D
Deleted member 658
Guest
Omdat ze in Amerika wakker aan het worden zijn.Waarom pumpt XVG nu ineens?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat ze in Amerika wakker aan het worden zijn.Waarom pumpt XVG nu ineens?
Maar dan hebt ge gewoon gekocht om te gokken? Sommige geloven in deze coin en dan is verkopen na een dag stom. Zoals elke coin is een crash normaalIdd.. die coin kan elk moment in mekaar crashen, zo gaat dat altijd met die shitcoins op enkele uitzonderingen na.
Ik geloof wel in crypto betalingen en use cases van bepaalde NFT's (vb: Get Protocol) maar er zijn veel 'shitcoins'. Ik heb die coin puur en alleen gekocht om winst te maken in fiat ja.Maar dan hebt ge gewoon gekocht om te gokken? Sommige geloven in deze coin en dan is verkopen na een dag stom. Zoals elke coin is een crash normaal
In jouw geval zou dat wel kunnen waarschijnlijk![]()
Heb dat nu ook gedaan om ze te kopen.Ik had slippage op 5% gezet en dat ging vlot.
Gwn exact dezelfde weg maar dan omgekeerd.Heb dat nu ook gedaan om ze te kopen.
Maar ik bedoelde: hoe verkoop je ze terug? Overal tutorials om ze aan te kopen, maar niet om te verkopen.
Ook terug naar BNB of zijn er andere betere cryptocoins?Gwn exact dezelfde weg maar dan omgekeerd.
Die staat nog heel goedkoop. En al vrij veel positiefs over gelezen.Waarom pumpt XVG nu ineens?
Thx!Gwn exact dezelfde weg maar dan omgekeerd.
Het is precies wel aant zakkenUiteindelijk cummies kunnen kopen juist voor de fomo, maar wat een gedoe...

Dit.Allemaal verblind door hebzucht, crazy.![]()

20?Ineens 20% weg, gotta love the swings![]()
60% dipke lol 130k gezakt