Crypto - Nieuws en algemene discussie

Welke app gebruiken jullie voor de aan- en verkoop van coins?
Ik had Binance, maar door heel dat SEPA-gedoe alles versast naar Coinbase.
Goede app, alleen veel te hoge fees…

Welke app gebruiken jullie voor de aan- en verkoop van coins?
Ik had Binance, maar door heel dat SEPA-gedoe alles versast naar Coinbase.
Goede app, alleen veel te hoge fees…
Coinbase pro al geprobeerd? Ik denk dat de fees daar wel meevallen? Kraken mss?

Fiat storten/afhalen fee's? Instant sepa in beide richtingen mogelijk?
Fiat storten is gratis, fiat afhalen kost 9 eurocent.
Instant sepa is volgens mij niet mogelijk, maar het staat er de volgende dag wel op. Ik schrijf meestal in het weekend over en dan staat het maandag op m'n Kraken account.

Nog steeds bitcoinloos nu (maar heb wel nog een andere valuta).
Ik dacht dat dit een opleving is binnen de bearmarket.
Misschien moet ik daarover nog eens nadenken.
Geen bitcoin hebben is misschien erger dan ze nu redelijk duur te kopen.

Kraken lag wel plat op een cruciaal moment met de crash dus dat zal een vertrouwenskwestie zijn.
Klopt, maar dat hebben veel exchanges. Op die momenten wil je sowieso niet liggen kopen/verkopen, want ze liggen enkel plat op paniekmomenten. Op die momenten blijf ik mooi overal af. :p

Ja hun website kan dat gewoon niet trekken. Het is geen goede exchange om echt op te traden vind ik (ik vind de UI van Binance veel beter) maar ze zijn wel goed om fiat naar crypto om te zetten. Met de Binance perikelen de laatste tijd (met SEPA die niet meer werkt etc) zou ik ook via Kraken gaan voor fiat.

PLE blijft ook maar gaan.
Me intussen ook op de whitelist gezet voor de eerste ETF.
Een van de weinige coins waarvan ik in n serieuze stijging geloof.

PLE blijft ook maar gaan.
Me intussen ook op de whitelist gezet voor de eerste ETF.
Een van de weinige coins waarvan ik in n serieuze stijging geloof.
PLE hangt toch al een hele tijd rond de 3 cent? Mijn 300 euro is zo weinig waard geworden dat ik PLE gewoon uit m'n portefeuille heb verwijderd als token. 😅

PLE hangt toch al een hele tijd rond de 3 cent? Mijn 300 euro is zo weinig waard geworden dat ik PLE gewoon uit m'n portefeuille heb verwijderd als token. 😅
Intussen 13c.
Ik had bij de launch erop verdiend (x3). 500 -> 1500 euro. Daarna terug ingekocht voor 500 euro en toen is het ineen gestort.
Vorige week terug bijgekocht voor 500 euro en nu staat het x5.

Intussen 13c.
Ik had bij de launch erop verdiend (x3). 500 -> 1500 euro. Daarna terug ingekocht voor 500 euro en toen is het ineen gestort.
Vorige week terug bijgekocht voor 500 euro en nu staat het x5.
Waar zie je die prijs? Ik bedoelde trouwens 0,3 cent. Bij mij staat het nog steeds op die 0,3 cent.

Waar zie je die prijs? Ik bedoelde trouwens 0,3 cent. Bij mij staat het nog steeds op die 0,3 cent.

Ze hebben een nieuw contract. Je kan je oude switchen naar het nieuwe.
Intussen een kleine 16c.

Ze hebben een nieuw contract. Je kan je oude switchen naar het nieuwe.
Intussen een kleine 16c.
Mijn oude PLE dan naar dat adres sturen 0x96095DBbA4a7DCeD8F52b25586FDE08F7EC9127a is voldoende?

En dan tot donderdag wachten?

Mijn oude PLE dan naar dat adres sturen 0x96095DBbA4a7DCeD8F52b25586FDE08F7EC9127a is voldoende?

En dan tot donderdag wachten?
Ja, ik weet niet of het nog dagelijks geswitcht wordt. Kan intussen ook wekelijks zijn.
Niet vergeten het nieuwe adres aan uw wallet toe te voegen :)

Terug
Bovenaan