Crypto - Nieuws en algemene discussie

Hoe ben jij op tijd om met een seed sale mee te doen? Als het op reddit staat, is het meestal al te laat.

Ik heb hier in deze thread de seed van MoonLift gedeeld en aan enkelen van jullie die van blackLemon, een charitytoken seed(ben even de naam kwijt) en Lithium. Maar ik doe dit alleen als ik voor 90% zeker ben dat het geen rug is want ik wil met niemand ruzie krijgen.
Ik krijg deze door via een gesloten 'Whalegroep' op telegram.

Edit: de private sale en public sale van Oculus komen er nog aan dus als jullie geïnteresseerd zijn, zoek even op Telegram 👍Deze prijzen liggen ook nog onder de launchprijs.
@Laskii @Spector

Laatst bewerkt:
Ik heb hier in deze thread de seed van MoonLift gedeeld en aan enkelen van jullie die van blackLemon, een charitytoken seed(ben even de naam kwijt) en Lithium. Maar ik doe dit alleen als ik voor 90% zeker ben dat het geen rug is want ik wil met niemand ruzie krijgen.
Ik krijg deze door via een gesloten 'Whalegroep' op telegram.

Keep spilling some beans. Interesse in een geflipte coin die eens rap vooruit gaat ;-)
Doe je ze allemaal via pancakeswap?

Keep spilling some beans. Interesse in een geflipte coin die eens rap vooruit gaat ;-)
Doe je ze allemaal via pancakeswap?

De meeste projecten beginnen via Pancakeswap en Uniswap en worden in een later stadium ook gelist op gecentraliseerde exchanges.

Het nadeel van zo'n seedsale is dat er 9 van de 10 kansen een vesting periode aan vast zit. (Bij Moonlift kregen we 25% bij launch en dan de volgende 3 maanden telkens nog een 25% bijvoorbeeld)

Dan moet je zelf de afweging maken of dat het waard is.

De meeste projecten beginnen via Pancakeswap en Uniswap en worden in een later stadium ook gelist op gecentraliseerde exchanges.

Het nadeel van zo'n seedsale is dat er 9 van de 10 kansen een vesting periode aan vast zit. (Bij Moonlift kregen we 25% bij launch en dan de volgende 3 maanden telkens nog een 25% bijvoorbeeld)

Dan moet je zelf de afweging maken of dat het waard is.

Dan speelde ook nie voor €10 me dunkt?

Dan speelde ook nie voor €10 me dunkt?

Valt mee hoor. Minimum is soms 0,5 ETH of 1 BNB. Vaak ook geen minimum.

MoonLift had geen minimum. Oculus bijvoorbeeld minimum $100

En ik doe ook niet mee met elke seedsale. Die chartity token interesseerde me niet o.a.

Laatst bewerkt:
En daar verlies je mij terug.
Noem mij misschien geen échte cryptoinvester, maar zo'n bedragen, daar zit ik zelfs nu nog niet aan :D
Hou het op een bescheiden portfolio...
Investeer enkel centen die je echt kan missen, niet? :)
bwah, elk heeft daar zijn eigen mening over. Ik kan het missen in de zin van dat ik er geen boterham zou voor moeten laten als ik alles kwijt ben, maar kzou mijn inleg in feite heel goed kunnen gebruiken voor mijn verbouwingen. Maar dan ga ik nog jaren sukkelen met sparen tegen dat ik gedaan heb. Fuck it, ge leeft maar 1 keer

*edit*

gespot in miami

unknown.png

Laatst bewerkt:
bwah, elk heeft daar zijn eigen mening over. Ik kan het missen in de zin van dat ik er geen boterham zou voor moeten laten als ik alles kwijt ben, maar kzou mijn inleg in feite heel goed kunnen gebruiken voor mijn verbouwingen. Maar dan ga ik nog jaren sukkelen met sparen tegen dat ik gedaan heb. Fuck it, ge leeft maar 1 keer

*edit*

gespot in miami

unknown.png

Ik heb die verbouwing net achter de rug. Zou er ook geen boterham voor moeten laten. Maar misschien eerst mijn spaarboekje weer wat aandikken.
Een hidden gem zou natuurlijk heel welgekomen zijn ;-) maar voor wie niet natuurlijk. Lets find them together!

Daar zit dan toch echt niet achter van eender welke gedachtengang of roadmap. Gwn geldcashen op korte periode en rugpulleke plegenSo echt geïnteresseerd is lange termijn projecten maar gewoon op veel nieuwe projecten springt in de hoop van de cryptoloterij te winnen :p.
Sommige zijn niet geïnteresseerd in de langetermijn projecten maar spelen op de cryptoloterij.

één tweet van Musk en tis maal 5 :p.

Daar zit dan toch echt niet achter van eender welke gedachtengang of roadmap. Gwn geldcashen op korte periode en rugpulleke plegen?
tzijn memecoins, der zit daar inderdaad niks achter en tkan mij ook niets schelen. ik zit in de eerste plaats in crypto voor tgeld en als elon tweets werken, awel dan wed ik er gewoon op

Terug
Bovenaan