Amai ja, die rates op waves zijn wel vrij zotjes, maar is me nog niet echt bekend.Ik heb een paar maanden BlockFi gebruikt. Content van. Maar idd met de ETH rates die nu zo zijn gezakt, heb ik het daar weggehaald. Maar de rates van stablecoins zijn wel nog niet gezakt. Rond 9% rente heb je daar op. Toch niet slecht. Van Anchor heb ik nog niet gehoord.
Ik heb ook al eens gekeken op waves.exchange
Hoge rates maar jaah...is het betrouwbaar?
Bij BlockFi heb ik dat toch het meest. Allemaal relatief natuurlijk.
Anchor is nog vrij jong natuurlijk (midden maart), maar keert rente dagelijks uit, is vrij gebruiksvriendelijk en uw Terrawallet kan gekoppeld worden aan de Ledger hardware wallet, wat het toch net iets veiliger maakt. De fees zijn ook zeer minimaal, zeker in vergelijking met alles van Defi op ETH. Die 20% rente wordt ook gegarandeerd door allerlei complexe mathematische berekeningen.
Ik had ook een goed gevoel bij Blockfi, maar het blijft natuurlijk een gecentraliseerd platform, wat qua veiligheid toch ook niet altijd alles is. Ik denk zelfs dat ze in het verleden al eens gehacked zijn. Zo'n bedrijven kunnen natuurlijk, zoals nu ook het geval is, die rentes naar hartenlust aanpassen. Dat gaat ge bij decentralized initiatieven veel minder hebben denk ik
. De mindgames kunnen weeral beginnen.. "verkopen" of "nog ff wachten"
als je het niet meer trekt, zet de grafiek af en ga even naar buiten. Door constant naar zo'n grafieken te kijken heb je de illusie dat je controle hebt. Zet een doel voor uzelf en verkoop als je dat doel bereikt hebt, of hou het vast tot je het niet meer trekt en in paniek verkoopt.