Strijkijzer
Redactiechef
@DwayneHawkins
Wat het ook is, ik zou er toch ver van wegblijven.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niemand zegt da ge niet moogt gokken hé, maar mensen die cryptisch zijn, kijken meestal verder en op lange termijn dan quick cash.OK, bedankt voor de inbreng !
Doet me denken aan de aflevering van the simpsons waar Homer zit op te schrijven dat vuil in de vuilbak moet.
Ik wil maar zeggen, geen cold wallet? Gokken op goksites? Like wtf

Ah ok, ik wist na 140 paginas nog altijd niet hoe crypto werkte. Merci voor de gedegen uitleg....
Doe je er om?
Bij een ponzi/piramid wordt de inleg van iemand gebruikt om anderen te betalen ja, dat is de opzet van het ding.
Bij crypto (en alle andere markten), zit jouw besteedde geld bij de verkoper van de coin, dus aan wie je gekocht hebt. Als veel mensen willen kopen en het aanbod daalt dus, zal de prijs stijgen. Dat is de definitie van een "market" en is helemaal geen ponzi scheme, maar je mag het nog altijd een scheme vinden natuurlijk, dat is jouw keuze.
Als ge vroeg in zo'n coins stapt, dan kan er wel veel geld mee verdiend worden, maar als je te laat bent dan ben je gejost, dan zal iedereen op jou dumpen@DwayneHawkins
Google.Ik zou willen investeren (niet te zot) in Dogecoin, maar ik ben hier helemaal nieuw in. Welke app/site kan ik hier best voor gebruiken?
BinanceIk zou willen investeren (niet te zot) in Dogecoin, maar ik ben hier helemaal nieuw in. Welke app/site kan ik hier best voor gebruiken?

Ik ken nochtans iemand die hier afgelopen week veel geld aan heeft verdient.
Leg nu eens uit waarom je als nieuweling denkt dat het een goed idee is om hierin the investeren?Ik zou willen investeren (niet te zot) in Dogecoin, maar ik ben hier helemaal nieuw in. Welke app/site kan ik hier best voor gebruiken?
Cumrocket blijft dalen met een crash deze nacht, maar crashtestdummy ziet het nog zitten precies
![]()
Da's al de foute redenering om in crypto te stappenIk ken nochtans iemand die hier afgelopen week veel geld aan heeft verdient.
Als beginneling moet ge veilig investeren (zoals btc) en niet in de shitcoins.Goh, ge hebt er veel hé... bwin, unibet, ladbrokes, ...Ik zou willen investeren (niet te zot) in Dogecoin, maar ik ben hier helemaal nieuw in. Welke app/site kan ik hier best voor gebruiken?
Ge wilt dus eigenlijk helemaal niet investeren, maar wel speculeren? Zeg dat dan meteen, Moonlift is misschien meer iets voor u!Ik ken nochtans iemand die hier afgelopen week veel geld aan heeft verdient.

Vandaar de smiley. Dat ding is dit jaar 3000% omhoog gegaan.Ik ken nochtans iemand die hier afgelopen week veel geld aan heeft verdient.

Inderdaad, je zou eigenlijk voor minimum 80% in BTC/ETH moeten zitten. De overige 20% kan je dan gebruiken voor alt spielerei.Da's al de foute redenering om in crypto te stappenAls beginneling moet ge veilig investeren (zoals btc) en niet in de shitcoins.