Crashtestdummy
Banned
ze moeten nog op exchanges listen en v2 van hun pltform komt nog uit eh
no worries
no worriesVolg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
no worriesGelukt nu, thxHiervoor moet je naar Wault.finance en liquidity toevoegen (gelijkaardig bedrag WEX/BNB). Je krijgt dan WLP tokens die je op eleven kan staken.
tip: houd die coins mr ff bij, potential lifechanging.

Uw vriendin die in bed over cummies aan het roepen is? Uw buren zullen raar kijken...Yes
+/- 50 euro ofzo gisteren. Was daarstraks bijna 300
Fijn om samen die adrenaline rush te delen.
Ze heeft zo net in bed hier wel meer liggen roepen en juichen dan normaal. Kweeni hoe ik mij daarbij voel![]()

Door op dagelijkse basis crypto info op te doen op online forums, streams, twitter, websites etc... ? Alez zo is toch hoe ik het meeste opvang.Ik heb de hele hype over CR gemist, maar hoe zag iedereen dit aankomen? Of werd hierover al gespeculeerd op de cryptocommunities? Genre dogecoin met Elon Musk?
Ik heb de hele hype over CR gemist, maar hoe zag iedereen dit aankomen? Of werd hierover al gespeculeerd op de cryptocommunities? Genre dogecoin met Elon Musk?

op 4 april smeet deze kerel deze post hier in deze thread
Ik ben den enige die er potentieel in zag en de rest is er nu ingefomo'd![]()

Ik wou jullie juist ertegen waarschuwen, maar later zag ik dan iedereen hier cummies en andere shitcoins kopenop 4 april smeet deze kerel deze post hier in deze thread
Ik ben den enige die er potentieel in zag en de rest is er nu ingefomo'd![]()

Hardware wallet (ledger bv)Hoe gaan jullie om met het feit dat, buiten de shitcoins een absolute gok zijn, jullie geld op een app staat dat geen bank is en dus geen garanties biedt (login/paswoordproblemen, crash, geld kwijt, app blokkeert/stopt, ...) én dat het daar bovenop nog eens gehackt kan worden.
Ik kan er niet mee om dat je duizenden euro's elk moment kan kwijt zijn en je geen been hebt om op te staan. Gegokt en verloren dan maar?
MetaMask , plz googleToch geen hard wallet voor het speelgeld in deze leuke tijden? Wel akkoord eens je voor grote bedragen gekocht hebt uiteraard. Of wordt dat ook voor kleine bedragjes op korte termijn gedaan?
Denk je? Nu al? Volgens mij hebben we nog niet alles gezien van ETH eer we doorgaan naar de high caps hoor.ETH -> high caps.