Legatus
Well-known member
Eindelijk. Zwaar undervalued.Zilliqa ook
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eindelijk. Zwaar undervalued.Zilliqa ook
40% in WEX-BNBIkzelf heb nu mijn WEX in die WEX farm steken voor 180% APY ongeveer.
Heb jij al jouw WEX omgezet in die WLP tokens of slechts een deel? Kloppen die percentages wel?
Ik heb een tijdje WEX gestaked op Eleven Finance voor ELE. Dat zou 1400% APY moeten zijn, maar de realiteit was toch een pak minder en vandaar overgeschakeld naar andere pool.
Also, een 20k Waultx gekocht en in die 30-day lockup gestoken om mee te doen aan die launchpad... om dan achteraf er achter te komen dat je minstens 100k Waultx moet hebben om in aanmerking te komen![]()
Goh, dat die nu eens fatsoenlijk uitbreekt.Vet is precies ook aan het doorbreken.

Welke boeken, websites, guides, filmpjes kunnen jullie aanraden voor beginners?
Met te veel geld u ergens inkopen, 50% verliezen, in paniek verkopen, en eens je bent uitgestapt alles terug zien stijgen: da's de beste leerschool
Je doet ermee wat je wil, sommige zijn te lui voor het te leren. Sommige geloven niet in technieken, maar deze kerel heeft mij al veel geleerd.
Start gewoon met klein bedrag en zie hoe je het doet. Je eerste jaar moe je zien als leerschool als je het echt serieus wil doen.
Maar je kan ook gewoon totaal 0 fucks geven erover en gewoon geld gooien er tegen en hopen voor het beste.
Hopelijk krijgen ze de motor terug op gang. Ik werd vanmorgen wakker met 10000€ minder dan gisteren door die dump.

20000 maar blijft toch altijd jammer als een deel van je winst verdwijnt.Ik hoop dat ge dan toch 10000 euro in profit stond minstens
Stond gisterenavond op .25 en toen ik vanmorgen keek op .14. Weet niet hoeveel het nu staat. Straks eens zien.Tis doorheen de dag vandaag nog harder gezakt dan afgelopen nacht. Dus nu zijt ge al 25.000 euro kwijt![]()