Crypto - Nieuws en algemene discussie

De vraag is niet of, maar wanneer ;)
Gewoon laten staan. Als dat 100€ waard is, verkopen. Dan heb ik 2milj IN DE POCKET ;)
Beetje realisties blijven is niet slecht. Het lijkt alsof je u een beetje blindstaart op de lage prijs van die token, zonder rekening te houden met de market cap.

Dat zou willen zeggen dat het nog x7000 moet gaan en dus een market cap bereiken die 20x die van Bitcoin nu is. Dan zie ik bitcoin eerder tot 1M stijgen dan holo naar 100€.

Wat is dat toch met die alt coins de laatste dagen. Als ik elke coin koop die ze mij aanraden heb ik zeker 100 verschillende. Want ja, ze gaan allemaal énorm stijgen binnenkort! manman 😂

Wat is dat toch met die alt coins de laatste dagen. Als ik elke coin koop die ze mij aanraden heb ik zeker 100 verschillende. Want ja, ze gaan allemaal énorm stijgen binnenkort! manman 😂
Dit. Zodra ze beetje profit geproefd hebben staan ze klaar om op alles te springen wat er is.

Altcoins zijn zwaar speculatief en zeer hype gevoelig. Ik heb ook al twee generaties van alt coin rush meegemaakt vanaf dat de BTC een ATH bereikt. Het kerkhof ligt bezaaid met FeartherCoins, PeerCoins en andere consoorten.

Als je dan toch zo graag alts hebt, beperk je tot de top 10.

Iedereen heeft den beste nieuwe crypto coin en iedereen met een "fear of losing out" springt erop als een bende wilden.

Prodeum, ook zogezegd de coin van de toekomst. Enkele weken daarna stond er "penis" te lezen op de website. Bubaai coin.

prodeum2.jpg

Pure roulette idd.

Ik twijfel nu om bij in te zetten op HOT.

Voor hetzelfde, gaat dat nu ferm naar onder.

(maar het bereikt wel steeds een nieuwe weerstand, wat goed is, na een stijging is er zelden een dip)

Laatst bewerkt:
Ik twijfel nu om bij in te zetten op HOT.

Voor hetzelfde, gaat dat nu ferm naar onder.

(maar het bereikt wel steeds een nieuwe weerstand, wat goed is, na een stijging is er zelden een dip)
Ge zegt het daar zelf, nu bijkopen na zo'n forse stijging is enorm gokken. Wat zelfs verstandig is, is nu uw inleg ( en eventueel een deel van de winst zelfs) uit de coin te halen. Ook niet alles verkopen, want zie dan dat het nog stijgt :)

Ik hoor hier en daar wat over polkadot. Zou dezelfde toer opgaan als ETH bv.
dat staat niet op Coinbase. Waar kopen en traden jullie vooral jullie munten?

Beter afwachten voor coinbase dan?
Zie binance niet zitten owv hoge fee's enzo. Kraken heb ik geen ervaring mee.
Coinbase pro? Als ge gaat traden is Coinbase misschien niet zo goed, maar ik zit daar om gewoon te HODL'en
Binance is misschien beter, maar voor sommige coins moet ge al 20 euro investeren en goedkoper gaat niet.

$60K blijft toch moeilijk precies, is nu al de derde keer sinds de ATH dat van zodra de $60K (bijna) wordt aangetikt dat er een dump(je) volgt

Coinbase pro? Als ge gaat traden is Coinbase misschien niet zo goed, maar ik zit daar om gewoon te HODL'en
Binance is misschien beter, maar voor sommige coins moet ge al 20 euro investeren en goedkoper gaat niet.
Heb inderdaad een account op coinbase pro, en een lege wallet op de coinbase.
Ben mijn eerste stapje aant zetten richting een kleine investment, maar ben het bos door de bomen aant zoeken ;-)

$60K blijft toch moeilijk precies, is nu al de derde keer sinds de ATH dat van zodra de $60K (bijna) wordt aangetikt dat er een dump(je) volgt
Idd plots een dump naar 56.8K , ne laatste shakeout voor de ATH? Of toch een teken aan de wand dat de markt een beetje verzadigd is momenteel? De 50000 euro is precies een grens waarop er veel mensen profits nemen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan