Crypto - Nieuws en algemene discussie

Maar ik vrees echt wel terugval in september. Klassieke buy the rumour sell the news ligt toch binnen mijn verwachtingen.
Op dit moment staat Cardano ook wel heel hoog genoteerd, als je met Solana vergelijkt bijvoorbeeld. Solana wordt veel meer gebruikt dan Cardano, Solana is een afgewerkt product en voor Cardano moeten de smart contracts nog uitkomen.

Voor de wat meer gevorderden onder ons , staat er ergens een goeie handleiding in het nederlands om te staken vanuit een Ledger ?
Ik heb hier al enkele maanden eentje liggen maar nog niet geïnstalleerd. Nu begint m'n portfolio (voor mij toch) een serieus bedrag te worden.
Ik wil er dus enkele waar ik er het meeste van heb van Binance overzetten op de Ledger.
Ik heb redelijk wat ADA en die stake ik momenteel aan 7.79% op Binance.
Ik heb begrepen dat je met coins die op je Ledger staan ook nog kan staken.
Hier wil ik me wat over gaan inlezen. Dus als er iemand is die goeie sites of raad weet , shoot please.

Ik vind het zo klote dat er wel een app bestaat voor Cardano maar dat Ledger live het nog altijd ondersteunt. Hoe moeilijk kan dat nu zijn om gewoon uw balance te tonen in Ledger live? In 1 oogopslag wil ik gewoon zien wat er allemaal op mijn Ledger staat. Daarom heb ik ook nog niet de moeite gedaan om mijn ADA op mijn ledger te zetten en staan die nog altijd op Binance te staken :)

Binance krijgt toch veel commentaar de laatst tijd, in Nederland zouden ze nu al illegaal bezig zijn
Bankinstellingen zien geld aan hun neus voorbijgaan, dat is de enige reden, niks anders dan dat.
Binance heeft hier "de pech" de grootste speler te zijn, dus die word uitgekozen.

Voor mensen die nog een long-term project zoeken om te investeren:

Prachtige grafiek. Mooie buy zone.
Ik zet hier net 250€ over van Visa naar m'n Binance om die coin te kopen.
Krijg ik een foutmelding . Komt niet op m'n account maar het geld is wel van m'n rekening.
Een verzoekschrift ingediend maar kan tot 7 dagen duren. Miljaarde.
Eerste keer dat ik dat meemaak.
Na de SEPA gaat het met VISA blijkbaar ook al wat moeilijker. 🤨

Laatst bewerkt:
Ik zet hier net 250€ over van Visa naar m'n Binance om die coin te kopen.
Krijg ik een foutmelding . Komt niet op m'n account maar het geld is wel van m'n rekening.
Een verzoekschrift ingediend maar kan tot 7 dagen duren. Miljaarde.
Eerste keer dat ik dat meemaak.

Die coin staat wel nog niet op Binance :)
Momenteel te kopen via Uniswap of op Kucoin.

Laatst bewerkt:
Gisteren is mijn sell-order op Cardano getriggerd op 2€. Verhouding tussen crypto en andere beleggingen terug wat juister leggen.
Vanaf nu dus niet meer kijken of het nog verder stijgt of niet :D

Terug
Bovenaan