Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laatst interview over beluisterd: https://www.bnr.nl/podcast/cryptoca...len-in-de-vs-nog-niet-kunnen-en-in-europa-welZijn deze interessant om wat in crypto te beleggen ?
![]()
VanEck ETFs
www.vanecketfs.nl
![]()
VanEck ETFs
www.vanecketfs.nl
Heb geen zin om met die wallets en dergelijke bezig te zijn. Die ETN's kan je ook makkelijk kopen en verkopen.
naah, ik ben ook voorstander van daytraden, maar niet op memecoins waar er een tax opzit, daar ben je zowiezo beter af van te holden, anders hebt ge meer kans om een dikke pump te missenZe noemen dat interesse delen met andere die ook traden. Maar hier moet je er niet voor zijn. @Sneeuwstorm Het is niet makkelijk nee, ook al lijkt het zo. En dat wil ik niet beweren, wilde hier leuk gesprek starten over traden en mekaars kennis te delen en leren van mekaars tips. Maar duidelijk is er hier maar 1 ding. Invest en wacht wat jaren tot je profit hebt.
Wat is dat nu voor onzin? 90% zit hier schaamteloos roulette te spelen door te "traden" met meme-shit die eerder in zwam thuishoort dan iets anders, dan lees ik véél liever wat posts van iemand waarbij er effectief een strategie achter zit ook al is het veel te veel werk en gedoe voor mij.@KBE
Het blijft een discussieforum, als 9/10 hier verkondigt dat trading verlieslatend is en jij bent de 1/10 die zegt dat het wel kan, is er niemand hier die u gaat tegenhouden of vervloeken als het u wel lukt. Ik ben zelfs benieuwd naar uw strategieën en winst/verlies ten opzichte van holden.
Ten eerste heb ik reeds gezegd dat die pump and dump gevaarlijk is en zal je vast al gelezen dat ik het heb afgeraden of ten minste heb verwittigd dat er meer verliezers dan winnaars zijn. Hetzelfde geldt voor deze daytraders.Wat is dat nu voor onzin? 90% zit hier schaamteloos roulette te spelen door te "traden" met meme-shit die eerder in zwam thuishoort dan iets anders, dan lees ik véél liever wat posts van iemand waarbij er effectief een strategie achter zit ook al is het veel te veel werk en gedoe voor mij.
Ten eerste heb ik reeds gezegd dat die pump and dump gevaarlijk is en zal je vast al gelezen dat ik het heb afgeraden of ten minste heb verwittigd dat er meer verliezers dan winnaars zijn. Hetzelfde geldt voor deze daytraders.
En zoals ik ook zei, nodig ik KBE net uit om zijn ervaringen te delen

Ik moest gisteren eerst euro's inwisselen voor BUSD voor ik Shiba kon kopen daar, omdat ze het paar EUR/SHIB niet aanboden.Weet er iemand waarom ik geen shiba kan kopen met mijn euro’s via Binance? Ik kan die enkel met de bankkaart kopen.

Grote als.. Die cummies bewegen toch nog niet echt veel preciesals cumrocket boven 50c staat tegen vrijdag en PLE onder 10c dan drop ik er nog 10k in

Niet iedereen vindt het een slechte analyse. Ik apprecieert de je post wel. Ik kende het niet en heb weer iets bijgeleerd. Je hebt altijd lovers en haters heje ziet dat real time ook ze wanneer het de moment is voor in te stappen op die lijn, je kan die time frame zetten tot op 1 minuut ook.
Maar bon, heb me al voorgenomen eigenlijk hier niet meer te posten.
Tis toch altijd maar gezaag en gezeik als je keer iets wil tonen en ook leuk gesprek kan over maken.
/out