Crypto - Nieuws en algemene discussie

zat gij ook in ada?
Nee, al ben ik wel onder de indruk van hoe solid dat tegen het sentiment ingaat. Die volg ik met interesse.
Maar die pure memery shitcoins zien instorten ondanks de hypetrain, daar kan ik wel van genieten ja los van mijn eigen portefeuille.

Nee, al ben ik wel onder de indruk van hoe solid dat tegen het sentiment ingaat. Die volg ik met interesse.
Maar die pure memery shitcoins zien instorten ondanks de hypetrain, daar kan ik wel van genieten ja los van mijn eigen portefeuille.
haaa nen ramptoerist :D
BTC is blijkbaar dubbeltje op zijn kant. Onder de 48k ist whoosh naar beneden.

Polkadot en MATIC die zijn ook zeer sterk bezig
MATIC 128% up de laatste week.

Het gewoon op dat alle mogelijke FUD over BTC tesamen komt:
Elon die BTC payments voor Tesla afschaft (sowieso was er quasi niemand die een Tesla met BTC kocht) omdat er meer en meer vuile energie zoals steenkool wordt gebruikt voor BTC, wat op zich al niet klopt, want de miners gebruiken meer en meer schone energie.
Elon zit dan wel Dogecoin te shillen, wat 0,0 % steek houdt. Dogecoin is proof-of-work, even energieverslindend als Bitcoin dus. Dogecoin shillen is dus zijn manier om wat chaos te veroorzaken in de cryptomarkt.
Binance die onderzocht wordt voor belastingsontduiking (een bericht dat in maart ook al verscheen) door het IRS.

Maar wat we we zien is dat de totale crypto marketcap nog steeds hoger staat dan 2 weken geleden. De BTC balance on exchanges daalt, wat wil zeggen dat whales en organisaties stiekem bitcoins inslaan terwijl de supply daalt. Dus de BTC prijs dumpt nu voornamelijk door panic sells en liquidaties van traders die te veel leverage gebruiken. De whales maken gebruik van leverage en die weten perfect hoe veel BTC's ze moeten dumpen om zo veel mogelijk longs te liquideren en zo de prijs maximaal te doen zakken om goedkoper uw bitcoins over te kopen.

Waar ze nauwelijks over spreken is over Tether, de grootste scam in cryptoland , die maar voor <3% door cash zou gedekt zijn.
Meer dan de helft van Tether wordt gedekt door "Commercial Paper" en 12% door "Secured Loans" . M.a.w. Tether is in feite dus voor het grootste deel gewoon geleend geld. Ik zou USDT enkel gebruiken om snel geld van 1 exchange naar een andere over te zetten, niet om naar "uit te cashen" op de piek van de bull market. Of alleszins niet alles naar USDT uitcashen ...

Zelf nog wat cummies over (6000-tal)en heb er eigenlijk al bij al goed aan verdiend.

Maar beetje kinderachtig dat "gloating" over andermans "miserie".

Wel zeuren over het bedenkelijk niveau van zogenaamde meme-coins maar bij de eerst mogelijke gelegenheid waar 't kan de "tegenslag" nog wat in andermans gezicht wrijven.
Dat vind ik pas van een bedenkelijk niveau.

Just my 2 cummies, hé.

Gisteren een 200 euro in PDEX gesmeten. ‘T is ondertussen al bijna 240 euro :cool: Dit is een coin met veel potentieel denk ik wanneer Polkadot meer en meer gebruikt zal worden.

Ik ben toch ook blij dat die cummies en een paar andere zwaar gecrasht zijn. Maakt me niet uit wie er mee gewonnen of verloren heeft. Hopelijk nu wat meer aandacht voor wat serieuzere dingen

Hopelijk idd, maar ze is wel goed bezig. Dagelijks geeft ze een update, dus ben wel benieuwd. Maar aub niet meer zo een AMA als de vorige.

Hopelijk idd, maar ze is wel goed bezig. Dagelijks geeft ze een update, dus ben wel benieuwd. Maar aub niet meer zo een AMA als de vorige.
Nope, ik vond die AMA ook tegenslagen inhoudelijk... Lydia heeft daar niet zo een heel goeie beurt gemaakt, maar de andere personen in het gesprek waren ook fucking irritant. :)

Ik begrijp de haat voor meme/shitcoins hier wel, maar in het geval van CumRocket... het is natuurlijk gebouwd rond een sterk thema en ze komen o.a. met die NFT-marketplaces... Ik verwacht daar de eerste maanden of zelfs jaren niet te veel van, maar ik zie dat op termijn nog wel iets worden. Uiteraard is daar nog veel werk aan de winkel.

Ik was zelf de cryptomarkt al een paar maanden puur aan het observeren en had voor mezelf al uitgemaakt dat ik wat geld wilde steken in altcoins / nieuwe projecten. Dankzij een tip op dit forum is CR daar 1 van geworden. :) En gelijk vaak bij die nieuwe projecten is er nu eenmaal nog niet zo veel informatie beschikbaar, dus is dat altijd ook beetje een gok.

Nope, ik vond die AMA ook tegenslagen inhoudelijk... Lydia heeft daar niet zo een heel goeie beurt gemaakt, maar de andere personen in het gesprek waren ook fucking irritant. :)

Ik begrijp de haat voor meme/shitcoins hier wel, maar in het geval van CumRocket... het is natuurlijk gebouwd rond een sterk thema en ze komen o.a. met die NFT-marketplaces... Ik verwacht daar de eerste maanden of zelfs jaren niet te veel van, maar ik zie dat op termijn nog wel iets worden. Uiteraard is daar nog veel werk aan de winkel.

Ik was zelf de cryptomarkt al een paar maanden puur aan het observeren en had voor mezelf al uitgemaakt dat ik wat geld wilde steken in altcoins / nieuwe projecten. Dankzij een tip op dit forum is CR daar 1 van geworden. :) En gelijk vaak bij die nieuwe projecten is er nu eenmaal nog niet zo veel informatie beschikbaar, dus is dat altijd ook beetje een gok.
't Is dat. We weten allemaal dat het een gok is en bij elke coin is het zo dat wanneer het goed gaat iedereen euforisch of jaloers is en wanneer het slecht gaat mensen willen uitstappen "omdat het project zal falen" of anderen hebben gewoon zin om "told you so" te zeggen. Het project is iets meer dan een maand oud en we staan nog altijd op een veel hogere prijs dan de eerste weken. Ik begrijp de FUD niet zo goed. Als je verlies hebt op je initiële investering, begrijp ik dat je in een iets minder comfortabele situatie zit, maar zelfs dan zou je in zo'n project enkel geld mogen steken dat je bereid bent om te verliezen. Ik heb mijn initiële investering er al even uitgehaald, maar de rest laat ik gewoon nog een hele tijd zitten hoor. Ofwel wordt dat 0 euro, ofwel gaat het redelijk wat geld worden. Beide opties kunnen realiteit worden en ik zou vrede kunnen nemen met beide scenario's. It's all part of the game. Zoom out en probeer niet zo te focussen op korte termijn.

Volg je Charles Hotchkinson op YouTube? Is de founder van Cardano. Van zodra ik een paar filmpjes van hem had gezien ben ik er zo goed als volledig ingestapt (met mijn crypto budget :)). Hij heeft een ijzersterk verhaal en mijn insziens gaat Cardano nog hoge toppen scheren in de toekomst. Is het deze bull run niet, dan zeker de volgende.

De ervaring leert me dat ik geen trader ben. Loopt altijd mis. Dus mijn Cardano blijft in de wallet staan en wordt gestaked voor de interest. :)

En dit was dan mijn eerste post op BG, was ook lid van 9lives maar postte er niet zo veel. :)

Volg je Charles Hotchkinson op YouTube? Is de founder van Cardano. Van zodra ik een paar filmpjes van hem had gezien ben ik er zo goed als volledig ingestapt (met mijn crypto budget :)). Hij heeft een ijzersterk verhaal en mijn insziens gaat Cardano nog hoge toppen scheren in de toekomst. Is het deze bull run niet, dan zeker de volgende.

De ervaring leert me dat ik geen trader ben. Loopt altijd mis. Dus mijn Cardano blijft in de wallet staan en wordt gestaked voor de interest. :)

En dit was dan mijn eerste post op BG, was ook lid van 9lives maar postte er niet zo veel. :)
p1zunu8daa301.jpg

Dubbel gevoel bij Charles Hoskinson hier. Mooie visie met cardano dat wel. Oratorisch enorm sterk.
Zijn youtube filmpjes zijn altijd sterk, ongeacht welk topic. Geen gekke bekken. Gewoon 'Hi everyone this is Charles Hoskinson broadcasting live from warm sunny Colorado. Always warm, always sunny' gevolgd door een 15 minuten coherent uiteenzetsel van het topic at hand....
Maar.... jaagt zich veel te veel op in internet trolls. Heeft een serieus libertarische visie wat door het meer linksere politieke spectrum later nog in dank gaat afgenomen worden...
De Dan Larimer twitter fight is nu echt niet iets wat vertrouwen uitstraalt.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan