Crypto - Nieuws en algemene discussie

Denk je? Nu al? Volgens mij hebben we nog niet alles gezien van ETH eer we doorgaan naar de high caps hoor.
Btw, sta je nog steeds zo positief t.o.v. ADA?

Gisteren dan ook ingekocht met kleingeld op CR.
't Was leuk opstaan vanmorgen. :unsure:
Hmm kweeni. Kan verkeerd zijn. ETH zal zeker nog runnen.

Cardano/IOHK hebben net grote deals gesloten in Afrika. Sterke consolidatie voor weken en weken goed boven de dollar. Testnet deze maand. Mainnet (Smart Contracts) Juli/Augustus. Dat ding kan niet anders dan nog eens goed pumpen naar boven.
Hopelijk breekt ADA nu de fase tussen de 1$ en laatste ATH. En is de nieuwe target 2.16 USD.

Ik wou jullie juist ertegen waarschuwen, maar later zag ik dan iedereen hier cummies en andere shitcoins kopen 🙈
En een paar die er grof geld mee zullen verdiend hebben (maar ook enkele hier die op verlies zullen staan momenteel)
Smijt a.u.b. gewoon geen geld die je nodig hebt in zulke coins, beschouw het als verloren geld, alsof ge op de lotto speelt.

Hmm kweeni. Kan verkeerd zijn. ETH zal zeker nog runnen.

Cardano/IOHK hebben net grote deals gesloten in Afrika. Sterke consolidatie voor weken en weken goed boven de dollar. Testnet deze maand. Mainnet (Smart Contracts) Juli/Augustus. Dat ding kan niet anders dan nog eens goed pumpen naar boven.
Hopelijk breekt ADA nu de fase tussen de 1$ en laatste ATH. En is de nieuwe target 2.16 USD.
En dan is er nog die Cardstarter waarmee nieuwe projecten zullen gelauncht worden, niet slecht om dat in het oog te houden want dat zijn ook mogelijk 10-100X als ge in die IDO's geraakt.

Na zo'n sterke stijging bij CR was een correctie te verwachten natuurlijk. Ik vind dat het redelijk goed rond de 15-20 cent blijft hangen.

Na zo'n sterke stijging bij CR was een correctie te verwachten natuurlijk. Ik vind dat het redelijk goed rond de 15-20 cent blijft hangen.
idd. ik had nog een snellere daling verwacht eigenlijk. ik heb al men cummies al verkocht maar ga het wel ook wat in de gaten houden uit interesse

ze moeten nog op exchanges listen en v2 van hun pltform komt nog uit eh :) no worries
Op dit moment is dit inderdaad de grootste hindernis (waar wij hopelijk van hebben kunnen profiteren).

De reden dat de coin nog maar 40.000 bag holders heeft, komt net omdat de coin een listing nodig heeft op een grote exchange om zichzelf toegankelijk te maken tot het grote publiek. Anders blijven alleen wij met de coin zitten.

Om crypto's op een exchange te kunnen kopen moet je al een beetje tech savy zijn.

Om:
- een binance account aan te maken en fiat / crypto om te zetten naar BNB
- een metamask wallet chrome extension te installeren,
- je BNB vervolgens niet kwijt te spelen door eraan te denken dit naar binance smart chain netwerk te zenden
- via pancake swap te connecten aan je metamask wallet
- je BNB succesvol om te zetten naar cummies (trial en error, de helft van de tijd pakt de contract link niet of faalt de swap)

moet je meer dan dat zijn. Dat je een 15 min tutorial nodig hebt, zegt al genoeg.

Misschien dat dit 'talent' ons straks allemaal naar 6 of 7 cijfers profit pusht, maar randvoorwaarde is media aandacht, hype, marketing en listing om deze bags te pumpen.

Crash, staat dat allemaal op de roadmap? Is er een project manager hiervoor? Hoe sterk zijn de connecties met de prostitutie sector of moeten we hiermee helpen? Dit gaat verdorie over veel geld.

En een paar die er grof geld mee zullen verdiend hebben (maar ook enkele hier die op verlies zullen staan momenteel)
Smijt a.u.b. gewoon geen geld die je nodig hebt in zulke coins, beschouw het als verloren geld, alsof ge op de lotto speelt.
Ik heb hier wel een stuk meer in zitten dan ik ooit op de lotto zou verspelen.
Maar het is wel nog steeds geld dat ik volledig kan missen. Al zou het wel zuur zijn.
Ik zit er nog niet lang genoeg in om mijn initiële inzet er uit te halen, want dan wordt m'n totaalbedrag wel een beetje klein.

idd. ik had nog een snellere daling verwacht eigenlijk. ik heb al men cummies al verkocht maar ga het wel ook wat in de gaten houden uit interesse
Daar ga je later veel spijt van krijgen om dit voor 600€ drinkgeld verkocht te hebben. Dit hoor je 3 - 5 maanden te hodlen.

Not kiddin.

Als er een deftige business case uitgewerkt is die voorgelegd kan worden is het niet zoveel moeite om een meeting vast te leggen en naar Bekkevoort of de chaussée d'amour in Brustem te rijden. Die meiskes vervelen zich nu toch.

Op de juiste moment verkocht alleszins.
Not kiddin.

Als er een deftige business case uitgewerkt is die voorgelegd kan worden is het niet zoveel moeite om een meeting vast te leggen en naar Bekkevoort of de chaussée d'amour in Brustem te rijden. Die meiskes vervelen zich nu toch.
Ah, ik dacht echt dat ge aan het lachen was.

Hoe gaan jullie om met het feit dat, buiten de shitcoins een absolute gok zijn, jullie geld op een random buitenlandse app staat dat geen bank is en dus geen garanties biedt (login/paswoordproblemen, crash, geld kwijt, app blokkeert/stopt, ...) én dat het daar bovenop nog eens gehackt kan worden.
Ik kan er niet mee om dat je duizenden euro's elk moment kan kwijt zijn en je geen been hebt om op te staan. Gegokt en verloren dan maar?
Shitcoins zijn niet per-se een absolute gok...
(die term ook, krijg er de kriebels van dat iedere coin die NOG niet op een grote exchange staat automatisch die noemer meekrijgt)

Ik zit een twitch community die niet anders doet dan "shitcoins" opzoeken die potentieel hebben, en ik heb ze er nog niet vaak zien naast zitten.
Probleem is mensen die denken SNEL rijk te worden, zoals met doge... sommige "shitcoins" moet je ook soms holden.
De mensen die ik volg kochten hun doge al in 2017... just saying

En zoals gezegd, hardware ledger voor hold, enkel die om mee te handelen op de exchange.

Maar als je constant met het gevoel zit dat je alles zal kwijt zijn, dan begin je er best niet aan.
Niet "spelen" met geld dat je niet kan missen ;)

Hiervoor moet je naar Wault.finance en liquidity toevoegen (gelijkaardig bedrag WEX/BNB). Je krijgt dan WLP tokens die je op eleven kan staken.

tip: houd die coins mr ff bij, potential lifechanging.

Ikzelf heb nu mijn WEX in die WEX farm steken voor 180% APY ongeveer.

Heb jij al jouw WEX omgezet in die WLP tokens of slechts een deel? Kloppen die percentages wel?

Ik heb een tijdje WEX gestaked op Eleven Finance voor ELE. Dat zou 1400% APY moeten zijn, maar de realiteit was toch een pak minder en vandaar overgeschakeld naar andere pool.

Also, een 20k Waultx gekocht en in die 30-day lockup gestoken om mee te doen aan die launchpad... om dan achteraf er achter te komen dat je minstens 100k Waultx moet hebben om in aanmerking te komen :unsure:

Terug
Bovenaan