Crypto - Nieuws en algemene discussie

Ja, Spankchain, goed project met deftige fundamentals en een goed team. ATH van 0.6 in 2018. 15x vanaf hier. Lage marketcap en dus veel upside potential. Ook deftige token allocatie. Roadmap ziet er ook veelbelovend uit. Betere gok voor een 100x uit te halen dan Cumrocket. Lange termijn en fundamentals boven alles.
tproject ziet er eerlijk gezegd ook nog gene vetten uit om al van 2018 bezig te zijn met 7/10 van tgeld in eigen handen. En van een community is er al helemaal geen sprake :unsure:

Zijn er hier mensen die visa(‘s) hebben van de een of andere exchange?

Vandaag eerste betaling gemaakt met men Crypto.com Ruby Red (voorlopig digitale kaartvorm) -> spotify refund. Als eigenaar van een fam account verdeeld over de vrienden/collega’s is dit een win win lijkt me. (Als Crypto.com deze perks blijft aanhouden natuurlijk voor toch nog minstens 2,5j om de initiële inleg middels spotify er terug uit te hebben, zelfs als de coin zwaar getanked zou zijn t

Zodra de metal card in de bus valt zal het mijn dagelijks betaalmiddel worden voor supermarkt tot online aankopen en krijg ik 2% van elke transactie instant terug in de vorm van CRO.

Heb infeite weinig/niet gezocht naar alternatieven maar benieuwd wat anderen eventueel nog gebruiken en welke perks daaraan vast hangen.

Wat bedoel je met Spotify refund? Dat je spotify eigenlijk gratis hebt nu dankzij die kaart? Moet je fees betalen jaarlijks op die kaart?

Ik heb al es zitten kijken naar Binance Visa, maar weinig info op hun site.

Zijn er hier mensen die visa(‘s) hebben van de een of andere exchange?

Vandaag eerste betaling gemaakt met men Crypto.com Ruby Red (voorlopig digitale kaartvorm) -> spotify refund. Als eigenaar van een fam account verdeeld over de vrienden/collega’s is dit een win win lijkt me. (Als Crypto.com deze perks blijft aanhouden natuurlijk voor toch nog minstens 2,5j om de initiële inleg middels spotify er terug uit te hebben, zelfs als de coin zwaar getanked zou zijn t

Zodra de metal card in de bus valt zal het mijn dagelijks betaalmiddel worden voor supermarkt tot online aankopen en krijg ik 2% van elke transactie instant terug in de vorm van CRO.

Heb infeite weinig/niet gezocht naar alternatieven maar benieuwd wat anderen eventueel nog gebruiken en welke perks daaraan vast hangen.

Binance Visa en heel tevreden van.

Al denk ik dat deze pas interessant is vanaf 50BNB.
Daar betaalt ge u tegenwoordig wel blauw voor :p

Okay now I get it, thx!

Maar dus als je redeneert: die cashback interesseert me niet/minder, ik wil gewoon met mijn crypto's alledaagse dingen kunnen kopen is zo'n visa wel interessant?

Jep, voor online aankopen hier nog nooit problemen mee gehad.
+ werkt ook in de Delhaize en het tankstation hier in de buurt

Cashback staat meestal na een weekje op uw account.

Wat bedoel je met Spotify refund? Dat je spotify eigenlijk gratis hebt nu dankzij die kaart? Moet je fees betalen jaarlijks op die kaart?

Ik heb al es zitten kijken naar Binance Visa, maar weinig info op hun site.

Yes! Je kunt op de website checken welke extra’s je krijgt per kaart.
2nd tier kaart is de Ruby Red die ik heb, oftewel 5000cro staken oftewel 350 euro betalen en 180dagen staken. Als je nog geen cro hebt is de 350 nu in je voordeel want 5000 cro komt duurder uit.

Op mijn spotify acc visa aangepast naar deze, zien dat er voldoende op de kaart staat op moment van maandelijkse betaling want is een prepaid kaart he. Nadat spotify de centen afneemt wordt uw cro balance verhoogd met het equivalent van 12,99 usd (de us spotify prijs) in cro. Dat is de max die ze doen. Dus niet de volle 15,99 euro/maand.

Okay now I get it, thx!

Maar dus als je redeneert: die cashback interesseert me niet/minder, ik wil gewoon met mijn crypto's alledaagse dingen kunnen kopen is zo'n visa wel interessant?

ik vraag me alleen af dat je op die moment geen belastingontduiking aan het doen bent als je je gewonnen crypto winsten meteen via de kaart zelf uitgeeft. Mijn plan is om de pay in crypto functie momenteel niet te gebruiken en gewoon accumuleren cause why not.

Yes! Je kunt op de website checken welke extra’s je krijgt per kaart.
2nd tier kaart is de Ruby Red die ik heb, oftewel 5000cro staken oftewel 350 euro betalen en 180dagen staken. Als je nog geen cro hebt is de 350 nu in je voordeel want 5000 cro komt duurder uit.

Op mijn spotify acc visa aangepast naar deze, zien dat er voldoende op de kaart staat op moment van maandelijkse betaling want is een prepaid kaart he. Nadat spotify de centen afneemt wordt uw cro balance verhoogd met het equivalent van 12,99 usd (de us spotify prijs) in cro. Dat is de max die ze doen. Dus niet de volle 15,99 euro/maand.

Met staken bedoel je: bijhouden?

Wel interessant die extra's :)

Ik denk ook dat er nog een diepere correctie zit aan te komen, richting 40-45K. Ik denk niet dat we gaan een 100K BTC zien zonder eerst nog een serieze correctie te krijgen.

Wanneer denk je terug in te stappen? Of denk je dat er nog een grotere correctie aankomt na de altcoin race?
Bwa, ik was nooit helemaal uitgestapt, deze morgend weer ingestapt met een deel.
Het zal nu weer een tijdje beter gaan.

Maar eens bitcoin naar beneden gaat, kan je dus best met alles aan de zijlijn staan wachten.

Die zal mogelijk nog wel eens ferm naar beneden gaan.
Op tijd zien weg te springen met alles.

Terug
Bovenaan