Ik had de grafiek op 1 minuut gezet xDAls je dat al kelderen vindt...![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had de grafiek op 1 minuut gezet xDAls je dat al kelderen vindt...![]()
Dit. Ge zou kunnen uw portfolio herbalanceren naar meer BTC wanneer ge in verhouding veel meer ETH hebt dan BTC maar alles in BTC is ook niet verstandig, stel dat die flippening er zou komen. Al denk ik dat ze dan eerst die gas fee problemen gaan moeten oplossen. Stel dat ETH BTC flipt, dan zou 1 ETH = 10000$ bij de huidige BTC prijs. Vandaag waren de gas fees >200$ op Uniswap, ge kunt die gas fees dan nog eens x3 doen. Dus 600$ om een swap te doen op Uniswap.Dat kunt ge doen maar langs de andere kant stel u voor dat de flippening in de andere richting gebeurt, dat ethereum blijft gaan bitcoin voorbij gaat en btc keldert. Ge kunt het beter wat verspreid houden denk ik. Tis geen garantie dat btc altijd de nr 1 blijft. Plus ik zet zelf mijn coins veel minder vaak om want dan kan je als trader gezien worden en betaal je tax op uw ethereum profits als je uw ETH omzet naar BTC. En opnieuw tax op uw btc profits als je binnen 2 maand weer beslist uw BTC terug om te zetten naar ETH.
Al zijn crypto's uit zijn video's zijn zogezegd toekomstige 10-100XKan die kerel niet meer hebben eigenlijk, in het begin op zijn pagina gekomen voor tips. En zoals je zegt, hij heeft elke dag wel iets.
't Is gewoon gesponsorde reclame i.p.v. iemand die zijn eigen mening geeft.Voor de kleine retail persoon wel ja.Dat heeft toch een nefast effect op coins die je alleen met eth kan kopen?
feit, projecten zoals plethori die op uniswap staan trekken gewoon geen volk binnen door hun gas feesDat heeft toch een nefast effect op coins die je alleen met eth kan kopen?
Ik had om wat te gokken voor 50 euro DOgelon gekocht. Staat nu x3, maar 100 euro gasfeeVoor de kleine retail persoon wel ja.
dus ik geraak er niet van afRip.Ik had om wat te gokken voor 50 euro DOgelon gekocht. Staat nu x3, maar 100 euro gasfeedus ik geraak er niet van af
Iemand? Kan zelfs plots geen Wex, WaultX of iets meer aankopen![]()

ik hoop dat ge het gedaan hebtHet zijn precies solden voor de cummies. Twijfel...![]()