Crypto - Nieuws en algemene discussie

Het enige wat me tot nogvtoe tegenhield om met crypto te speculeren is fiscaliteit. Jullie zijn duidelijk speculanten die op KT willen toeslaan dus toch 33% belasting verschuldigd op de winst?

Ikzelf heb nu mijn WEX in die WEX farm steken voor 180% APY ongeveer.

Heb jij al jouw WEX omgezet in die WLP tokens of slechts een deel? Kloppen die percentages wel?

Ik heb een tijdje WEX gestaked op Eleven Finance voor ELE. Dat zou 1400% APY moeten zijn, maar de realiteit was toch een pak minder en vandaar overgeschakeld naar andere pool.

Also, een 20k Waultx gekocht en in die 30-day lockup gestoken om mee te doen aan die launchpad... om dan achteraf er achter te komen dat je minstens 100k Waultx moet hebben om in aanmerking te komen :unsure:
40% in WEX-BNB
35% in WEX
25% in WAULTX/BNB

De APY percentages kloppen hoor, gewoon rekening houden dat dit compounded interest is op een volledig jaar gerekend, dit begint dus pas te werken na een periode maar stijgt wel exponentieel.

Sinds zondag 11k profits. Als WEX de top 100 zou binnenkomen dan spreken we over +1000% die er nog zit aan te komen (wat ik wel zie gebeuren).

Zat je er oorspronkelijk dan met een groot bedrag in? Gezien de hoge APY lijkt dat niet eens noodzakelijk te zijn om op termijn serieus wat profit te halen.

Wex is dat niet die exchange waar de russische overheid was gaan lopen met biljoenen in 2019? Of zijn dat andere ondertussen? :)

Met te veel geld u ergens inkopen, 50% verliezen, in paniek verkopen, en eens je bent uitgestapt alles terug zien stijgen: da's de beste leerschool

Welke boeken, websites, guides, filmpjes kunnen jullie aanraden voor beginners?

Je doet ermee wat je wil, sommige zijn te lui voor het te leren. Sommige geloven niet in technieken, maar deze kerel heeft mij al veel geleerd.
Start gewoon met klein bedrag en zie hoe je het doet. Je eerste jaar moe je zien als leerschool als je het echt serieus wil doen.
Maar je kan ook gewoon totaal 0 fucks geven erover en gewoon geld gooien er tegen en hopen voor het beste.

Met te veel geld u ergens inkopen, 50% verliezen, in paniek verkopen, en eens je bent uitgestapt alles terug zien stijgen: da's de beste leerschool

Elke crypto trader heeft dat toch eens voor

Ik koop een coin. Het doet maanden niks, het stijgt plots dus ik verkoop, en dan stopt het niet met stijgen (fucking dogecoin)

Laatst bewerkt:

Je doet ermee wat je wil, sommige zijn te lui voor het te leren. Sommige geloven niet in technieken, maar deze kerel heeft mij al veel geleerd.
Start gewoon met klein bedrag en zie hoe je het doet. Je eerste jaar moe je zien als leerschool als je het echt serieus wil doen.
Maar je kan ook gewoon totaal 0 fucks geven erover en gewoon geld gooien er tegen en hopen voor het beste.

Bedankt!

Ik heb me alvast het boek "Bitcoin voor beginners van Levi Haegebaert" aangeschaft.
kreeg goede reviews op bol.com..

heb een account op Bitvavo gemaakt en voor een symbolische 100 euro Ethereum en 50 euro bitcoin gekocht.
Louter om er "officieel" mee te beginnen...

Ik beschouw het voorlopig nog als gokken en zou er dus alleen geld in steken dat ik kan missen..
Met me te informeren wil ik weten of ik het meer kan gaan beschouwen als investeren op lange termijn.
Met daarnaast een speelspotje om te speculeren.

Terug
Bovenaan