WEX intussen +40%. Deze gaat uitgroeien tot een monster, let op mn woorden.
Zelf deze morgen ook beetje Alpaca ingewisseld voor WEX en aan het staken voor ELE.
Even aanzien hoe dit verder loopt. Merci voor de tip alvast.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
WEX intussen +40%. Deze gaat uitgroeien tot een monster, let op mn woorden.
In the crypto groep die ik volg wachten ze met verkopen op het heel grote aandeel aan doge coins die door robinhood exchange zijn opgekocht weken geleden.Denk dat het heel de week zo zal gaan, opbouw naar zaterdag SNL met Elon Musk? Vraag is natuurlijk wat er dan zaterdag/zondag gaat gebeuren
Aan het wachten op een dip bedoel je?In the crypto groep die ik volg wachten ze met verkopen op het heel grote aandeel aan doge coins die door robinhood exchange zijn opgekocht weken geleden.
Zou zelf moeten opzoeken over hoeveel coins het gaat maar het gaat over een heeel groot deel van de coins in omloop.
Bijna verdubbeld had gekocht op 0.26€Doge net over de 0.50 gegaan... die die het gekocht hebben paar weken terug en niet gepanikeerd hebben staan er mooi voor![]()
Als je het op mij hebt, een RSI indicator kan je gewoon toevoegen bij tradingview.Blijkbaar heeft er iemand een grote driehoek getekend op de doge chart.

ETh 3500$Eth 3300$![]()

Door die fameuze stijging van CumRocket is het mijn 3de grootste holding op dit moment.Cumrocket 0,10$![]()

Een crash zie ik voor zaterdag toch niet gebeuren hoor. En geloof me, zelfs nu ik wat Doge gekocht heb zal ik toch blij zijn als die eens fameus crasht.Doge efkes van 0.61 naar 0.52 nu
Is de crash eindelijk begonnen?

Vooral thanks to CumRocket zeker? Of heb je nog andere van die knallers gehad?Moonblade aan oeveel% staat ge nu met uw enkele coin waarmee ge mij ging verslaan?
Kzit momenteel over 1000% me mijn 'portfolio'![]()