Crypto - Nieuws en algemene discussie

Hoe kopen/verhandelen jullie meestal? Is dat crypto VS crypto of crypto VS munt (EUR, USD)
Je initiële aankoop zal altijd EUR -> crypto zijn, daarna om het even met het minst aantal transactie fees

Op Binance: Ge betaalt momenteel geen fees op BUSD als maker , dus wanneer je BTC/ETH wil omzetten kan je eerst van BTC naar BUSD gaan en dan van BUSD naar ETH. Je moet dan wel even wachten tot je orders afgaan. Wanneer je aan de market price koopt of verkoopt dan moet je wel fees betalen.

En zelf heeft em ze dan verkocht!
Voor het zingen de kerk verlaten, ja!
kalf dak ben, kon al 100k € gehad hebben :wallbash:

ohja, met poocoin bennek nu toch ook al verdubbeld op een paar dagen tijd, tal ook ne klepper zijn :) hun charts worden met praktisch iedere startup coin gebruikt

kheb wenmoon geswitched voor ODIN

En, hoe zit het ermee?

->

Momenteel 68%
kzit nu rond de 16k $

dus da zal rond de 0,35 btc zijn. een stijging van meer dan 100% sinds mijn post :)

kalf dak ben, kon al 100k € gehad hebben :wallbash:

ohja, met poocoin bennek nu toch ook al verdubbeld op een paar dagen tijd, tal ook ne klepper zijn :) hun charts worden met praktisch iedere startup coin gebruikt

kheb wenmoon geswitched voor ODIN

kzit nu rond de 16k $

dus da zal rond de 0,35 btc zijn. een stijging van meer dan 100% sinds mijn post :)
Ik had nog 55 euro vrijstaan en heb je gevolgd in ODIN. Mijn nieuwe goeroe!

Wanneer je goed timet kan je veel geld pakken, wanneer je slecht timet kan je veel verliezen. Veel met beleggen heeft dit niet meer te maken.

Pancakeswap is de place to be om shitcoins te kopen tegenwoordig, je moet eerst BNB kopen op Binance en dan die BNB op een wallet transferren en die linken aan Pancakeswap.

Hmm, mijn cummies staan er nu nog altijd op precies. Ik dacht dat dat quasi instant was die swaps op Binance chain?

Edit , nu is het gelukt, mijnen eerste swap was niet doorgegaan om één of andere reden :)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan