekocht stonden ze 7200 sat ofzo, nu 10500 sats :)
Then again, in mei stonden ze even bijna 15000 sats, dus mss nog efkes bijhouden maar ik overweeg toch te verkopen moesten ze nog ietsje meer stijgen in BTC value. Zou ideaal zijn moesten ze 15000 sat staan, dan kan ik de little lady strategy toepassen

Ik hoop nu dat DOT, UNI en LINK eens stijgen in hun BTC waarde, want ik heb die eerder deze week gekocht

PLE is wel slecht bezig de laatste dagen, -11% en bijna de helft van hun waarde kwijtgespeeld de laatste 7 dagen

Eens ADA smart contracts live gaan zou er wel eens een sell the news event kunnen zijn en misschien dat DOT eens pumpt dan ofzo (en dan PDEX en PLE in het kielzog daarvan hopelijk)

Er zijn momenteel twee seed sales bezig voor de twee P2E tokens van MoonLift

Origon (Polygon Netwerk)
Nimble (BSC)

Beiden supply van 25M
Prijs seed $0,1 Prijs launch $0.25
Launch Q4 (waarschijnlijk oktober)

Seed adressen zijn te vinden in hun TG kanaal. Reeds opgehaald $100K voor Nimble en $50K voor Origon. Grotere investeerders mogen iets later instappen. $1M komt er sowieso nog bij.

Ze werken momenteel aan een strategic card game op de aard van Heartstone. Met uitbereidingen. Er komen ook mni-games van hun partner Black Lemon

Ter info voor de geinteresseerden...

Laatst bewerkt:
Ik heb nu al redelijk wat altcoins gehad. Nog niet heel lang geleden SOL gekocht en dat is echt wel ne mooie. Als die dipt koop ik zeker bij..

Ik heb nu al redelijk wat altcoins gehad. Nog niet heel lang geleden SOL gekocht en dat is echt wel ne mooie. Als die dipt koop ik zeker bij..
ik heb men SOL verkocht op 65euro verdorie.. aan het twijfelen om nu terug te kopen op 79euro.. stiekem hoop ik ook op een dip maar ja

Terug
Bovenaan