Crypto - Nieuws en algemene discussie

Heeft er iemand al van Helium project (met uitbetaling in crypto HTN) gehoord? Heb ne maat die zo'n bakske gaat hangen in zijn huis.

Heeft er iemand al van Helium project (met uitbetaling in crypto HTN) gehoord? Heb ne maat die zo'n bakske gaat hangen in zijn huis.

Jup. wachttijden van zo'n heliumdingske lopen op tot een half jaar. En eerlijk gezegd geen idee of er veel points zijn tegenwoordig in België en uberhaupt dan bij u in de buurt om mee te verbinden. Want pas dan kan je helium verdienen.

ik lees tegenwoordig op FB dat er bij Binance nogal veel problemen zijn, iets om mij zorgen over te maken of gewoon negeren
Binance is voor mij op het moment de enige exchange voor crypto die ik gebruik

Voor het geval er hier nog shiba inu holders zijn mbt de shibaswap release die up is:

Screenshot-4.jpg

ik lees tegenwoordig op FB dat er bij Binance nogal veel problemen zijn, iets om mij zorgen over te maken of gewoon negeren
Binance is voor mij op het moment de enige exchange voor crypto die ik gebruik
Ik denk van alle exchanges we kunnen gebruiken dat net deze nog het meest betrouwbaar is.

Heb een bescheiding aantal shib's staan. Die blijven flink staan. Ik vind dat die hele swap begint te stinken...
Ja idem... 5m coins gekocht voor 18 euro :)
Ik laat ze ook gewoon staan in mijn wallet, dat word weer nen pizza hut minder als ze vaporisen... :unsure:

Ja idem... 5m coins gekocht voor 18 euro :)
Ik laat ze ook gewoon staan in mijn wallet, dat word weer nen pizza hut minder als ze vaporisen... :unsure:

Goh denk nu persoonlijk niet dat ze gaan verdampen. Daar is de community wat te groot voor denk ik.
Het is gewoon kwestie van tijd, veel tijd...als in dogecointijd.

Mijn laatste 1k dat ik in ETH gestoken heb zat ik toch wat te hoog. Nu het weer wat stijgt zal ik verkopen. Dan hopen dat het komende zomer weer wat zakt en hopelijk aan een betere aankoopprijs weer in te kopen.

Daarjuist een mail gehad van Binance dat je tot een nader te bepalen moment geen euros meer kunt storten via SEPA overschrijving.
Zijn er nog mensen die dit hebben ontvangen? Klopt dit wel?

Mijn laatste 1k dat ik in ETH gestoken heb zat ik toch wat te hoog. Nu het weer wat stijgt zal ik verkopen. Dan hopen dat het komende zomer weer wat zakt en hopelijk aan een betere aankoopprijs weer in te kopen.

Overal waar je kjikt doen de charts hetzelfde.
Blijkbaar zitten we op enkele dagen/weken (target 17 juli) van de bottom en dan gaan we up up up.
17 juli zou gelijkt zijn aan grayscale bitcoin die gelost wordt. Als in paar 10.000 BTC die gelost worden in de markt. Met een dump als gevolg.

Daarjuist een mail gehad van Binance dat je tot een nader te bepalen moment geen euros meer kunt storten via SEPA overschrijving.
Zijn er nog mensen die dit hebben ontvangen? Klopt dit wel?
Yup. Vriend van mij in Belgie had juist dag ervoor dat hij dat bericht had ontvangen overschrijving gemaakt naar Binance. En dat is geweigerd geweest.

Blijkbaar zitten we op enkele dagen/weken (target 17 juli) van de bottom en dan gaan we up up up.
17 juli zou gelijkt zijn aan grayscale bitcoin die gelost wordt. Als in paar 10.000 BTC die gelost worden in de markt. Met een dump als gevolg.
Mijn moment dan om weer in te kopen. :)

Wat die overschrijvingen betreft: ik zie in verschillende FB groepen hetzelfde verschijnen.

Die dump kan ook evengoed een pump zijn:
Ik zou er niet blindelings op vertrouwen dat de prijs lager zal gaan.

Terug
Bovenaan