Crypto - Nieuws en algemene discussie

Yes

+/- 50 euro ofzo gisteren. Was daarstraks bijna 300

Fijn om samen die adrenaline rush te delen. :unsure:

Ze heeft zo net in bed hier wel meer liggen roepen en juichen dan normaal. Kweeni hoe ik mij daarbij voel :unsure:
Uw vriendin die in bed over cummies aan het roepen is? Uw buren zullen raar kijken...

Ik heb de hele hype over CR gemist, maar hoe zag iedereen dit aankomen? Of werd hierover al gespeculeerd op de cryptocommunities? Genre dogecoin met Elon Musk?

Ik heb de hele hype over CR gemist, maar hoe zag iedereen dit aankomen? Of werd hierover al gespeculeerd op de cryptocommunities? Genre dogecoin met Elon Musk?
Door op dagelijkse basis crypto info op te doen op online forums, streams, twitter, websites etc... ? Alez zo is toch hoe ik het meeste opvang.

op 4 april smeet deze kerel deze post hier in deze thread

Ik ben den enige die er potentieel in zag en de rest is er nu ingefomo'd :unsure:
Ik wou jullie juist ertegen waarschuwen, maar later zag ik dan iedereen hier cummies en andere shitcoins kopen 🙈

Misschien dat we een 9lives (haters gonna hate) coin moeten maken. Nog wel een goeie naam voor een cat meme-coin.

Hoe gaan jullie om met het feit dat, buiten de shitcoins een absolute gok zijn, jullie geld op een random buitenlandse app staat dat geen bank is en dus geen garanties biedt (login/paswoordproblemen, crash, geld kwijt, app blokkeert/stopt, ...) én dat het daar bovenop nog eens gehackt kan worden.
Ik kan er niet mee om dat je duizenden euro's elk moment kan kwijt zijn en je geen been hebt om op te staan. Gegokt en verloren dan maar?

Hoe gaan jullie om met het feit dat, buiten de shitcoins een absolute gok zijn, jullie geld op een app staat dat geen bank is en dus geen garanties biedt (login/paswoordproblemen, crash, geld kwijt, app blokkeert/stopt, ...) én dat het daar bovenop nog eens gehackt kan worden.
Ik kan er niet mee om dat je duizenden euro's elk moment kan kwijt zijn en je geen been hebt om op te staan. Gegokt en verloren dan maar?
Hardware wallet (ledger bv)

Toch geen hard wallet voor het speelgeld in deze leuke tijden? Wel akkoord eens je voor grote bedragen gekocht hebt uiteraard. Of wordt dat ook voor kleine bedragjes op korte termijn gedaan?

Toch geen hard wallet voor het speelgeld in deze leuke tijden? Wel akkoord eens je voor grote bedragen gekocht hebt uiteraard. Of wordt dat ook voor kleine bedragjes op korte termijn gedaan?
MetaMask , plz google

Ik wil Cardano en PAID network kopen. Cardano kan je overal wel kopen, maar iemand ervaring met PAID network(waar?)? En waar houden jullie je paid network crypto bewaard? De nano s ledger supporteerd nog geen PAID network.

Thanks!

Terug
Bovenaan