Crypto - Nieuws en algemene discussie

Ook net de mail gekregen, zag het al passeren op reddit gisterenavond.

Dus nog snel via een instantoverschrijving wat geld erop gezet, ge weet nooit, aangezien ik geen creditcard heb. 😛

Vandaag is het idd niet meer mogelijk, maar met een creditcard storting zijn er momenteel geen extra kosten meer.

Wat gebeurd er als ik wil storten naar Binance nu? Gaat dit momenteel nog of totaal niet meer?
C15-ACD4-F-9-DFE-41-D6-8336-75-A610-FBFD0-E.png

Niet veel keuze meer.
SEPA’s die onderweg zijn komen binnen de 7 dagen retour op uw bankrekening.

Die dump kan ook evengoed een pump zijn:
Ik zou er niet blindelings op vertrouwen dat de prijs lager zal gaan.

Het wordt sowieso een pump. De vraag is alleen wanneer...million dollar question.
Ik hou de charts wat in de gaten en bekijk wat TA, en daaruit blijkt dat het een dezer zal zijn.

Binance in het Nederlands is zelfs niet meer beschikbaar, weird.
Hier nog alles in 't nederlands. Op de app en op de pc.
Toen ik vanmiddag op diverse FBgroepen de berichten zag verschijnen toch ook ff in een paniekreactie gedacht van alles om te zetten naar ADA en naar m'n Ledger te sturen.

Hier nog alles in 't nederlands. Op de app en op de pc.
Toen ik vanmiddag op diverse FBgroepen de berichten zag verschijnen toch ook ff in een paniekreactie gedacht van alles om te zetten naar ADA en naar m'n Ledger te sturen.
App nog wel, website is de Nederlandse optie weggehaald...
Afhaling was gelukt maar daarna geannuleerd, omweg via Coinbase dan maar.

Gelukkig heb ik nog een kraken en een coinbase account ook. Ik ga wel wat coins van Binance halen want je weet maar nooit. Coins laten staan op een exchange is in feite nooit aan te raden, het is uit gemakzucht dat die daar nog staan.

App nog wel, website is de Nederlandse optie weggehaald...
Afhaling was gelukt maar daarna geannuleerd, omweg via Coinbase dan maar.
Toevallig kreeg ik net nog melding dat er een update was. (desktopversie)
Deze net geïnstalleerd en alles staat nog in het Nederlands. Bij de updates krijg je toch ook steeds de mogelijkheid om de taal te veranderen. (net nog op Nederlands moeten drukken).
Heb je niet per ongeluk standaard Engels aangeduid ipv Nederlands ?

Toevallig kreeg ik net nog melding dat er een update was. (desktopversie)
Deze net geïnstalleerd en alles staat nog in het Nederlands. Bij de updates krijg je toch ook steeds de mogelijkheid om de taal te veranderen. (net nog op Nederlands moeten drukken).
Heb je niet per ongeluk standaard Engels aangeduid ipv Nederlands ?
Ik gebruik enkel de Binance app op de iPhone, de website zelf is het Nederlands weg gehaald.

Gelukkig heb ik nog een kraken en een coinbase account ook. Ik ga wel wat coins van Binance halen want je weet maar nooit. Coins laten staan op een exchange is in feite nooit aan te raden, het is uit gemakzucht dat die daar nog staan.
Heb ook nog een account op CB en Trustwallet.
Is zo'n trustwallet vergelijkbaar met een Binance qua veiligheid?
Heb hier nu toch ook al een redelijk bedrag op staan en ook wegens gemakzucht 😐

Heb ook nog een account op CB en Trustwallet.
Is zo'n trustwallet vergelijkbaar met een Binance qua veiligheid?
Heb hier nu toch ook al een redelijk bedrag op staan en ook wegens gemakzucht 😐
zolang ge u 12 woorden niet aan iemand geeft relatief veilig. Ik heb zelf voor tzekerste ook nog een virusscan geinstalleerd voor tgeval dak op een website zou komen die een trojan met keylogger installleert. Connect uw wallet ook nooit met sites die ge nie vertrouwt.

en let ook op voor airdrops, als ge onbekende airdrops krijgt zoals MNEB (die mogelijks als 20.000 dollar waarde in uw wallet tonen) blijf er gewoon van, probeer het niet te verkopen.

Laatst bewerkt:
zolang ge u 12 woorden niet aan iemand geeft relatief veilig. Ik heb zelf voor tzekerste ook nog een virusscan geinstalleerd voor tgeval dak op een website zou komen die een trojan met keylogger installleert. Connect uw wallet ook nooit met sites die ge nie vertrouwt.

en let ook op voor airdrops, als ge onbekende airdrops krijgt zoals MNEB (die mogelijks als 20.000 dollar waarde in uw wallet tonen) blijf er gewoon van, probeer het niet te verkopen.
Nee hoor sowieso niet. Maar das nu het hele punt hé , welke sites zijn te vertrouwen ?
Ik had voor zo'n 0.5 ETH MTO (Merchant token) gekocht bij de ICO launchpad. Die coins staan dus bij hun op de site in je account. Nu kreeg ik gisteren mail dat ik een wallet ( uit een lijst die ze zelf gaven) moest connecteren omdat de coins vanaf morgen verdeeld gaan worden onder de ICO deelnemers.
In hoeverre is zoiets te hacken natuurlijk ?
Ik gebruik ook soms eens Pancakeswap en Uniswap via de DAPP browser van Trustwallet.
Is dit dan veilig(er) ? Ik heb er eerlijk gezegd geen flauw idee van. 🤷‍♂️

Terug
Bovenaan