Crypto - Nieuws en algemene discussie

Nog geen full blown alt season denk ik. Wat consolidatie voor BTC wat goed is voor alts en dan BTC pump December/Jan en dan volgt de total break van BTC dominance.

Full blown start als Ethereum terug naar zijn highs gaat. Alé, 't is nooit anders geweest dus waarom niet deze keer :p
Dan gaat er een massa slapend geld wakker worden en roteren in medium caps en daarna in small caps.
Zelfde nu met die dino coins. Dat geld gaat uiteindelijke roteren in nieuwere coins imo. Mijn bags zijn klaar alleszins.

De instroom in Bitcoin ETF's blijft toch nog altijd gaan, ondertussen bevat de ETF van BlackRock al meer dan 500000 BTC. Dus lijkt me dat dat geld doorvloeit via retail in altcoins nu.

Echte feestje moet nog beginnen normaal, ben eens benieuwd. Nu inkopen in alts ga je niet per se x5 nog krijgen maar een leuke x2 bij bvb ADA of LINK is zeker nog mogelijk. Nu goed, altijd beter om er af en toe eens 100 euro in te droppen dan nu in 1 keer 500 euro.

DCA in DCA out

Laatst bewerkt:
Nice, had wel gehoopt dat het nog even langer ging duren, tot februari ofzo wanneer hij effectief intreed.
Wou er graag deze komende weken rustig nog wat bij steken met middelen van verkoop en wat extratjes.

Jammer :p

Ale nog een laatste run voor BTC D en dan hopelijk de finale breakdown. Misschien een 2017-2018 run? Epic final blow off voor BTC en kort alt season?

Heb 75% van men BTC verkocht de dag voor de presidentsverkiezingen. Had het geld sowieso nodig voor een renovatie, dus kon geen risico lopen op een crash.

Toch zuur nu :D

Ale nog een laatste run voor BTC D en dan hopelijk de finale breakdown. Misschien een 2017-2018 run? Epic final blow off voor BTC en kort alt season?
Ik ben benieuwd wat BTC gaat doen. Tussen 100-200K is er ook geen weerstand.

Heb wat geld dat op de exchange stond verder zitten omzetten in ETH en alts, ik verwacht ongeacht wat BTC doet dat zeker ETH wel nog een rally gaat doen en dan de rest van de altcoins gaat meetrekken.

Mijnen stash BNB vaarwel gezegd. Nog 10% gehouden als aandenken.
Gehodl sinds 2018.

Ook eerste profits gepakt met BTC zojuist.
Wat een ochtend jongens.

Ik denk ook zoiets.
Kerstmis 2017 was epic. Weet het nog alsof het gisteren was. Maand of 2 maand erna was alles -90%.

Heb 75% van men BTC verkocht de dag voor de presidentsverkiezingen. Had het geld sowieso nodig voor een renovatie, dus kon geen risico lopen op een crash.

Toch zuur nu :D

Voor hetzelfde geld pakt het anders uit, kan je nooit voorspellen. Kamala winst en er had misschien een grote dump geweest.

Laatst bewerkt:
Vind ik wel vreemd om juist nu profits te nemen, ik zou dan eerder profits genomen hebben juist onder 100K.
Of is het profits in BTC om dan naar altcoins te verplaatsen?

Ik denk wel binnen dit en een paar weken ook profits te nemen. Zeker op altcoins, als die nu nog een weekje of 2 rallyen dan zet ik ze om in cash of stablecoins.

Laatst bewerkt:
Vind ik wel vreemd om juist nu profits te nemen, ik zou dan eerder profits genomen hebben juist onder 100K.
Of is het profits in BTC om dan naar altcoins te verplaatsen?

Ik denk wel binnen dit en een paar weken ook profits te nemen.

BNB -> cash
BTC -> cash (mijn TP-1 stond op 99.800)

Niks meer naar altcoins. Die bags zijn al lang filled en heb ik andere targets voor.

Render heeft ook gepiekt vanochtend, ineens alles verkocht.
Inleg x14 uitgehaald. Had mezelf voorgenomen als hij nog eens 10€ haalde dat ik uitcashte.

Ik had gisteren ook wat Sui, dot en icp verkocht toen BTC nog net op 100k stond. Ze waren al hard gegaan de laatste weken.

Misschien nu wat sideways actie met nog wat altcoin pumps hier en daar en dan een pullback in januari (tax month) en daarna de final blow off top? :)
In 2021 was de grootste gekte in de maanden maart-april. Dus had ge dan alles buitengesmeten dan was het een goede zet.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan