Crypto - Nieuws en algemene discussie

Dat is een heel gevaarlijke logica. Zie Rich Energy of onze Jean-Pierre in de F1. (Ik zeg het nu omdat crypto.com op de Aston Martin F1 staat.

Ik zou "sponsorship" niet gebruiken om de koers in te schatten :p.

Ik wil hiermee niet zeggen dat ik de koers daarmee inschat. Helemaal niet. Het geeft me alleen een 'geruster' gevoel dat we stilaan van het bubbeltaboe aan het afgeraken zijn? Het is niet enkel meer crimineel geld of de gewone werkende mens die in de crypto zit.
Er zit stilaan geld in waar bedrijven met een sterke strategie ifv hun financiën.
Las overlaatst ergens dat microstrategy in de US met mondjesmate BTC aan't inslaan is. Die mannen gaan geen risico's pakken door efkes enkele miljoenen te spenderen in iets wat mogelijks naar 0 kan gaan.

Ik wil hiermee niet zeggen dat ik de koers daarmee inschat. Helemaal niet. Het geeft me alleen een 'geruster' gevoel dat we stilaan van het bubbeltaboe aan het afgeraken zijn? Het is niet enkel meer crimineel geld of de gewone werkende mens die in de crypto zit.
Er zit stilaan geld in waar bedrijven met een sterke strategie ifv hun financiën.
Las overlaatst ergens dat microstrategy in de US met mondjesmate BTC aan't inslaan is. Die mannen gaan geen risico's pakken door efkes enkele miljoenen te spenderen in iets wat mogelijks naar 0 kan gaan.

Ja maar sport en sponsors is juist iets waar het vaak misloopt. Hoeveel F1 teams hebben wel geen louche sponsors/teameigenaren gehad?

Rich Energy zou het voorbeeld kunnen zijn van de energydrink-bubble :p.

Ja maar sport en sponsors is juist iets waar het vaak misloopt. Hoeveel F1 teams hebben wel geen louche sponsors/teameigenaren gehad?

Rich Energy zou het voorbeeld kunnen zijn van de energydrink-bubble :p.

Point taken. Maar een crypto.com in UFC, Tezos in de F1. Het is nu precies ook geen klein bier.
Maar ik snap de redenering.

"Met mondjesmaat". Die hadden in juni al 105085BTC he. Dus 4.5 Miljard euro aan bitcoins momenteel.
En Microstrategy is dan misschien wel de grootste publiek-getrade analytics en reporting tool. Dat komt meer omdat alle andere tools onder merken als Oracle, Microsoft, IBM, ... vallen dan door het feit dat Microstrategy nu zo vaak gebruikt wordt hoor. Ik zit nu meer als 10 jaar in het vakgebied, en ik zit bij 1 van de weinige klanten in België die het gebruiken (en ook hier wordt het uitgefaseerd).

Je zou denken dat ze zo'n risico niet pakken, maar ondertussen is microstrategy veel eerder een aandeel dat gebasseerd is op de speculatie rond BTC dan het is rond de effectieve waarde van het bedrijf.

Sorry. 25ste kan Japan ada traden op hun Exchanges. Ik veronderstel dump dan. Iedereen gaat uit van stijging maar er zit enorm veel cardano in Japan (hun ico was daar). Ik denk dat die nu hun bags gaan lossen op de Exchange.

Is er eigenlijk een reden waarom Japanners niet op Binance of andere exchanges kunnen traden of hun bags lossen? Of ADA aankopen op exchanges buiten Japan?

Misschien domme vraag maar ik had zo wat beginnen minen met nichehash & dacht dat ik rechtstreeks via hun kon laten uitbetalen maar dat bleek dan niet zo. Kwou hetgeen ik gemined had gebruiken om mijn Pc verder te upgraden.
Ik heb vrijdag dan alles verplaatst naar binance maar die ondersteunen geen sepa bank tranfers meer ofja tis in "maintenance"
Kheb het dan laten uitbetalen naar mijn visa kaart, alles is succesvol verlopen, de bitcoin die ik naar € had omgezet & dan getransfered naar mijn visa was weg.

Nu mijn vraag is hoe lang dat dit ongeveer onderweg kan zijn, of dat ook soms tot 3 à 4 dagen kan duren of ni?
Wat ik deed bij nicehash. Wallet Nicehash naar coinbase. Binance vind ik niet goed teveel geprul.
Wat je moet kijken is naar je wallet en kijk hoe ver het staat. wrs staat deze op pending.

Wat ik deed bij nicehash. Wallet Nicehash naar coinbase. Binance vind ik niet goed teveel geprul.
Wat je moet kijken is naar je wallet en kijk hoe ver het staat. wrs staat deze op pending.
Kheb de bitcoins van nicehash naar binance kunnen doen. Na ongeveer een half uurke ofzo stonden die op binance. Daarna de bitcoin naar euro getrade. Da ging quasi direct.
Vermits gewone overschrijving naar een bank account niet ging hebbek gekozen om het bedrag te laten storten op de visa kaart. Dan hebbek de stapjes doorlopen & een bevestiging gekregen da alles goed verlopen is.
De euro valuta zijn weg van mijn wallet op binance, staat nog iets van 5 cent ofzo op.

Alléja tis allemaal zogezegd goed gegaan maar nog niets ontvangen. Tis den eerste keer dak het doe dus ben er nog ni echt vertrouwd mee of da ook een paar dagen kan duren. Achteraf zattek dan te denken van khad beter eens getest met een kleiner bedrag in plaats van alles in 1ne keer te doen.

don't shoot me maar:
wie heeft ervaring met het omzetten van crypto ban Binance naar Bitstamp?
Ik heb geprobeerd USDT om te zetten. Bedrag is verdwenen op Binance en staat niet op mijn Bitstamp account.
Mogelijk een fout gemaakt van het te kiezen netwerk? Ik denk dat ik BEP20 genomen had.
Of duurt dat gewoon een dag ofzo eer dat op Bitstamp staat?

don't shoot me maar:
wie heeft ervaring met het omzetten van crypto ban Binance naar Bitstamp?
Ik heb geprobeerd USDT om te zetten. Bedrag is verdwenen op Binance en staat niet op mijn Bitstamp account.
Mogelijk een fout gemaakt van het te kiezen netwerk? Ik denk dat ik BEP20 genomen had.
Of duurt dat gewoon een dag ofzo eer dat op Bitstamp staat?
Zoek uw transactie eens op in de block explorer?

Terug
Bovenaan