Crypto - Nieuws en algemene discussie

Tezos pump?

Tezos pump
ecf7013e774e4d1c3304ff3d2739f707.gif

Nieuw hier, maar al sinds 2017 in de markt, dus al wat woelige watertjes doorzwommen ;). Zeer interessante discussies hier alvast!

Ondanks dat ik al die tijd ben blijven hodlen, zou ik toch graag taferelen zoals eind 2017 - begin 2018 vermijden en ben ik de laatste tijd meer bezig met een (gedeelde) exitstrategie. Mijn doel is om (zoals velen onder jullie waarschijnlijk) financieel onafhankelijk te worden, voornamelijk door passieve inkomsten te generen met mijn crypto. De bedoeling is dus om op gezette tijden winsten te nemen en voornamelijk om te zetten naar stablecoins en daarop rentes te genereren.

Sinds maart heb ik daarom een deeltje van de portefeuille naar Anchor protocol versluisd (app.anchorprotocol.com), waar ik een gegarandeerde rente krijg van 20% op UST (stablecoin binnen het Terra ecosysteem). Ik gebruikte tot voor kort ook Blockfi, maar met de nieuwe verlaagde rentes wegen de risico's voor mij niet meer op tegen de winsten. Zijn er hier nu nog mensen die anchor protocol of andere soortgelijke initiatieven gebruiken? Wat zijn volgens jullie de belangrijkste risico's hieraan verbonden? En is het ook iets dat jullie overwegen in een eventuele exit?

Ik heb een paar maanden BlockFi gebruikt. Content van. Maar idd met de ETH rates die nu zo zijn gezakt, heb ik het daar weggehaald. Maar de rates van stablecoins zijn wel nog niet gezakt. Rond 9% rente heb je daar op. Toch niet slecht. Van Anchor heb ik nog niet gehoord.

Ik heb ook al eens gekeken op waves.exchange
Hoge rates maar jaah...is het betrouwbaar?
Bij BlockFi heb ik dat toch het meest. Allemaal relatief natuurlijk.

Gisterenavond 1000€ naar Binance overgezet en rond de middag staat het er op, gaat vlot. 't Is de eerste keer dat ik geld op Binance zet want vroeger deed ik dat altijd via Kraken. Ik heb een ordertje op SOL gezet.

Hier Binance met visa gedaan eigenlijk, insta erop wel kleine fee betaald. Had geen zin voor 1 tot 2 dagen te wachten.
Die app is ook wel handig voor op mobiel even snel te checken.

Bij mij staat die overschrijving er binnen het half uur op.
Normaal als ik een instant overschrijving doe naar Binance staat dat er binnen 1-2 minuten op. Hangt wel van bank tot bank af. Bij BNP Paribas Fortis betaal je een premium van €0.60 per instant overschrijving (is dus ook on demand). Bij ING wordt bv elke overschrijving standaard instant gedaan (indien de ontvanger het ook ondersteunt).

Was about damn time. Dat zakje Tezos mag wel eens wat opbrengen!
Tezos wordt erop of eronder in de volgende fase van deze bull markt.
Ofwel zien we een laatbloeier pump richting 30-50$ naar zijn rightfull place, ofwel is dit volgend jaar voer voor mijn 'omgaan met teleurstellingen' sessies met de psycholoog.

'Moonblade, leg uit'
'3 jaar in mijn bag en die shit is niet hoger gegaan dan 400-500%, ik slaap daar niet van'
'Maar ...'
'En Crashtestdummy zit daar maar te lachen met zijn cummies en +1000% profit'

Elke transactie triggers 5 % fee, waarvan 2,5% verdeeld wordt met de holders en de andere 2,5% wordt geburnt.
Is dat niet redelijk contraproductief voor een token die bedoeld is om als fooi te geven? Dat beloont namelijk oppotten... of mis ik hier iets?

Spankchain is ook iets gelijkaardig. Als je deze staked krijg je booty.
Iemand deze al in portefeuille ?

Mijn 1k euro cummies is op enkele uren al 1.2k euro waard :D. De mindgames kunnen weeral beginnen.. "verkopen" of "nog ff wachten" :D

Verkeerde network gepakt?
Ik heb me gisteren er eindelijk eens toegelegd om toch CR te kopen. Met het minimaal mogelijke BNB bedrag.
Ging niet zo vlot als gedacht en ik ben ook nog eens paar euro aan fees kwijt.
Ik had BEP2 gepakt en dan omgezet naar BEP20, kostelijke zaak voor zo'n klein bedrag.
Blijkbaar kan je bij BEP2 minimaal 0,035 BNB doen en bij BEP20 minimaal 0,1.
Ik zou nog 0,1 willen overzetten, maar ik durf het niet omdat er een waarschuwing bij staat dat als het mislukt, dat geld weg is.

Serieuze drempels om zomaar ff CR bij te kopen imo.

Maar ik verwacht wel dat als CR makkelijk bereikbaar is, de prijs ook nog eens ferm omhoog zal gaan.
Ik zou daar niet met zekerheid durven op te antwoorden, maar de guide die ik heb gevolgd om CumRocket te kopen, zegt dit:

Buy BNB from Binance.us , make sure you’ve got at least $15 is worth, you’re going to lose that $5 ish to fees with smart contracts to swap stuff around
MIN WITHDRAWAL $BNB on Binance is 0.01 $BNB 0.1 BNB (as of 4/21/2021)
Ik vond het ook geen gebruiksvriendelijk proces, het is te hopen dat CR snel op een grote exchange beschikbaar wordt.

Net overigens wat Plethori gekocht, is vanaf vandaag beschikbaar.

CUMMIES staat bij coingecko nu ook bij "Trending Search". We all gonna be rich :thinking:

Cumrocket staat al op plaats 248 in de CoinMarketCap lijst, dus het zal niet lang meer duren voor de mainstream exchanges deze gaan opnemen vermoed ik. Dan gaat het pas echt boomen!

Terug
Bovenaan