Crypto - Nieuws en algemene discussie

Litebit ligt eruit 😖
Dogecoin terug wat aan het zakken zag ik, wou het opvolgen om tijdig eruit te stappen maar is nu geen optie precies...

Als je het al op voorhand moet weten, dan had ik in tijde ook bitcoins gekocht toen ze net uitkwamen. Moest ik nu nooit meer gaan werken en kon ik leven als god in Frankrijk.
Tuurlijk, dat denken we allemaal he :D het is allemaal grotendeels onvoorspelbaar. Wie had kunnen verwachten dat een memecoin zo ging stijgen

Mensen die goed verdienen of rijk worden met doge zijn aan het gokken. Het is leuk voor hen dat ze er goed mee verdiend hebben, maar van hen kan je niet zeggen dat het mensen met inzicht zijn. Dat is puur gokken en er veel geld op inzitten kan ik verre van slim noemen. Early adopters van bitcoin en ethereum zou ik wel mensen met inzicht durven noemen.

Tuurlijk, dat denken we allemaal he :D het is allemaal grotendeels onvoorspelbaar. Wie had kunnen verwachten dat een memecoin zo ging stijgen
Mijn schoonvader doet ook beleggen, maar niet in crypto's. Heb al vaak met hem gesproken erover. Is gewoon gokken met momenten.
Nu net zoals met doge, durf zelf eerlijk zeggen dat ik de ballen niet had voor te investeren erin. Nu voor jullie heeft het geloond, maar zullen er nu veel weer investeren en dan gaat het hard droppen. Die zullen met katerke zitten.

heb net ook mijn eerste stappen gezet in de cryptowereld en €500 gestort via Binance, had eerst ook niet de mogelijkheid om via SEPA over te schrijven, paar keer pagina ververst en opeens ging het wel, weet dat het een paar dagen kan duren voor het er op staat maar waar vind ik het dan terug? bij Spot vermoed ik?

Mijn schoonvader doet ook beleggen, maar niet in crypto's. Heb al vaak met hem gesproken erover. Is gewoon gokken met momenten.
Nu net zoals met doge, durf zelf eerlijk zeggen dat ik de ballen niet had voor te investeren erin. Nu voor jullie heeft het geloond, maar zullen er nu veel weer investeren en dan gaat het hard droppen. Die zullen met katerke zitten.

Eerder met de Doge's.

Maar net hetzelfde werd hier een aantal maand geleden verkondigd. Crash van 9 cent naar 5 cent.
Boehoehoe "geld kwijt", kijk nu. This is crypto. Je leert leven met de swings, of je blijft eruit.

Anyway, nu consolideren naar 25 cent om daarna te pumpen naar 1 dollar? Wie zal het zeggen.

Eerder met de Doge's.

Maar net hetzelfde werd hier een aantal maand geleden verkondigd. Crash van 9 cent naar 5 cent.
Boehoehoe "geld kwijt", kijk nu. This is crypto. Je leert leven met de swings, of je blijft eruit.

Anyway, nu consolideren naar 25 cent om daarna te pumpen naar 1 dollar? Wie zal het zeggen.
Daarom moet je leren stop loss zetten ook als je instapt. Maar heel wat onwetende in de crypto wereld.
Heb al heel wat research gedaan over candle stick patronen etc.

Meeste pompen paar honderd euro erin en voor dan te zien dat het begint te droppen en dan zitten ze daar.
Ik heb al lang leren leven met swings, mijn investering is voor 5 jaar minium.
What goes down goes up again en omgekeerd ook.

Maar niemand heeft glazen bol, bezie ik het als een gokje wagen. En meeste moeten ook leren investeren met geld dat ze kunnen missen.
Heb er al veel gelezen die paar K investeren en dan kwijt zijn en in de schulden geraken.
Ik ga er nie echt van afzien als SIA niets meer waard zou zijn.

Net wat ORN gekocht. Nog mensen hier die er hebben ? Lijkt me wel een mooie met veel potentieel.

Juist nog een account gemaakt bij bitvavo.
Op Litebit kon ik niet staken, ga ik bitvavo voor gebruiken.

Voor het staken van cardano is het 5% zag ik. Brengt het nog iets op met niets te doen 😁

Terug
Bovenaan