Crypto - Nieuws en algemene discussie

eigenlijk triest om te zien hoeveel vechain gezakt is :S

kheb everrise aangekocht rond 2350 (voor 1200$) , ma die moet wel serieus stijgen om profit uit te halen met zijn 13% op aan en verkoop

Ik ga voor Safemoon...Ze zijn wat gewaagd aan elkaar heb ik de indruk.
Dev. team staat mij meer aan, programma en roadmap ook. Wordt nog steeds gespeculeerd dat het een rug zou (kunnen) zijn. Maar bon...we zien wel.

Dev. team staat mij meer aan, programma en roadmap ook. Wordt nog steeds gespeculeerd dat het een rug zou (kunnen) zijn. Maar bon...we zien wel.
nja, daar spring ik simpelweg niet in omdat de marketcap al in de miljarden ligt, ge zult er geen 100x uithalen. zelfs een x5 is al sterk twijfelachtig.

cap van everrise ligt nu op 24m, wat al veel is voor mij, normaal kiezek voor shitcoins die nog geen 500k hebben :unsure: risk/reward enzo :unsure:

*edit*

op 2 juli zou er een times square ad zijn

Laatst bewerkt:

Ik zit in MoonLift en heb er het volste vertrouwen in. Ik hoop alleen dat de prijs dan ook in verhouding gaat zijn van alles wat er gaat komen. Heel binnenkort komt de DEX. Dan kan het eindelijk beginnen 😃 Het is een Nederlands-Belgisch team (ex-Vechain ecosystem)

Ik zit in MoonLift en heb er het volste vertrouwen in. Ik hoop alleen dat de prijs dan ook in verhouding gaat zijn van alles wat er gaat komen. Heel binnenkort komt de DEX. Dan kan het eindelijk beginnen 😃 Het is een Nederlands-Belgisch team (ex-Vechain ecosystem)

Vertrouwen in wat? Een hele hoop buzzwords bij elkaar lees ik vooral. Wat proberen ze op te lossen? Waarom moet ik op hun DEX gaan swappen en niet op pancake of andere uniswapklonen? Oh, ze komen ook met een NFT marketplace, die hadden we nog niet!.

Community driven passive income generator lees ik op hun site. Ponzi all the way.

Vertrouwen in wat? Een hele hoop buzzwords bij elkaar lees ik vooral. Wat proberen ze op te lossen? Waarom moet ik op hun DEX gaan swappen en niet op pancake of andere uniswapklonen? Oh, ze komen ook met een NFT marketplace, die hadden we nog niet!.

Community driven passive income generator lees ik op hun site. Ponzi all the way.
Wat lossen ze op bla bla bla. Het is defi en hoeft niks op te lossen. Ze willen het gegeven 'passief inkomen' uitbereidenen en gaan ze ook doen met alles wat ze gaan brengen. Blijf jij er dan maar van weg. Geen probleem.

Laat iedereen toch investeren in de crypto die ze willen. Ik ga moonshot of safemoon of die inu crypto ook niet afbreken.

thangt ervanaf of er ne steen van L&H doorgevlogen heeft :unsure:
Wie graag de vruchten plukt van .... ik bedoel compost koopt nadat de maden het lijk van L&H volledig ontbonden hebben kan nog steeds MS aandelen kopen:

In April 2021, Microsoft announced it would buy Nuance Communications. The deal is an all-cash transaction of $19.7 billion, including company's debt, or $56 a share.

Dragon NaturallySpeaking (also known as Dragon for PC, or DNS)[1] is a speech recognition software package developed by Dragon Systems of Newton, Massachusetts, which was acquired first by Lernout & Hauspie Speech Products and later by Nuance Communications.

Genoeg met kak naar elkaar gesmeten...ik lees hier de laatste pagina's weinig zinnigs over de cryptomarkt.

Het is misschien niet zo boeiend tegenwoordig, maar uhm, laten we samen Gems vinden? Praten over de cryptowereld en samen rijk worden? :sarcastic:
We kunnen hier nog wat leren van elkaar. Who's in?

Genoeg met kak naar elkaar gesmeten...ik lees hier de laatste pagina's weinig zinnigs over de cryptomarkt.

Het is misschien niet zo boeiend tegenwoordig, maar uhm, laten we samen Gems vinden? Praten over de cryptowereld en samen rijk worden? :sarcastic:
We kunnen hier nog wat leren van elkaar. Who's in?

Volledig akkoord maar het lijkt me dat DeFi projecten gelijk de grond in worden geboord als zijnde ponzi en dat vind ik spijtig.

Maar soit, de laatste tijd ben ik van mening dat je vooral wat kan verdienen als je er vroeg bij bent. M.a.w. seed sales dus ik ga mij daarop richten. Kopen en verkopen. Zo meegedaan aan Secure Pad, MoonLift, Oculus, BlackLemon, en er komen er nog aan in de toekomst.

Volledig akkoord maar het lijkt me dat DeFi projecten gelijk de grond in worden geboord als zijnde ponzi en dat vind ik spijtig.

Maar soit, de laatste tijd ben ik van mening dat je vooral wat kan verdienen als je er vroeg bij bent. M.a.w. seed sales dus ik ga mij daarop richten. Kopen en verkopen. Zo meegedaan aan Secure Pad, MoonLift, Oculus, BlackLemon, en er komen er nog aan in de toekomst.

Dat is nu iets waar ik ook wil over bijleren. Ik hou (voorlopig) mijn handen van pancakeswap en toestanden. Ik zit persoonlijk niet op binance, dus het is al een gedoe om aan BNB te geraken. Komen daar nog eens hoge fee's bij, dus het houdt me wat tegen.
Is er een andere manier om toch wat bij early sales te geraken. Weliswaar bij crypto's met échte tokenomics en een roadmap die ergens op slaat.
Geen shitcoins en consoorten.

Hoe ben jij op tijd om met een seed sale mee te doen? Als het op reddit staat, is het meestal al te laat.

Terug
Bovenaan