Als hij er al zo vroeg in zat en enkel maar buy and hold heeft toegepast is er geen reden om belastingen te heffen.Voor 33% belastingen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als hij er al zo vroeg in zat en enkel maar buy and hold heeft toegepast is er geen reden om belastingen te heffen.Voor 33% belastingen?
Klopt maar BNB heeft ook wel burns natuurlijk.Als je de fiscus op bezoek krijgt:
Euh ja, toen heb ik als een goede huisvader 1 BNB in Cumrocket belegd, daarna 4 dagen later met de winst voor 1 BNB Poocoin, Safemoon, Elongate en Pig Finance gekocht ...
In New York City zijn er al advertenties van Elongate opgedoken in het straatbeeld.
![]()
BNB gaat volgens mij wel zijn crash nog kennen, het is gewoon een Ethereum kloon met lagere fees, en Binance Smart Chain is bezaaid met shitcoins en clones van bestaande Ethereum projecten.
Als het echt buy and hold was mss, maar hij heeft wss speciale crypto's getrade dus zo eenvoudig is het mogelijk niet:Als hij er al zo vroeg in zat en enkel maar buy and hold heeft toegepast is er geen reden om belastingen te heffen.
Weekend is altijd nogal wankelMeeste coins toch weer in het rood. Amerika is weer wakker zeker?
all in op bitgayHet enige dat volgens mij telt bij shitcoins is of het te memen valt. Dogecoin ontploft, want big lol doge. Cumrocket gaat (ging?) sterk omhoog, want wtf cumrocket xd. Odin zakt, want zo technisch, who cares.
Conclusie: all-in op SafeJesus, want big lol jezus. https://www.safejesus.xyz/
Wat denkt de shitcoin meester mr. perte totale?