Crypto - Nieuws en algemene discussie

Zolang ik aankoop in euro's, blijf ik ook kijken naar mijn winst in euro's. Als ik volgende bull market geen euro's meer in de crypto markt steek, maar puur trade met crypto-pairs lijkt het me idd logischer om m'n winst enkel te bekijken t.o.v. bitcoin.

Bedoel je dat letterlijk?
Ja ik bedoel dat letterlijk. Als je uitgaat van de bestaande modellen, of dat die nu zijn op basis van prijs, tijd (zowel absoluut als relatief tov. halving), market cycles, glassnode, metcalfe's law, etc ... is dit een vrij realistische en conservatieve schatting. Dit is ook het potentieel dat de JP Morgan reports inschatten op basis van de kapitaal influx uit de goudmarkt.
Zelfs als je de onderliggende mechanismen van die modellen niet snapt, ape je gewoon de markt psychologie na tot de blow-off die - overdreven optimistisch - ook nog tot 400k kan gaan.

Als je niet vertrekt van de modellen die tot 100-150k koerswaarde ondersteunen, dan snap ik eigenlijk niet waarom je uberhaupt nog in crypto zit. Doe jezelf dan een plezier door alles, de volgende keer dat BTC de koerswaarde van 64k aantikt, van de hand te doen in plaats van nog een half jaar uit stress zitten nagelvreten omdat je geen flauw idee (of sell target) hebt wat waar wanneer zal uitkomen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor zij die zich vervelen of nood hebben aan 45 min mental guidance om hun emoties binnen perken te houden, Bob Loukas heeft zijn Bitcoin live mei update op youtube geplaatst:

Where we stand in the 4-Year Cycle
The Fear of Losing Profit
Institutions - The Next Top
When to Sell? Why Sell?

Hello Plethorians,

We are pleased to inform you that Plethori's Staking Platform is live! With a lucrative but sustainable 40%, our staking program is underway and available for all PLE holders!

Link to Staking Platform:

Bij mij blijft het scherm volledig wit als ik de wallet heb gelinkt. 😐

Krijg je anders mails van Binance? Recent nog bij aankopen van CR heb ik een withdrawal gedaan van Binance naar Trustwallet en daarbij kreeg ik ook een bevestigingsmail van Binance.
Nu je het zegt. Ik krijg al een tijdje geen mails van Binance. Door de overvloed aan spammails kan het zijn dat ik Binance als spam heb aangeduid. ik hou het in de gaten. thnx

mja, ik gebruik metamask, voor mij ist gewoon klikken op smart chain (waar hij op staat als ik bsc netwerk gebruik) en veranderen naar mainnet
De gas fee om het te staken is mij iets te hoog. Had met een klein bedrag Plethori gekocht en ik moet 10% van dat bedrag betalen om te staken + 1,5% die Plethori zelf aanrekent. Dan moet ik het al wat maanden laten staan om enkel m'n inleg er terug uit te hebben. 😅

ETH/BTC staat al boven de 8 procent! Ben benieuwd of we de 10 procent gaan halen.

staat ge wel op mainnet?
Geen idee eigenlijk. Is ook met trustwallet.
Ik klik op de link van Plethori , dan verbind ik trustwallet , ik klik op stake en vanaf dan gebeurt er niets meer.
Mss maar best . Heb maar 900 PLE en als ik er daar een vierde aan fee moet gaan afgeven heeft 't ook niet veel zin meer.

Nu je het zegt. Ik krijg al een tijdje geen mails van Binance. Door de overvloed aan spammails kan het zijn dat ik Binance als spam heb aangeduid. ik hou het in de gaten. thnx
Heb in mijn spammap gekeken, ik kan niets terugvinden van Binance. Ik probeer een andere mailadres te gebruiken, dit lukt ook niet. Wat kan ik nog doen?

Zijn er nog mensen die problemen ondervinden wanneer ze geld willen opnemen van Binance? Na alle stappen te hebben overlopen kom ik aan de tweestapsverificatie met de code die naar de mail en de telefoon wordt verstuurd. De code op de telefoon krijg ik zonder problemen, maar de code die normaal naar mijn e-mail wordt verstuurd ontvang ik niet. Zit ook niet onder spam. Is er iemand die mij kan helpen? Wat zie ik over het hoofd?
Gebruik je toevallig en mailadres van telenet ? want één of ander redenen kan ik mij op geen enkel crypto website registreren met zo'n mailadres ,of te wel komen de activatie link's nooit binnen of te wel uren later ,ook niet in de spambox.

Gebruik je toevallig en mailadres van telenet ? want één of ander redenen kan ik mij op geen enkel crypto website registreren met zo'n mailadres ,of te wel komen de activatie link's nooit binnen of te wel uren later ,ook niet in de spambox.
Ja is een @telenet.be mailadres

Terug
Bovenaan