Crypto - Nieuws en algemene discussie

Doet me denken aan de bullrun in 2017 toen btc zijn eerste grote stijging kende en veel mensen erin stapten om snel rijk te worden.

Toen kwam ook de ene na de andere coin uit de grond waarbij iedereen probeerde te kopen en te verkopen voor de crash.

Nu Trump en zijn vriendje Musk hun voorliefde hebben uitgedrukt en de weer belachelijke stijging van btc is er weer veel vers nieuw geld op de cryptomarkt gekomen waarbij de geschiedenis zich gaat herhalen?

Ondertussen tikt de tijd voort om een eerste echte toepassing van crypto te zien. Toch straf dat het zo lang duurt voor een "hoogtechnologische" sector.

Begin mij af te vragen of ik niet veel te hoog percentage in ETH heb steken.
1732544273921.gif

Hopelijk komt er toch nog een run van ETH.

Benieuwd wat het vandaag allemaal gaat worden. ATH werd al bereikt. What's next?

Mijnen SOL bag heeft ETH ondertussen ook ingehaald.
Altijd weggebleven van SOL, maar bij de volgende crash toch eens inkopen, om toch nog wat meer te spreiden. Ik zit nu op 60& ETH, 30%BTC and de rest ALTS waar ik van af wil als ze terug groen staan. (ETH ook gewoon zo hoog omdat ik er redelijk vroeg inzat en nooit heb verkocht)

At this point verliest ge geld als ge niet instapt in Trump of Melania, puur omdat de andere alts klappen krijgen.

Enkel BTC, SOL en enkele memes doen het goed.

Nog nooit in mijn leven zo zotte buys en sells gezien.

Mijnen SOL bag heeft ETH ondertussen ook ingehaald.
Ben toch blij dat ik gisteren grotendeels uit Trump gestapt ben nu hij Melania gelaunched heeft. Echt geen goede evolutie, hij had het beter bij die ene coin gelaten.

Precies beter een deel verkocht eerder vandaag. De vraag is natuurlijk of hij over bitcoin gaat beginnen vandaag.
Zolang het boven de 100k blijft is er nog niet veel aan de hand.

Ik heb al mijn XRP effe verkocht op 3.22 wil terug inkopen aan 2.5
Hopelijk goeie zet :)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan