Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Coinbase pro al geprobeerd? Ik denk dat de fees daar wel meevallen? Kraken mss?Welke app gebruiken jullie voor de aan- en verkoop van coins?
Ik had Binance, maar door heel dat SEPA-gedoe alles versast naar Coinbase.
Goede app, alleen veel te hoge fees…
Ik verschiet ervan dat Kraken hier zo weinig vermeld wordt. Voor mij nog altijd de beste exchange met lage fees.Coinbase pro al geprobeerd? Ik denk dat de fees daar wel meevallen? Kraken mss?
Fiat storten/afhalen fee's? Instant sepa in beide richtingen mogelijk?Ik verschiet ervan dat Kraken hier zo weinig vermeld wordt. Voor mij nog altijd de beste exchange met lage fees.
Fiat storten is gratis, fiat afhalen kost 9 eurocent.Fiat storten/afhalen fee's? Instant sepa in beide richtingen mogelijk?
Wat je ook kan doen (via je desktop pc of laptop) is coins kopen op bitvavo en die dan verzenden naar je binance account.Fiat storten/afhalen fee's? Instant sepa in beide richtingen mogelijk?
Kraken lag wel plat op een cruciaal moment met de crash dus dat zal een vertrouwenskwestie zijn.Ik verschiet ervan dat Kraken hier zo weinig vermeld wordt. Voor mij nog altijd de beste exchange met lage fees.
Dat is altijd al geweest , op drukke momenten gaan ze soms plat.Kraken lag wel plat op een cruciaal moment met de crash dus dat zal een vertrouwenskwestie zijn.
Klopt, maar dat hebben veel exchanges. Op die momenten wil je sowieso niet liggen kopen/verkopen, want ze liggen enkel plat op paniekmomenten. Op die momenten blijf ik mooi overal af.Kraken lag wel plat op een cruciaal moment met de crash dus dat zal een vertrouwenskwestie zijn.

SOL blijft gaan btwJe mag me in het vervolg even PMen wou ook nog wat geld in een coin steken, maar ik wist niet goed welke. Jij wist dit blijkbaar wel.
PLE hangt toch al een hele tijd rond de 3 cent? Mijn 300 euro is zo weinig waard geworden dat ik PLE gewoon uit m'n portefeuille heb verwijderd als token.PLE blijft ook maar gaan.
Me intussen ook op de whitelist gezet voor de eerste ETF.
Een van de weinige coins waarvan ik in n serieuze stijging geloof.

Intussen 13c.PLE hangt toch al een hele tijd rond de 3 cent? Mijn 300 euro is zo weinig waard geworden dat ik PLE gewoon uit m'n portefeuille heb verwijderd als token.![]()
Waar zie je die prijs? Ik bedoelde trouwens 0,3 cent. Bij mij staat het nog steeds op die 0,3 cent.Intussen 13c.
Ik had bij de launch erop verdiend (x3). 500 -> 1500 euro. Daarna terug ingekocht voor 500 euro en toen is het ineen gestort.
Vorige week terug bijgekocht voor 500 euro en nu staat het x5.
Waar zie je die prijs? Ik bedoelde trouwens 0,3 cent. Bij mij staat het nog steeds op die 0,3 cent.
![]()
Plethori price today, PLE to USD live price, marketcap and chart | CoinMarketCap
The live Plethori price today is $0 USD with a 24-hour trading volume of $0 USD. We update our PLE to USD price in real-time.coinmarketcap.com
Mijn oude PLE dan naar dat adres sturen 0x96095DBbA4a7DCeD8F52b25586FDE08F7EC9127a is voldoende?![]()
Koers voor Plethori, PLE koersindex, grafiek en info | CoinGecko
Bekijk de koers voor Plethori, grafiek voor PLE in realtime, volume, marktkapitalisatie, beurzen en meer.www.coingecko.com
Ze hebben een nieuw contract. Je kan je oude switchen naar het nieuwe.
Intussen een kleine 16c.
medium.com
Ja, ik weet niet of het nog dagelijks geswitcht wordt. Kan intussen ook wekelijks zijn.Mijn oude PLE dan naar dat adres sturen 0x96095DBbA4a7DCeD8F52b25586FDE08F7EC9127a is voldoende?
![]()
Plethori Announces Brand New Token and Staking Platform Upgrade
The Plethori team have just implemented an exciting upgrade to Plethori’s ecosystem. This change will provide the project with the backbone…medium.com
En dan tot donderdag wachten?