Crypto - Nieuws en algemene discussie

Ik heb deze in Staking staan op Binance. Locked voor 60 dagen aan 35% ofzo :)

Wat ik nog altijd niet snap aan staking:

Als je zulke hogere interesten kan geven via staking, dat heeft toch een gigantisch inflationair effect op je coin dus je coin zou in euro's (enkel door het interest effect) serieus zou moeten dalen op termijn?
Die 35%: vanwaar komt het? Zijn dat nieuwe coins? Komt dat uit een poule van verzamelde transactiekosten die verdeeld wordt onder de stakers?

Indien transactiekosten:
Wat op zich zou betekenen dat er hoge transactiekosten zijn? Wat op zich dan ook zou moeten leiden tot een lage muntwaarde?

Als je zulke hogere interesten kan geven via staking, dat heeft toch een gigantisch inflationair effect op je coin dus je coin zou in euro's (enkel door het interest effect) serieus zou moeten dalen op termijn?
Klopt, ik trap niet meer in die coins waarmee je hoge returns krijgt bij staken. Bij WEX-BNB WLP zijn er ook hoge rewards voor het staken, maar ondanks dat mijn initiële aantal WEX-BNB WLP meer dan verdubbeld is, heb ik nog maar een vierde van m'n geld in dollars als ik nu zou verkopen.
Gelukkig niet te veel ingestoken.

If it sounds too good to be true, most of the times it is.

Allemaal leuk, maar ondanks het optimisme en goed nieuws, beweegt de prijs momenteel niet zo hard. Maar echt zakken doen ze uiteraard ook niet. :) Benieuwd waar het heen zal gaan met de cummies.
tgaat naar beneden want ze hebben nogal achterlijk gecommuniceerd over de marketplace :sop:

wie doet er nu ne fucking publieke countdown timer voor beta release van de marketplace alst een closed beta is voor creators... natuurlijk dacht iedereen dat het open beta was, djeezes...
zoiets doede op invite/signup of ge zet het er duidelijk bij.

tgaat naar beneden want ze hebben nogal achterlijk gecommuniceerd over de marketplace :sop:

wie doet er nu ne fucking publieke countdown timer voor beta release van de marketplace alst een closed beta is voor creators... natuurlijk dacht iedereen dat het open beta was, djeezes...
zoiets doede op invite/signup of ge zet het er duidelijk bij.
Ik heb het even niet opgevolgd in de Telegram, maar ik vond al dat er zo weinig fuss was was over die beta release ja... Ik heb de laatste AMA nog niet gezien, maar vond de vorige 2 (juni) ook maar middelmatig en buiten de roadmap goals/progress meer een praatje van "zeg wat de holders willen horen".

Nu, ik geloof er nog wel altijd in dat er winst uit valt te halen op lange termijn, dus ik hou ze gewoon bij. Maar die "tokenomics" blijven bij mij wel wat dubbel: langs ene kant is het goed dat holders een incentive krijgen door die 2,5% redistrubution. Maar langs de andere kant: ik zou graag mijn cummies verplaatsen van Trust Wallet naar een exchange. Ik ben nog aan het bouwen en mijn smartphone gaat wel eens ten val tijdens de werken soms (OtterBox protection vanaf dag 1), dus ik vind het veiliger om de wallet op een exchange te gooien. Maar door die transactie verlies je dus ook 5%, hoewel tussen jouw eigen adressen... Voorlopig houd ik ze nog maar in Trust Wallet. :)

Die tokens zitten niet in je wallet maar zittten op verschillende blockchain adressen. Trustwallet is gewoon de sleutel om aan die tokens te geraken. Dus als jij op een ander toestel je seedphrase gebruikt, heb je daar ook toegang tot je tokens.

Laatst bewerkt:

Die 35%: vanwaar komt het? Zijn dat nieuwe coins? Komt dat uit een poule van verzamelde transactiekosten die verdeeld wordt onder de stakers?

Indien transactiekosten:
Wat op zich zou betekenen dat er hoge transactiekosten zijn? Wat op zich dan ook zou moeten leiden tot een lage muntwaarde?
Waar die exact vandaan komen weet ik niet, maar als je intrest krijgt bij de bank is dat ook niet geld dat bijgedrukt wordt en de waarde verlaagd van de euro. Meestal steken die exchanges dan in mining pools waar ze waarschijnlijk nog hogere rendementen halen :)

Waar die exact vandaan komen weet ik niet, maar als je intrest krijgt bij de bank is dat ook niet geld dat bijgedrukt wordt en de waarde verlaagd van de euro. Meestal steken die exchanges dan in mining pools waar ze waarschijnlijk nog hogere rendementen halen :)
Dus wat is je winst na 2 maanden?

ladydoge verkocht aangezien de devs idioten zijn. Olympus aangekocht in de plaats

*edit*

nog 20bnb cummies verdeeld over everrise, olympus en nog wat in een pre-sale gesmeten van cumstar van wat ik hoop dattet geen rug is

Laatst bewerkt:
Falcon 9, website gelanceerd, mijn inleg van gisteren avond verdubbeld, en het is nog maar het begin. Ziet er veelbelovend uit.
(al reeds Trending 3 in dextools)

Klopt, ik trap niet meer in die coins waarmee je hoge returns krijgt bij staken. Bij WEX-BNB WLP zijn er ook hoge rewards voor het staken, maar ondanks dat mijn initiële aantal WEX-BNB WLP meer dan verdubbeld is, heb ik nog maar een vierde van m'n geld in dollars als ik nu zou verkopen.
Gelukkig niet te veel ingestoken.

If it sounds too good to be true, most of the times it is.

Is deze logica ook van toepassing op bvb ADA?

Stront is nu niet echt iets waar ik op zoek ben in de supermarkt... :unsure:
Dat schep ik wel gratis uit de beerput :D
https://poocoin.app/tokens/0xc35731db276ca7b01715c40999909a178c6bbdb8
Van 69000bnb trading volume naar 25 is... impressive!
Poocoin gegevens kloppen niet, jij linkt naar BNB pair tis een Ethernet token (F9/ETH) toont aan dat je hier echt niks van kent, nice try! :thumb:
Praten over stront maar wel naar een stront website linken, die niks met het token te maken heeft PooCoin = Binance Smart Chain charts, hilaaaarisch! Anyways, ik heb een mooie winst en zie het nog enkel groeien, mij inleg er binnenkort uit en gaan met die banaan, een fijne zondag gewenst!

https://www.dextools.io/app/uniswap/pair-explorer/0x459e4eeafb9e5d7299bbbcd5b6ab36667ffe3597

$27,035,348.04 Daily volume momenteel keep's growing! :love2::love2::love2:

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan