Crypto - Nieuws en algemene discussie

Als jullie echt geloven in CR, waarom kopen jullie niet iedere maand bij voor een klein bedrag :p?
Ik heb genoeg cummies, dus bijkopen hoeft niet meer. Mijn inkoopprijs is ook een pak lager dan de prijs waarop het nu staat.
De cummies gaan terug omhoog precies. Die 3 dollarcent lijkt een goede support te zijn.

cummies had ik een deel verkocht voor everrise en olympus. (ik heb er nog maar 100k)

Everrise heeft net deze announcement gedaan op telegram:

🐋☀️ MAIN TAKEAWAYS FROM THE HUGE ANNOUNCEMENT TODAY FOR EVERRISE ☀️🐋

🔸 David Gokhshtein, a HUGE Celebrity and Influencer in crypto and stocks is now PART of the EVERRISE CORE TEAM

🔸 Conor Mc Gregor deal was seriously on the table, same for Snoop Dogg, the funds of 500K USD were instead put into the Kraken (Team has decided not to take a meme coin approach, all patterns so far has led to celebrities promoting a coin leaving a temporary pump and a huge dump, happens every time)

🔸 Wasso, a core marketing member of the HOGE team (he was the one solely responsible for the market increase from 1MILLION MARKET CAP TO 300 MILLION) is now a member of the core marketing team for Everrise

🔸 Marco is also another member with connections to a lot of people in the crypto sphere and beyond (Certik is one of them). PLUS! He used to WORK for CERTIK!

🔸 Titan has announced his full departure from his full time job (more developers will be hired under him to speed up the process of the Everrise projects)

🔸 Extension of the lock on the DEV WALLETS (TEAM REALLY BELIEVES IN THE PROJECT)

🔸 Certik VIDEO AMA on the 15th (a big possibility, need full confirmation)

🔸 The Everrise Team is aiming to have real revolutionary utility (the next Link, Cardano, Ripple)

tis goed omhoog aant gaan en hopelijk blijft het gaan :p

Idem.
's Morgens klein bedrag gekocht. FOMO en toen 's avonds 500€ ofzo erbij gestoken.
Altijd HODL is ook niet goed heb ik geleerd. Had moeten verkopen na de musk pump..
Altijd gemakkelijk gezegd natuurlijk. Op dat moment kon het ook zijn dat hij de munt bleef promoten. Dat weet je natuurlijk niet.

Idem.
's Morgens klein bedrag gekocht. FOMO en toen 's avonds 500€ ofzo erbij gestoken.
Altijd HODL is ook niet goed heb ik geleerd. Had moeten verkopen na de musk pump..
De Musk pump was nog veel te weinig om er mijn inleg uit te halen.

Als jullie echt geloven in CR, waarom kopen jullie niet iedere maand bij voor een klein bedrag :p?
Dus een klein bedrag in CR steken als gok staat gelijk aan er echt in geloven?

Screenshot-10.jpg

Het beste wat je kan doen is een nieuwe wallet creeren en die gebruiken. In trust: settings, wallets, +

Ik lees toch dat veel mensen de werkwijze van Merchant Token niet vertrouwen.
De coins staan ondertussen in m'n wallet. Maar waarde 0. Nog iemand die er heeft en de huidige waarde weet ?

Net email gehad dat er een login gebeurd is op mijn Binance via onbekend IP-adres. Direct account disabled en wachtwoord gewijzigd. Moet nu 2u wachten voor ik hem terug kan activeren. Ik vraag me nu wel af hoe inloggen kan zonder code via email én authenticator app. Heb dan ook direct mijn wachtwoord van mijn email en Google Authenticator gewijzigd uit voorzorg.

Heeft iemand hier al zoiets meegemaakt? Dubbele authenticatie is toch wel heel moeilijk te bypassen/hacken?

Net email gehad dat er een login gebeurd is op mijn Binance via onbekend IP-adres. Direct account disabled en wachtwoord gewijzigd. Moet nu 2u wachten voor ik hem terug kan activeren. Ik vraag me nu wel af hoe inloggen kan zonder code via email én authenticator app. Heb dan ook direct mijn wachtwoord van mijn email en Google Authenticator gewijzigd uit voorzorg.

Heeft iemand hier al zoiets meegemaakt? Dubbele authenticatie is toch wel heel moeilijk te bypassen/hacken?
Wat voor veiligheid had je op je account staan ?
2FA ? SMS ? Email ?
Allemaal ?

Hopelijk nergens op geklikt in die mail en gewoon via het web gegaan?

Wie van de eerste cumrocket adapten zit er nog in?
Ik was gradueel aan het uitstappen voor de musk pump en tijdens de musk pump verder uitgestapt. Ik heb al mijn cumrockets een paar weken geleden verkocht, uiteindelijk 500€ winst op gehaald oid. Nu doe ik geen shitcoins meer, ik zit nu gewoon 50/50 in BTC en ETH en ik kijk er niet meer naar om.

Everrise, Olympus en Karendoge (die ik net op den bodem gekocht heb) zijn allemaal goe aant pompen :) mijn verlies van de rug van vorige week is alweer goedgemaakt :)

binnen een paar uurkes dan 5bnb eruit trekken om in de presale van cumstar te steken

Wat voor veiligheid had je op je account staan ?
2FA ? SMS ? Email ?
Allemaal ?
Ik heb 2FA (via Google authenticator app) en email als beveiliging.
Hopelijk nergens op geklikt in die mail en gewoon via het web gegaan?
Nee, was wel degelijk een officiële mail van Binance (zelfs 2 logins van onbekende IP-adressen teruggevonden in mijn notifications).

Dit was het bericht:
The system has detected that your account is logged in from an unused IP address.
Account: [mijn emailadres]
Device: Firefox V89.0 (Windows)
Time: 2021-07-10 18:44:21(UTC)
IP: 78.157.167.68
If this activity is not your own operation, please disable your account and contact us immediately.

Ik heb nog nooit in mijn leven Firefox gebruikt. Terzelfdertijd kreeg ik een melding dat ook mijn emailadres (outlook) een mislukte aanmeldpoging heeft gehad met datzelfde IP-adres (Tsjechië blijkbaar).

Intussen mijn account terug kunnen deblokkeren en alles staat er nog. Al mijn wachtwoorden zijn gewijzigd en ik had reeds overal 2FA (ook mijn emailaccounts bijvoorbeeld). Ik vind het vooral vreemd dat het bericht zegt "is logged in" in plaats van "attempted" of "failed" login zoals bij mijn outlook het geval was.

Is toch wel onrustwekkend. Ik heb 2fa, sms en mail als beveiliging voor de webbrowser.

Voor he inloggen op mijn smartphone heb ik in principe geen beveiliging. Geen idee hoe veilig of onveilig dit is.

Terug
Bovenaan