Crypto - Nieuws en algemene discussie

ZILliqa is ook aan't pumpen, zijn ontzttend veel voetballers (Ruben Dias, James Rodriguez, ...) daar aan het instappen en promoten. Lijkt me easy money.

Zijn veel voetballers van Jorge Mendes zijn stal (topmakelaar) dus kans dat CR07 ook meestapt is reëel. Als die tweet dan gaje pas wat zien :p

ZILliqa is ook aan't pumpen, zijn ontzttend veel voetballers (Ruben Dias, James Rodriguez, ...) daar aan het instappen en promoten. Lijkt me easy money.

Zijn veel voetballers van Jorge Mendes zijn stal (topmakelaar) dus kans dat CR07 ook meestapt is reëel. Als die tweet dan gaje pas wat zien :p
"instappen" lol... Je beseft dat uw voetballers gewoon betaald worden om daarvoor promo te maken hé?

en hier begint de verwarring weer, is het nu vanaf je alles op je bankrekening stort of omzet naar euro's/dollars/usdt stablecoin? of bij iedere winst die ge omzet volgens den ene naar de andere coin die een bepaalde dollar/eurowaarde heeft? want dat laatste is al onbegonnen werk om uit te vissen als ge bezig zijt met swaps op pancakeswap en consoorten.

hier op het forum ist al moeilijk om er een deftig antwoord op te vinden, laat staan dat ze het weten op een facebookgroep waar het merendeel zit van de gokkers, de helft weet daar nog niet wat een candlestick is, laat staan hoe ze zullen weten hoe de belastingen op dit vlak in mekaar zitten
Of als ge wat zitten shitcoins traden hebt 8 jaar geleden op exchanges die niet meer bestaan (of die uw history niet zo lang bijhouden) ...
Toen was dat een beetje gokken , dat was speelgeld. Tot de 2017 bull market er kwam , haha

Weet de overheid wel wat een stablecoin is?
Maakt niet uit het hoe het beest noemt.

Als je iets ruilt voor een andere munt, dan doet je een transactie. Tis op dat moment dat je winst wordt bepaald.

Of je nu BTC voor ADA om dan in te ruilen voor tether om dan weer in te ruilen voor ETH om dan in te ruilen voor dogecoin en dan terug naar BTC..

Dat is telkens een transactie en tis opt moment van deze transacties dat je meerwaarde/minwaarde wordt bepaald. Niet wanneer je stort op je bankrekening.

Mijn standpunt blijft echter: de meeste maken zich teveel zorgen over "speculatiebelasting". Zolang je niet zit te minen, tradingbots laat draaien, dagen aan een stuk zit te traden terwijl je op de dop of de mutualiteit zit, zelf crypto-evangelist begint te spelen, je huis verkoopt voor crypto te verkopen, al hun spaargeld op shitcoins in te zetten,..., ga je niet teveel zorgen moeten maken. Maak gewoon dat je alle historieken hebt zodat je kan bewijzen wat de oorsprong is.

Anders zijn al die Belgen die meegedaan hebben aan wallstreetbets ook eraan. :p . Men kan moeilijk zeggen dat crypto kopen speculatiever is dan Gamestop aandelen kopen. :p

Laatst bewerkt:

Heb die vorige vrijdag gekocht.

Ook UNI gekocht. Ge hoort mij niet klagen. :)

https://www.cityam.com/ethiopia-overhauls-its-education-system-with-iohk-blockchain-partnership/

is toch mooi niet?
Big data over alle studenten. Wie onderpresteert en welke regio. Allemaal op een secure chain.
eindelijk eens een echte blockchain usecase die de samenleving echt helpt. Allez cryptokitties, Titties, Spermaraket links en rechts is allemaal Nobel enzo maar wat helpt het crypto vooruit :unsure:

Ja maar het is weer mijn vast puntje van kritiek.

Iedereen zit te investeren in cryptocoins maar dat specifiek project heeft geen cryptocoins. Dus waarin zit iedereen te investeren? :p

Ja maar het is weer mijn vast puntje van kritiek.

Iedereen zit te investeren in cryptocoins maar dat specifiek project heeft geen cryptocoins. Dus waarin zit iedereen te investeren? :p
Cardano en de stakepools zorgen voor de secure blochchain aka maken de berekeningen he.
https://www.atalaprism.io/

Atala PRISM is a decentralized identity solution built on the Cardano blockchain. It creates a new approach to identity management, where users own their identity and have complete control over how their personal data is used and accessed

Cardano en de stakepools zorgen voor de secure blochchain aka maken de berekeningen he.
https://www.atalaprism.io/
Jamaja, wie dokt hiervoor in dit verhaal? Of anderszijds wie moet de munt kopen in dit verhaal.

* Het instituut die het diploma oplaadt op de blockchain?
* degene die het diploma wil zien?
* degene die het document wil tonen?
* De overheid betaalt ervoor? (Ik vermoed dat die aanvankelijke projecten waarschijnlijk gesponsord worden door de organisatie zelf)
* De service provider die gebruikt maakt hiervan voor dit product te "installeren" voor de overheid en rekent het door?

Hun case study op diee site is twee korte alinea's. :p

Ik klink cynisch maar dat is omdat het ook allemaal niet zo duidelijk is voor mij.

Als je iets ruilt voor een andere munt, dan doet je een transactie. Tis op dat moment dat je winst wordt bepaald.

Of je nu BTC voor ADA om dan in te ruilen voor tether om dan weer in te ruilen voor ETH om dan in te ruilen voor dogecoin en dan terug naar BTC..

Dat is telkens een transactie en tis opt moment van deze transacties dat je meerwaarde/minwaarde wordt bepaald. Niet wanneer je stort op je bankrekening.
Dan vraag ik me telkens af: ik kan door veelvuldig traden 100.000 euro winst hebben, maar op 15.000.000 euro belast worden? dus eigenlijk bankroet gaan?

Ik krijg precies nen deja-vu bij het lezen van @DogFacedGod zijn posts. Hebt ge vorige keer uberhaupt wel deftig antwoord gekregen? :D

Geen idee. Ik Denk het niet :p.

Het is ook een beetje een ambetant topic om te volgen :p. Serieuze vragen/kwesties worden voortdurend onderbroken door memes/shitcoins/ "Roverheid"/"Wanneer komt de dip"?/ "Wanneer komt de stijging? Het is nog maar 50% gestegen sinds begin dit jaar " /....

Terug
Bovenaan