Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er zijn honderde manieren voor te traden, moving average is ook zo een.RSI werkt voor Bitcoin , ahv bullish en bearisch divergences kunt ge wel een beetje zien wanneer het een goed koop of verkoopmoment is. RSI boven de 70 alleen zegt ook niks want in een bull market kan dat weken op overbought staan.
Hoho. Daarom kijk ik alleen nog maar naar de ETH/BTC chart. Die ziet er nog steeds prima uit!Tis alleszins geen fijn dagske voor mijne crypto en beursportefeuille
Subiet nog es wat lachen met cumrocket-memes, at least there's always that![]()

Veel plezier ermee. 10 jaar geleden zou ik dat misschien nog plezant gevonden hebben maar met een gezin en 2 kinderen is traden niet iets dat je even tussen de soep en de patatten doet.Er zijn honderde manieren voor te traden, moving average is ook zo een.
RSI is 1 van de zoveelste, en inderdaad op bull market kan dit lang aanslepen, maar daarom gebruik je niet enkel 1 techniek maar meerdere.
Dan moet je er u gewoon in verdiepen als je zo dingen wil leren en weten.
Ik probeer zoveel mogelijk informatie te winnen via mijn schoonvader en Youtube en heel wat inlezen erover. Het is ook iets dat enorm boeiend is voor mij. Dat een andere dat niet wil doen is zijn zaak, maar dan moet er ook geen commentaar geven worden op mensen die het wel willen leren.
Dank voor de input, maar helaas! Net weer een paar orders geplaatst ter acceptatie binnen de 20min maar helaas.Je moet je gasprijs dan wat hoger zetten bij de instellingen als je in dat witte bevestigingsscherm zit.
Waarom waste of time? Daar zitten de grootste winsten in.Traden is een waste of time.
Buy and hold waar je in gelooft
Kraanman worden e, dan hebt ge ne zee van tijd tussen de liftsIn combinatie met een full time job is actief traden eigenlijk niet te doen. De crypto markten gaan ook nooit slapen, dus weg nachtrust.

![]()
Cummie als voorbeeld genomen, waarom zou da niet gaan ? Gewoon je time frame lager zetten. Hebt gasten die traden op 15 min op 30 min op 1H etc. Het is gewoon handig voor te weten wanneer je zou kunnen instappen. Je moet daarvoor niet constant verkopen e zoals op deze graph. Maar als je het doet, dan zou je meer geld eruit halen ook. Maar das enkel leuk als je constant snel cash wil, voor iemand die gewoon invest in lange termijn is da al niet echt van doen. Maar het is wel handig voor te weten wanneer je best instapt.
Mo bon, niet iedereen moet doen wat ik doe of andere doen. Lekker zelf je zin doen, wil gewoon aantonen dat dit handige indicator kan zijn voor de toekomst. Zodat ze veel meer uit hun investering kunnen halen.
In combinatie met een full time job is actief traden eigenlijk niet te doen. De crypto markten gaan ook nooit slapen, dus weg nachtrust.
je ziet dat real time ook ze wanneer het de moment is voor in te stappen op die lijn, je kan die time frame zetten tot op 1 minuut ook.Altijd gemakkelijk om achteraf screenshotje te pakken en wat cirkeltjes te zetten over wanneer ge moest kopen of verkopen.
+ dat ge dan nog moet rekening houden met 5% verkoop en 5% aankooptaks in het geval van cummiesAltijd gemakkelijk om achteraf screenshotje te pakken en wat cirkeltjes te zetten over wanneer ge moest kopen of verkopen.
je ziet dat real time ook ze wanneer het de moment is voor in te stappen op die lijn, je kan die time frame zetten tot op 1 minuut ook.
Maar bon, heb me al voorgenomen eigenlijk hier niet meer te posten.
Tis toch altijd maar gezaag en gezeik als je keer iets wil tonen en ook leuk gesprek kan over maken.
/out
Ze noemen dat interesse delen met andere die ook traden. Maar hier moet je er niet voor zijn. @Sneeuwstorm Het is niet makkelijk nee, ook al lijkt het zo. En dat wil ik niet beweren, wilde hier leuk gesprek starten over traden en mekaars kennis te delen en leren van mekaars tips. Maar duidelijk is er hier maar 1 ding. Invest en wacht wat jaren tot je profit hebt.Wel straf dat ge hier uw tijd dan verdoet ipv continue te daytraden en miljoenen te pakken.
Shitcoins shillen of HODL anders GTFO.Ze noemen dat interesse delen met andere die ook traden. Maar hier moet je er niet voor zijn. @Sneeuwstorm Het is niet makkelijk nee, ook al lijkt het zo. En dat wil ik niet beweren, wilde hier leuk gesprek starten over traden en mekaars kennis te delen en leren van mekaars tips. Maar duidelijk is er hier maar 1 ding. Invest en wacht wat jaren tot je profit hebt.
Een tijdje terug betaalde je op Binance geen fees op EUR markets, en ik denk dat je nu op BUSD markets geen fees betaalt voor orders die je zelf zet (zero maker fees). Dat scheelt wel veel wanneer je zit te scalp-traden. (wat BTC verkopen en dan 50 euro lager terug aankopen bijvoorbeeld - doe dat met 0,2 BTC en je pakt 10 euro elke keer, als je dat genoeg aantal keren kan doen is dat niet slecht verdiend, maar na nen tijd ben ik daar gewoon moe van). Maar de markten mogen ook niet te veel moven om aan scalping te doen, want anders kan je 't zitten hebben dat je verkoopt en dat de prijs maar blijft pumpen. Dan is buy-and-hold veiligerZe noemen dat interesse delen met andere die ook traden. Maar hier moet je er niet voor zijn. @Sneeuwstorm Het is niet makkelijk nee, ook al lijkt het zo. En dat wil ik niet beweren, wilde hier leuk gesprek starten over traden en mekaars kennis te delen en leren van mekaars tips. Maar duidelijk is er hier maar 1 ding. Invest en wacht wat jaren tot je profit hebt.