Mij mag je uw model ook doorsturen, ben wel benieuwd.Tof he! Ik stake nu gewoon 25k in wex-bnb om van de hoge APY te genieten. Onderschat de return niet daarvan. Ik wil je gerust even een vb tonen van mn model in excel.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mij mag je uw model ook doorsturen, ben wel benieuwd.Tof he! Ik stake nu gewoon 25k in wex-bnb om van de hoge APY te genieten. Onderschat de return niet daarvan. Ik wil je gerust even een vb tonen van mn model in excel.
hit me up pls!Tof he! Ik stake nu gewoon 25k in wex-bnb om van de hoge APY te genieten. Onderschat de return niet daarvan. Ik wil je gerust even een vb tonen van mn model in excel.
Ben ook benieuwd. Kan wat betreft WEX wel wat positieve cijfers gebruiken.Tof he! Ik stake nu gewoon 25k in wex-bnb om van de hoge APY te genieten. Onderschat de return niet daarvan. Ik wil je gerust even een vb tonen van mn model in excel.

Fix excel??Tof he! Ik stake nu gewoon 25k in wex-bnb om van de hoge APY te genieten. Onderschat de return niet daarvan. Ik wil je gerust even een vb tonen van mn model in excel.
CumRocket ook. Ik heb wat pep talk nodig om ze toch te HODL'en.Bitcoin blijft het toch moeilijk hebben nu.
@Crashtestdummy ?
Ik ben ah overwegen om een pak bij te kopen.Mijn CR staat ondertussen zo laag dat het de moeite niet meer is om ze te verkopen![]()
Slecht voorteken?Tether draait overuren.. 155 miljard daily volume!!!

Nee want de crypto marketcap staat nog altijd hoog, het is vooral Bitcoin die het slecht doet de laatste tijdIs de "bear market" nu niet begonnen voor "alle crypto's"? Dankzij Elon, etc, etc.![]()
Is dat niet ongeveer een week geleden toen ik hier vroeg indien het echt waar was dat tientallen mensen een tip (cumrocket) op een forum blindelings volgen?

Net een kleine remonte.'t Is precies game over voor Cumrocket. R.I.P. Cummies
Misschien herrijzen ze nog eens uit hun graf zoals Safemoon

Zit tussen de 0,08 en 0,04 USD te springen, zoals de hele dag al. Kondigen nochtans veel nieuwe dingen aan maar de bull zit er momenteel niet in.'t Is precies game over voor Cumrocket. R.I.P. Cummies
Misschien herrijzen ze nog eens uit hun graf zoals Safemoon