DwightSchrute
Well-known member
Waarom zou je internet computer kopen ?Wie is de dips aan het kopen? Internet Computer -95%
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom zou je internet computer kopen ?Wie is de dips aan het kopen? Internet Computer -95%

Geen idee, maar ik geloof wel in de toekomst van internet en computersWaarom zou je internet computer kopen ?
't is om zeepGeen idee, maar ik geloof wel in de toekomst van internet en computers

Geen idee, maar ik geloof wel in de toekomst van internet en computers
.
Je eerste comment was volgens mij serieus.Het zegt wel veel over deze community dat jullie mijn comment echt serieus namen.![]()
Het zegt wel veel over deze community dat jullie mijn comment echt serieus namen.![]()

. De artiest kan niets meer bijmaken.
. EA gaat het niet gebruiken voor hun FIFA-rotzooi, Panini gaat het niet gebruiken voor hun albums, Softwareontwikkelaars gaan het niet gebruiken om licenties van hun software te verkopen.
. /... zijn tenminste vrij universeel in gebruik. CR is vanaf dag één gelimiteerd tot "adult entertainment". Beetje alsof je een mediadrager ontwikkelt voor één genre en niets anders zal gebruikt worden
.)
Net nog eens Binance geopend (na lang gesloten te laten wegens depressief verlies van $). Opeens zie ik "APENFT" in mijn spot account. 73,911 ter waarde van 0.0000000. Iemand enig idee wat dit is en hoe dit komt?
Dat is al paar weken/maanden aan een stuk dat CMC problemen ondervind bij piekmomenten, opgekocht en eigendom van Binance en toch te gierig om de servercapaciteit uit te breidenNog mensen bij wie coinmarketcap momenteel serieus raar aan doen is? Sommige coins krijgen geen waarde meer en er zijn zelfs inputs verdwenen uit mijn lijst van toegevoegde munten![]()

Nog mensen bij wie coinmarketcap momenteel serieus raar aan doen is? Sommige coins krijgen geen waarde meer en er zijn zelfs inputs verdwenen uit mijn lijst van toegevoegde munten![]()
Enkel Leverage trading is verbannen als ik het goed begrijp. Storm in een glas water imo.Was dit nog niet tegengekomen, ter info :
![]()
Britten viseren grootste cryptobeurs ter wereld
De Britse financiële toezichthouder kiest voor de vlucht vooruit in een nieuwe poging om cryptomunten te reguleren. Het grootste cryptoplatform ter wereld wordt verbannen in het VK – of dat is toch de bedoeling.www.standaard.be