Crypto - Nieuws en algemene discussie

Wel leuk aan die cummies is dat je er meer krijgt als andere verkopen
Wacht hoe gaat dit in zijn werk? Moet je daar iets voor doen of gaat dat automatisch?
Ik ga nu eens kijken hoeveel ik er exact heb dan.

edit: na een refresh zag ik al dat cijfer stijgen. Best gek dat ik er steeds meer krijg dan :D

Ikzelf heb nu mijn WEX in die WEX farm steken voor 180% APY ongeveer.

Heb jij al jouw WEX omgezet in die WLP tokens of slechts een deel? Kloppen die percentages wel?

Ik heb een tijdje WEX gestaked op Eleven Finance voor ELE. Dat zou 1400% APY moeten zijn, maar de realiteit was toch een pak minder en vandaar overgeschakeld naar andere pool.

Also, een 20k Waultx gekocht en in die 30-day lockup gestoken om mee te doen aan die launchpad... om dan achteraf er achter te komen dat je minstens 100k Waultx moet hebben om in aanmerking te komen :unsure:
Ik had mijn WAULTX gelockt , om dan nadien te zien dat de APY hoger is wanneer ge ze gewoon staket op Eleven Finance en ge ze daar gewoon kunt unstaken wanneer ge wilt ...

Ikzelf heb nu mijn WEX in die WEX farm steken voor 180% APY ongeveer.

Heb jij al jouw WEX omgezet in die WLP tokens of slechts een deel? Kloppen die percentages wel?

Ik heb een tijdje WEX gestaked op Eleven Finance voor ELE. Dat zou 1400% APY moeten zijn, maar de realiteit was toch een pak minder en vandaar overgeschakeld naar andere pool.

Also, een 20k Waultx gekocht en in die 30-day lockup gestoken om mee te doen aan die launchpad... om dan achteraf er achter te komen dat je minstens 100k Waultx moet hebben om in aanmerking te komen :unsure:
Er is een verschil tussen APY en APR... misschien daarom?
APY is de return interest op jaarlijkse basis.

Wacht hoe gaat dit in zijn werk? Moet je daar iets voor doen of gaat dat automatisch?
Ik ga nu eens kijken hoeveel ik er exact heb dan.

edit: na een refresh zag ik al dat cijfer stijgen. Best gek dat ik er steeds meer krijg dan :D

Dat gaat automatisch, per transactie wordt 2.5% (geloof ik) herverdeeld.

BTC lijkt ook nog eens uit te breken. Terug 60k straks?
ADA ook heel sterk, die 2$ zit er wel in de komende dagen/weken denk ik
Eth bijna 3000 euro, zotte tijden haha

Vandaag +70%. Als hij naar top 100 gaat zit er nog een x13 aan te komen. Voor mij beste investering op dit moment. Aan een APY staking van 8miljoen % op Eleven Finance brengt dit om en bij de 4500-5000 euro per dag op. 😎

Hiervoor moet je naar Wault.finance en liquidity toevoegen (gelijkaardig bedrag WEX/BNB). Je krijgt dan WLP tokens die je op eleven kan staken.

tip: houd die coins mr ff bij, potential lifechanging.

Zet je die ELE dan elke dag over naar je wallet?

en FOMO, dus maar mee op de CR trein gesprongen, wel maar 950 stuks. Genoeg voor die Lamborghini?

hoe kan je die cumrockets kopen? Ik heb trustwallet geinstalleerd, dan wil ik een custom token toevoegen en hij vraagt een contract address. Waar vind ik dat adres terug?

Heeft iemand een goede manual om dit aan te kopen anders?
Ik heb een account op kraken en coinbase.

hoe kan je die cumrockets kopen? Ik heb trustwallet geinstalleerd, dan wil ik een custom token toevoegen en hij vraagt een contract address. Waar vind ik dat adres terug?

Heeft iemand een goede manual om dit aan te kopen anders?
Ik heb een account op kraken en coinbase.

Dit adres plakken, dan vult hij dat normaal automatisch aan in pancakeswap en komt er te staan dat je cummies aankoopt

Dit adres plakken, dan vult hij dat normaal automatisch aan in pancakeswap en komt er te staan dat je cummies aankoopt
Bedankt

Ik heb wat bitcoin gekocht op coinbase. Verzend ik dat naar mijn trustwallet of moet ik eerst naar BNB omzetten?
Dat omzetten, doe ik dat op coinbase dan?

edit: damn coinbase heeft geen BNB
maar is het nodig of kan het rechtstreeks van bitcoin naar CR ?

Bedankt

Ik heb wat bitcoin gekocht op coinbase. Verzend ik dat naar mijn trustwallet of moet ik eerst naar BNB omzetten?
Dat omzetten, doe ik dat op coinbase dan?

edit: damn coinbase heeft geen BNB
maar is het nodig of kan het rechtstreeks van bitcoin naar CR ?
Gemakkelijker om gewoon op binance bnb te kopen toch?

Gemakkelijker om gewoon op binance bnb te kopen toch?
ja maar ik heb nu al op coinbase bitcoin gekocht omdat ne tutorial dat aangaf.
dus nu zit ik met een stukje bitcoin.
Mag ik dat verzenden naar trustwallet en kan ik ht vandaar nog in bnb omzetten om zo cummies te kopen?

Mag ik dat verzenden naar trustwallet en kan ik ht vandaar nog in bnb omzetten om zo cummies te kopen?
Veel fees betalen dan.. Ge had gewoon BNB moeten aankopen in trust wallet

Hoe zit dat eigenlijk met de gas fees tegenwoordig? Al tijdje geen trades of transacties meer gedaan omwille van de absurde fees een paar maanden geleden.

Ik denk dat je echt BNB nodig heb. Misschien een account aanmaken op Binance en daar BNB kopen. Ik heb deze gids gevolgd.

Btc omzetten naar xlm en dan xlm naar trustwallet sturen. Xlm dan in trustwallet omzetten naar bnc. Totale fees ongeveer 1€.

Hiervoor moet je naar Wault.finance en liquidity toevoegen (gelijkaardig bedrag WEX/BNB). Je krijgt dan WLP tokens die je op eleven kan staken.

tip: houd die coins mr ff bij, potential lifechanging.

Die Wex gaat alleen via coinsquare zeker?
Heb dat es getest maar die app hing altijd vast, probeer nu opnieuw en weer :unsure:

Terug
Bovenaan