YesShe bought?
+/- 50 euro ofzo gisteren. Was daarstraks bijna 300
Fijn om samen die adrenaline rush te delen.

Ze heeft zo net in bed hier wel meer liggen roepen en juichen dan normaal. Kweeni hoe ik mij daarbij voel

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
YesShe bought?

Nergens? Je kan toch niet zien of iemand een holder is of ze meteen gaat verkopen bij winst?Waar kan je zien hoeveel hodlers er zijn?

Het gaat hierover denk ik: "Holders: 49,240 addresses"Nergens? Je kan toch niet zien of iemand een holder is of ze meteen gaat verkopen bij winst?
kheb nog nooit zone harde dip gezien op zo'n toch wel al treffelijk marketcapke

ETH -> high caps.It has begun.
kzal ook wel miljonair geraken, kmoet gewoon net iets meer dipkes doorzwemmenTis ook wel heel snel gestegen he. Er zullen nog redelijk wat whales zitten van in het begin, met nu toch al een relatief groot kapitaal. Gij en ik konden er ook deel van uitgemaakt hebben![]()

Echt hé , zelfs op m'n werk betrap ik mezelf er op dat ik toch elk uur ns de Binance app raadpleeg.Wat een fucking ritje.
Ik lig hier met mn vriendin in bed allebei die chart in 't oog aan 't houden.
Gotta love this![]()

't is de moment jongens!Nee, ik denk het niet hoor. Komt wel goed. Een van de grootste hodler had even uitgecasht, maar je ziet dat er genoeg vertrouwen is.Ook gesprongen op die cumrocket, na al die spam hier. Waarschijnlijk te laat wel.
Ik heb nu ook wat WEX gekocht en op Eleven Finance gestaket, geeft >1K APR.
Nu als ik WLP stake geeft dat 8M APR, maar geen idee hoe ik juist aan WLP geraak![]()