Crypto - Nieuws en algemene discussie

Ik begon zelf ook al manisch te worden. Gelukkig heb ik er kunnen aan weerstaan. Ik heb wel wat in WAULTX en WEX gesmeten.
En een beetje SOL en CHZ bijgekocht.

Sry guys, I jinxed it
Thanks! Mijn 100 euro aan CR is een stukje minder waard nu, maar ik was toch van plan om deze te holden. Ik geloof ergens wel dat dit iets waard wordt. Maar ergens geloof ik ook dat het gewoon een shitcoin wordt.
Dan ben ik wel bereid om met 100 euro te gokken.

Echt wtf haha, eindelijk erop gesprongen na de voorbije twee weken te twijfelen, geld staat erop en down it goes :unsure:

jammer wou bijkopen toen het gezakt was tot 0.12, maar was te laat, enkele minuten later stond het al weer aan 0.2
Toont weer aan hoe sterk het geloof is. Een whale die blijft dumpen, maar de community blijft bijkopen...

jammer wou bijkopen toen het gezakt was tot 0.12, maar was te laat, enkele minuten later stond het al weer aan 0.2
Toont weer aan hoe sterk het geloof is. Een whale die blijft dumpen, maar de community blijft bijkopen...
en we zitten op nog geen 50k holders e :oink: 200m market dipke

terug 3 plaatsen naar boven geschoven in de ranglijst

kheb 4000 tokens bijgekregen van taxen met dat dipje

Wat een fucking ritje.
Ik lig hier met mn vriendin in bed allebei die chart in 't oog aan 't houden.

Gotta love this :rofl:

Ik denk dat er bots zijn die je dan voor zijn volgens mij

Terug
Bovenaan