Crypto - Nieuws en algemene discussie

Gebruik je toevallig en mailadres van telenet ? want één of ander redenen kan ik mij op geen enkel crypto website registreren met zo'n mailadres ,of te wel komen de activatie link's nooit binnen of te wel uren later ,ook niet in de spambox.
Ik zit op 3 exchanges met een telenet-adres. Nooit problemen gehad. (Binance incl.)

Idem, die hoge APY's meepikken zolang het duurt.

Staan die LP's dan bij u in de vault of ook in die farm? Want daar ben ik precies nog niet goe mee.
Ik heb ook nog een deel wex-bnb LP's op wault zelf gestaket om die wextokens te krijgen. Of ook overzetten naar eleven?

Is het dan best om die gekregen wexkes over te zetten naar eleven.finance?

Staan die LP's dan bij u in de vault of ook in die farm? Want daar ben ik precies nog niet goe mee.
Ik heb ook nog een deel wex-bnb LP's op wault zelf gestaket om die wextokens te krijgen. Of ook overzetten naar eleven?

Is het dan best om die gekregen wexkes over te zetten naar eleven.finance?
Ze staan gestaked in de farm op Eleven. Voordeel van Eleven is auto compounding of profits.

Bullish on CR! Dit is net bekend gemaakt op de Telegram van CR door één van de mods:

GUYS, the dev team has made their intentions clear that they want to list on multiple large exchanges !! Moving into the next few weeks as we get closer to launching our V2 platform we WILL be listing on the digifinex centralized exchange & they WILL be taking our deflationary aspect into account via snapshots 🔥 We also have 2 of our models flying into Miami, Florida to an adult event & will be representing us with their own booth ! 🥵

CR zal een long term invest worden. Twijfel wel om nu wat bij te steken.
VET laat ik ook staan. Maar pijnlijk om te zien hoe die blijft steken tov een ether ofzo.

Kan iemand duiden waarom ADA en DOT groen blijven in de zee van rood? Doen die iets anders dan de rest?

Volg het allemaal nog niet zo lang..

Damn mijn eerste aankoop cardano dateerde van 17 nov 2017. Echt speelgeld ingestoken toen....
in euro 9264.55% winst. (why didnt i buy more :cry:)

Heb in mijn spammap gekeken, ik kan niets terugvinden van Binance. Ik probeer een andere mailadres te gebruiken, dit lukt ook niet. Wat kan ik nog doen?
Maak een gmail adres aan. Dat was het enige dat bij mij werkte. Outlook filtert dat bv. ook weg. Je ziet dat niet eens in 'ongewenste mails' verschijnen. Zelfs het white listen van alle mogelijke binance emailadres afzenders bood geen relaas.

Al die idiote shitcoins gaan nog de ondergang van crypto worden
Neu, da's iedere cyclus zo. Ik verwacht BTC nog onder de 30% te zakken, dan einde altseason, iedereen wenen, BTC en ETH doen blowoff top, daarna crash, iedereen wenen.

Zoiets ongeveer

Eigenlijk zat ons geld nog zo slecht niet bij de banken. Heel dit concept om de bankencrisis te counteren en nu zijn het de halve gare rijksten ter wereld die met een tweet in een vingerknip bepalen of we rijk of arm zijn. Dat ze maar met heel het boeltje stoppen.

Kan iemand duiden waarom ADA en DOT groen blijven in de zee van rood? Doen die iets anders dan de rest?

Volg het allemaal nog niet zo lang..
ADA heeft goed nieuws ivm volgende stap id roadmap (zou komende 3 dagen gebeuren), is ook trending geweest op Twitter globaal door speculatie of Musk die coin bedoelde toen hij doelde op energievriendelijkere alternatieven voor BTC.

Verder gewoon een zeer actieve/sterke coin waarvan ruim 70% gestaked wordt, maw dat zijn holders die vertrouwen hebben in de coin en die niet gaan verkopen bij een 20% crash. Dat maakt het een baken van HODL in een zee van pump & dump

Terug
Bovenaan