Zijn hier nog mensen die ETH2.0 staken via Binance ? Had dat gisteren met m'n zatte botten aangeklikt.
Heb de rules net eens even nagelezen maar ben niet helemaal mee.
Mijn ETH's staan niet meer in m'n portefeuille maar zijn vervangen door BETH's.
Hiervoor ga ik dan blijkbaar on-chain beloningen krijgen. Maar wat houden deze dan in ? En als ik nu die BETH's omruil voor een andere crypto ben ik m'n ETH's dus kwijt ?
Onderstaande komt van Binance :
- FAQ's :
- 1. Wat is ETH2.0?
ETH 2.0 is de langverwachte upgrade naar het Ethereum-netwerk die onder andere belooft de schaalbaarheid, snelheid, efficiëntie en duurzaamheid van het netwerk te verbeteren zonder in te leveren op veiligheid en decentralisatie. De ETH-gemeenschap wil dit bereiken door verschillende updates in drie fasen uit te rollen.
2. Wanneer kan ik mijn gestakete ETH inwisselen?
Gestakete ETH kan niet worden ingewisseld totdat Shard Chains volledig zijn geïmplementeerd. Dit betekent dat je ETH gestaket blijft tot het einde van Phase One. Binance tokeniseert echter BETH voor gebruikers. BETH vertegenwoordigt je gestakete ETH op een 1:1-basis, zodat je je vastgezette activa kunt blijven gebruiken voor handel en opnames. Je kunt je BETH omwisselen naar ETH zodra ETH 2.0 Phase One live gaat. Je ontvangt dan een bedrag aan ETH gelijk aan je BETH-bezit op dat moment.
3. Hoe wordt de APY berekend?
De APY wordt niet door Binance berekend. Het hele stake-proces inclusief stakingbeloningen is afhankelijk van het ETH-netwerk. Hoe meer ETH wordt gestaket, hoe lager de APY zal zijn. We verdelen 100% van alle on-chain beloningen aan onze gebruikers.
4. Wat is BETH en hoe werkt het?
BETH is een getokeniseerd activum dat op een 1:1-basis je gestakete ETH vertegenwoordigt. Je kunt je gestakete ETH omwisselen voor BETH en nog meer uit je winst halen. BETH kan alles wat ETH ook kan, en je kunt het gebruiken voor handel, opnames etc. Je kunt je BETH op elk moment omzetten naar ETH wanneer het ETH 2.0-mainnet live gaat. Je ontvangt dan een ETH-bedrag gelijk aan je BETH-positie.