Crypto - Nieuws en algemene discussie

ADA heeft de laatste week nu eens echt niks gedaan. Het is natuurlijk wanneer ik iets koop dat al de andere coins pumpen, om zot te worden.

ADA heeft de laatste week nu eens echt niks gedaan. Het is natuurlijk wanneer ik iets koop dat al de andere coins pumpen.

Dit jaar is het wel mooi geweest voor ada. van 10-15 cent naar 1 euro. Nu hangt het daar wat te hoveren inderdaad maar lijkt me wel normaal.
Kan niet blijven stijgen natuurlijk...

In het tweede kwartaal dit jaar zouden ze toch de volgende fork met smart contracts lanceren, m.a.w. vanaf dan zou het een alternatief voor Ethereum kunnen worden (in theorie).
Op dit moment kunt ge nog niet veel met ADA dus, op het lanceren van tokens en NFT's na dan. Ik ben wel eens benieuwd wat het gaat geven voor de prijs eens smart contracts gelanceerd worden.

VET is eindelijk door de 0.1 barrière gebroken
👌

Cumrocket is in het proces van zich te laten listen op coin gecko en andere exchanges, tplan zou zijn om dan een partnership aan te gaan met only fans.

Met zo'n naam zalt wel wa exposure krijgen en omhoog schieten 🤔

Token is deflationary, zelfde systeem als safemoon.
Bij verkoop verliest ge 5%
2,5% word geburnd
2,5% word verdeeld volgens resterende tokens.

Dus hodlers zien hun cummies accumuleren 😬

Laatst bewerkt:
Ik heb sinds 2019 nog altijd een zakje Tezos XTZ staan. Heeft tot nu toe nog maar matig gepresteerd. De enige reden waarom ik niet verkoop is dat, van zodra ik dat doe, de koerswaarde waarschijnlijk 6$+ zal gaan.
Na 2 maanden ... bingo 😂

Everything up season.

Momenteel 500%. Ik ben benieuw of ik met XTZ ook nog 1000% zal halen. Go 12$ 🚀

Laatst bewerkt door een moderator:
Everything up season.

Ik zie dat niet graag persoonlijk. Als ge geen verschil meer ziet omdat zelfs de grootste zever als een raket de lucht in schiet, is dat het begin van het einde imo. Er valt veel geld mee te "verdienen" maar ik verbrand er liever mijn handen niet aan.

Het is goed voor uw BTC balance, maar je moet er op tijd uit zijn ook :) Het zijn die alts die als een raket omhoog gaan die dan ook even snel naar omlaag gaan tijdens de bear market.

Ik zie dat niet graag persoonlijk. Als ge geen verschil meer ziet omdat zelfs de grootste zever als een raket de lucht in schiet, is dat het begin van het einde imo. Er valt veel geld mee te "verdienen" maar ik verbrand er liever mijn handen niet aan.
Aan het einde van vorige bullruns zagen we een extreme piek bij BTC en dan recht naar beneden, geen consolidatie zoals nu. Ik ga er nu wel niet mijn handen voor in het vuur steken dat het op exact dezelfde manier gaat verlopen deze keer.

Ik vraag mij af wat het beste is: in BTC zitten op dit moment , of in BUSD en gratis coins farmen op de launchpad. In het laatste geval ben je dan wel gezien wanneer BTC later deze week of volgende week dan toch een move doet :)
Zouden we een bull market zien zoals in 2013 deze keer, met 2 runs? In de zomer dan een afkoelingsperiode om dan een laatste FOMO run te zien eind dit jaar? Of gaat het nu verder omhoog schieten om dan deze herfst al aan de bear market te beginnen. Of komt er gewoon geen bear market deze keer?

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan