Karton
Well-known member
Ingekocht in ADA enkele dagen geleden, steeg van 1.44 naar 2.02 fzo. Nu terug op 1.39. Achja.
Bezie dit echt wel als een tienjarengok. Net ook SHIBA gekocht voor 100 EUR.
Investeren is altijd leuk in't begin tot de verliezen beginnen.
Voor mij is de helft van het plezier van beleggen in aandelen en crypto's het volgen van discussies hier, op reddit en andere kanalen. Misschien dat ik er minder geld in heb zitten dan gemiddeld hier, maar het boeit me echt niet als het naar 0 gaat. Het is toch gewoon plezant? En moest je je geld in crypto's zien verdampen, whatever, binnen 10 dagen krijgen we weer een loonfiche.
Bijkomend voordeel is sinds crypto's veel volatieler en dus leuker zijn dan aandelen of ETF's ik nu mss nog maar één keer per week kijk hoe mijn aandelen het doen, terwijl ik dat vroeger dagelijks of tweedagelijks deed. Volatiliteit op de beurs boeit me niet meer vergeleken met de volatiliteit die we hier op ons ons bord krijgen. Dit is veel interessanter.
Met alle shitcoin FOMO de laatste weken/maanden hier, was het wel te denken dat het boeltje ging ontploffen.
Post dit al meer dan een maand hier.
Heb naar goede gewoonte weliswaar niets verkocht (nooit verkocht sinds 2017, buiten wat XRP)
Ik blijf gewoon holden als deel van mijn vermogensdiversificatie strategie.
Af en toe wat plukjes bijkopen, en we zien wel waar we staan in 6-12-18 maanden. In de tussentijd zo stoicijns mogelijk blijven.
Edit: ben wel blij dat we nu (hopelijk toch) voor een tijdje af zijn van de shit/meme coin mania.
Die scams saboteren werkelijk het cryptoverhaal, zeker wanneer het aankomt op institutionele interesse.
Kzou er nog niet zo zeker van dat het shitcoinverhaal bij deze is afgelopen. Volgens mij moet de echte fun in shitcoinland nog beginnen.
Dat is van 0.25 of hoger gezakt naar 0.05-0.09. Vind je dat sterk?![]()
Het is sterk dat Cumrocket niet zoals 99% van de andere minicoins niet gewoon los naar 0 is gegaan bij de crash van de piek. Dat het zwaar gezakt is maakt niet uit, maar dat het blijft leven, dat is interessant. Er is nog steeds geloof in. En ja het heeft ook gewoon een kleine marketcap he, dus grotere swings. ETH is op een week tijd al meer dan 40% gezakt, dat vind ik opmerkelijker dan de situatie van Cumrocket.

(wel ertussen eventueel weer effe omhoog )

...