Crypto - Nieuws en algemene discussie

Maar niet iedereen maakt winst met shitcoins, er zijn ook een massa mensen die op de top kopen en veel geld verliezen.
Is waar, maar er zijn ook (veel meer) mensen die dagelijks in het ongeluk lopen omdat ze niet kunnen omgaan met gokken, drinken, teveel leningen etc etc
Word nochtans dagelijks door veel (bekende) mensen op deze planeet gepromoot...

Is VET (VeChain) eigenlijk ook een shitcoin? Want op eerste zicht ziet dat er wel OK uit met weerwaarde?

Er zijn ook al tal van goede projecten geweest die flopten of niet doorbraken.

Die doge coin is gewoon allemaal begonnen met die gamestop aandelen.
Dan doge en voor de rest heb ik nog niet veel meme coins zien pieken op 20 cent buiten cummies.
Maar die dat in pre sale van cummies zaten, die hebben er toch mooie spaarboek aan over gehouden.

Dat traden op de piek, dat kan je zeggen van goede projecten ook.
Hoeveel er kopen als het enorm aan het stijgen is.

Volg een kerel op Youtube, redelijke blaaskaak maar hij heeft wel gelijk.
ik ben een wolf en stap vroeg in en ben niet zoals alle schapen die door de hype geld pompen en dan zien dat zakt.
Net zoals die pump en dump geweest van XRP. Hoeveel er niet gekocht hebben op de piek.

Als je ruwe diamond kan vinden vroeg, en in stapt dan zullen de schapen u wel rijker maken.
Net zoals die cummies, als je dit project van het begin gevonden, dan waren ze hier al rijk die dat ingekocht hadden.

Het is inderdaad wel frusterend. Je probeert je goed in te lezen en in te zetten op projecten waar je echt in gelooft.
Maar uiteindelijk komen die munten amper van de grond, maar scheren munten zonder deftig project maar met een grappige naam of meme (tijdelijk) hoge toppen.

Collega beweert dat hem gisteren voor 39700€ aan btc heeft gekocht. Hoe kan dit? Ik zie die nergens op de charts staan dat die zo laag is geweest. Iemand hier een verklaring voor?

Collega beweert dat hem gisteren voor 39700€ aan btc heeft gekocht. Hoe kan dit? Ik zie die nergens op de charts staan dat die zo laag is geweest. Iemand hier een verklaring voor?
Misschien zelf 39700 euro erin gestopt?

ik ben een wolf en stap vroeg in en ben niet zoals alle schapen die door de hype geld pompen en dan zien dat zakt.
Net zoals die pump en dump geweest van XRP. Hoeveel er niet gekocht hebben op de piek.

Als je ruwe diamond kan vinden vroeg, en in stapt dan zullen de schapen u wel rijker maken.
Oke, als je ruwe diamond kan vinden vroeg ben je wolf, anders schaap. Jij wolf, wij schaap.

Goede naam, hondjes, wat gelinkt aan sex en liefdadigheid. Ideale formule.
Naar inhoud moet je blijkbaar toch niet kijken :)

Jep, vandaar ingestapt. Een coin met de naam ASS gaat gewoon verkocht worden.
Die site is ook epic, gewoon een meme coin pur sang.

+250% momenteel :tongue:

PS: in b4 dump lolz

Oke, als je ruwe diamond kan vinden vroeg ben je wolf, anders schaap. Jij wolf, wij schaap.
Schapen zijn die dat kopen tijdens een hele grote pump, dan is het al te laat. Je moet al gekocht hebbe voor dat omhoog ging. Dat is wat die kerel ook bedoelt met schapen, waarom zou je in godsnaam inkopen tijdens een grote pump of op een ATH ?

Schapen zijn die dat kopen tijdens een hele grote pump, dan is het al te laat. Je moet al gekocht hebbe voor dat omhoog ging. Dat is wat die kerel ook bedoelt met schapen, waarom zou je in godsnaam inkopen tijdens een grote pump of op een ATH ?
Mja wanneer is ne ATH? Hoe dikwijls is dat al van doge gedacht?
Blijft gewoon gokken 🎰 😅

technische indicators op memecoins met amper volk op .... :thinking:
XhI9wkeK.png

Cummie als voorbeeld genomen, waarom zou da niet gaan ? Gewoon je time frame lager zetten. Hebt gasten die traden op 15 min op 30 min op 1H etc. Het is gewoon handig voor te weten wanneer je zou kunnen instappen. Je moet daarvoor niet constant verkopen e zoals op deze graph. Maar als je het doet, dan zou je meer geld eruit halen ook. Maar das enkel leuk als je constant snel cash wil, voor iemand die gewoon invest in lange termijn is da al niet echt van doen. Maar het is wel handig voor te weten wanneer je best instapt.

Mo bon, niet iedereen moet doen wat ik doe of andere doen. Lekker zelf je zin doen, wil gewoon aantonen dat dit handige indicator kan zijn voor de toekomst. Zodat ze veel meer uit hun investering kunnen halen.

Terug
Bovenaan